ru
Feedback
Paablow

Paablow

Открыть в Telegram

A1 e game Pesar

Больше
836
Подписчики
+424 часа
+267 дней
+22630 день

Загрузка данных...

Похожие каналы
Нет данных
Возникли проблемы? Пожалуйста, обновите страницу или обратитесь к нашему support-менеджеру .
Входящие и исходящие упоминания
---
---
---
---
---
---
Привлечение подписчиков
июнь '26
июнь '26
+224
в 8 каналах
май '26
+81
в 11 каналах
Get PRO
апрель '26
+22
в 1 каналах
Get PRO
март '26
+11
в 0 каналах
Get PRO
февраль '26
+133
в 3 каналах
Get PRO
январь '26
+36
в 0 каналах
Get PRO
декабрь '25
+65
в 1 каналах
Get PRO
ноябрь '25
+36
в 2 каналах
Get PRO
октябрь '25
+92
в 5 каналах
Get PRO
сентябрь '25
+58
в 1 каналах
Get PRO
август '25
+46
в 1 каналах
Get PRO
июль '25
+51
в 4 каналах
Get PRO
июнь '25
+31
в 0 каналах
Get PRO
май '25
+219
в 1 каналах
Дата
Привлечение подписчиков
Упоминания
Каналы
27 июня+1
26 июня+5
25 июня+9
24 июня+2
23 июня+3
22 июня+6
21 июня+8
20 июня+7
19 июня+3
18 июня+4
17 июня+6
16 июня+6
15 июня+9
14 июня+17
13 июня+10
12 июня+36
11 июня+15
10 июня+11
09 июня+6
08 июня+4
07 июня+7
06 июня+8
05 июня+11
04 июня+7
03 июня+11
02 июня+5
01 июня+7
Посты канала
Repost from Paablow
playlist @Roxsat

2
بسه ما رفتیم
8
3
دهنم گاییده شد ری اکشن دوستان
14
4
Paablow * TF WRONG W ME (Lyric) " تو انقد آدم unstable ای هستی که حتی یادت نمیاد دیشب که اینجوری منو spam کردی صبحش نوشتی بودی بیا چند روز حرف نزنیم TF IS WRONG W U یعنی unstable ترین آدمی هستی که تو زندگیم دیدم " گم کردم دستبند و هنو داری گردنبند و TF WRONG W ME? فکنم نمیدونیمش هردو TF WRONG W ME? بعدت شدم بد بین انگا کانیم بعد کیم TF WRONG W ME? مرسی تحملم کردی ببخشید نبودم منطقی یه روز گفتم نمیخوامت گفتم عاشقتم گفتم گمشو بیرون از خونم مونده چشام به در TF WRONG W ME? یادت منو میبره اونجا که خاطره هست وقتی دارمت تو خوابم بیدار نشم اصن گفتم میبینمت یه روزم یجای بهتر یه آدم عاقل تر الان خودت نیستی و لیوان شرابت هست گیرم تو جاذبس انقد بالام باید یکی بیاد کنه Double Check ام من رو زنکس من رو زنکسو زنکسو زنکسو زنکس دادمت از دست از دستو از دستو از دست Yea زنگ زدم صدبار به گوشیت تکست دادم صدبار به گوشیت رفتی بیرون پوشیدی لباسی که میدونستی نمیزاشتمم بپوشی تو مهمونی مست میشی نگاه نکردی به گوشیت اون استوریو بگو واسه کی گذاشته بودی؟ TF WRONG W ME? رفتی چون گفتی مواد میزنم رفتی ولی من بیشتر دارم مواد میزنم TF WRONG W ME? این قرصا روانیم کردن این بچا برام ریختن ولی هیچکسی برام نمیشه تو TF WRONG W ME? اونام برات نمیشن من هیچکسی برام نمیشه تو TF WRONG W ME? اونام برات نمیشن من من رو زنکس من رو زنکسو زنکسو زنکسو زنکس فک میکردم بیشتر از «قبلنا» بهت حواسم هست ولی دادمت از دست از دستو از دستو از دست الان من لشم افتادم یه گوشه تقریبا دو هفتس بعدت زدم بچایی که دوست پسر دارن TF WRONG W ME? به خودم ثابت کنم هیچکدومشون فرقی ندارن من واسه ایندمون هنوزم پلن دارم TF WRONG W ME? دارم سعیمو میکنم یکمی بهتر باشم ولی فکرای بد همش بامن میدونم اثره موادن دوستت تولدش دعوتم کرد نمیرم واقعا TF WRONG W ME? ترجیح میدم هرجا یاد تو میوفتم نباشم من رو زنکس من رو زنکسو زنکسو زنکسو زنکس TF WRONG W ME? من رو زنکس TFTFTF TF WRONG W ME? TFTFTF TF WRONG W ME?
364
5
سون آپ و Tf wrong w me
59
6
ری اکشن تخمی
67
7
زنی تاک
70
8
Paablow * KHAHESH (Lyric) من ازت فقط داشتم یه خواهش خواستمم ازت کنی اونو بلاکش خواستی اذیتم کنی منم از لجت رو زنکس میخوام دوستتو فقط بگامش از لجن درنمیام ازین کثافت بد خستم از این وضع خستم از این اسارت بالاخونم اجارست زدم به سیم آخر بکیرم اصلا دیشب اینستامو کردم پاکش اونو خدا فرستادش زدم آتیش من بالشو نمیشه راحت بذارم سرو رو بالشتو این شبای سیاه چرا نمیشه صبح درکم کن یکم دیگه پارسا نداره شوق آسمون دَم داره خدا بهم رحم کن دیگه ندارم تحمل ندارم تحمل غمو زیر فشارم گاز انبر وایسا نرو صبر کن قلبمم ترک خورد قلبم ترک خوردا من دیگه نمیکشم من دیگه نمیکشم من دیگه نمیکشم من ازت فقط داشتم یه خواهش خواستمم ازت کنی اونو بلاکش خواستی اذیتم کنی منم از لجت رو زنکس میخوام دوستتو فقط ...
388
9
Paablow * KHAHESH (Lyric) من ازت فقط داشتم یه خواهش خواستمم ازت کنی اونو بلاکش خواستی اذیتم کنی منم از لجت رو زنکس میخوام دوستتو فقط بگامش از لجن درنمیام ازین کثافت بد خستم از این وضع خستم از این اسارت بالاخونم اجارست زدم به سیم آخر بکیرم اصلا دیشب اینستامو کردم پاکش اونو خدا فرستادش زدم آتیش من بالشو نمیشه راحت بذارم سرو رو بالشتو این شبای سیاه چرا نمیشه صبح درکم کن یکم دیگه پارسا نداره شوق آسمون دَم داره خدا بهم رحم کن دیگه ندارم تحمل ندارم تحمل غمو زیر فشارم گاز انبر وایسا نرو صبر کن قلبمم ترک خورد قلبم ترک خوردا من دیگه نمیکشم من دیگه نمیکشم من دیگه نمیکشم من ازت فقط داشتم یه خواهش خواستمم ازت کنی اونو بلاکش خواستی اذیتم کنی منم از لجت رو زنکس میخوام دوستتو فقط ...
1
10
منتظر نظرات بیشترتون هستیم
44
11
لیریک کدوم موزیکو بذارم (رسمیا) http://t.me/HidenChat_Bot?start=1305372821
51
12
ری اکشن بزنید کمیل جان زحمت کشیده
78
13
Leak $hit
150
14
In hame drug (1).mp3
544
15
4_6044078931861052189.mp3
538
16
@Roxsat.mp3
547
17
دوستان اگر کسی تواناییشو داره که موزیکای (جدیدایی که قراره حالا بده بیرون) پابلو و لیک‌هایی که ازش در میره رو بذاره اینجا بیاد پیویم ادمینش کنم @Aly00
62
18
بخواب
194
19
هرچی آدم خوشگله پابلو گوش میده
162
20
حل
68