ru
Feedback
1 000
Подписчики
Нет данных24 часа
-37 дней
-4930 день
Архив постов
من اوایل فکر میکردم آداب معاشرتم ضعیفه، بعد فهمیدم کلا از آدما بدم میاد.

هر کسی یجور دوست داره، ولی هیچکس اندازه من.. کسوف؛

‏شدیدا از روابط انسانی عاجزم کاش شیر کاکائو بودم.

من هیچوقت کسی و بخاطر اینکه با یه اتفاق کوچیک از کوره در میره و شروع به گریه میکنه قضاوت نمیکنم، خیلی خوب میدونم که برای اون اتفاق گریه‌ نمیکنه بلکه برای تموم چیزهایی که تا اون لحظه تحمل کرده گریه میکنه.

آهنگ بفرستین.🤍 @ikhurshidi

"🖤.
+1
"🖤.

"🖤.
+1
"🖤.

"👿💧.

اگه به یکی زنگ زدید که من بغلش نشسته بودم و گفت میران سلام میرسونه بدونید داره دروغ میگه من واقعا کیرمم نیس.

"🥵👅.

"👿💧.

"👿💧.

@hiiphopfree Pause - Joseph, Sami Low.mp36.79 MB

چن روزه آدمای زیادی از دست دادم که روح‌شونم خبر ندارن.

‏تا حالا تو زندگیم اینقدر ناامید و غمگین نبودم.

اگه ازم اینقدر بدت میاد، مستقیم بهم بگو، نه اینکه بری پشت سرم پیش دوستات حرف بزنی

متاسفانه همیشه اونقدی که من برای دوستام دوستم، دوستام برای من دوست نیستن.

دوستان من چیزی از کیک درست کردن یا اسم‌شون سر در نمیارم اولین بارمه کسی هس کمک کنه؟ اگه بلده @ikhurshidi

"👺.
+1
"👺.