ru
Feedback
BitBoy Crypto

BitBoy Crypto

Открыть в Telegram

بیت‌ بوی 🤘 معامله گر بازار کریپتو سیگنال فیوچرز روزانه + نوسانگیر اسپات سلب مسئولیت: کانال من مشاوره مالی نیست، مشاهده و نظر من است🙏

Больше

📈 Аналитический обзор Telegram-канала BitBoy Crypto

Канал BitBoy Crypto (@cryptomarket_bitboy) языкового сегмента Фарси является активным участником. Сейчас сообщество объединяет 22 882 подписчиков, занимая 5 277 место в категории Криптовалюты и 14 733 место в регионе Иран.

📊 Показатели аудитории и динамика

С момента создания невідомо проект демонстрирует стремительный рост, собрав аудиторию из 22 882 подписчиков.

Согласно последним данным от 23 июня, 2026, канал показывает стабильную активность. За последние 30 дней изменение числа участников составило -346, а за последние 24 часа — -7, при этом общий охват остаётся высоким.

  • Статус верификации: Не верифицирован
  • Уровень вовлечённости (ER): Средний показатель вовлечённости аудитории составляет 19.54%. В первые 24 часа после публикации контент обычно набирает N/A% реакций от общего числа подписчиков.
  • Охват публикаций: В среднем каждый пост получает 4 476 просмотров. В течение первых суток публикация набирает 0 просмотров.
  • Реакции и взаимодействия: Аудитория активно поддерживает контент: среднее количество реакций на один пост — 38.
  • Тематические интересы: Контент сосредоточен на ключевых темах, таких как تارگت, تاچ, 7_10, اهرم, ضرر.

📝 Описание и контентная политика

Автор описывает ресурс как площадку для выражения субъективного мнения:
بیت‌ بوی 🤘 معامله گر بازار کریپتو سیگنال فیوچرز روزانه + نوسانگیر اسپات سلب مسئولیت: کانال من مشاوره مالی نیست، مشاهده و نظر من است🙏

Благодаря высокой частоте обновлений (последние данные получены 24 июня, 2026) канал поддерживает актуальность и высокий уровень охвата публикаций. Аналитика показывает, что аудитория активно взаимодействует с контентом, что делает его важной точкой влияния в категории Криптовалюты.

22 882
Подписчики
-724 часа
-757 дней
-34630 день
Архив постов
بیتکوین نزدیک 92هزار هم رسید ، یه واگرایی مثبتی تایم پایین شکل میگیره و میتونه بالا بزنه از اینجاها @CryptoMarket_BitBoy

#btc #سیروان همین الانم روی حمایت قرار داره اما حمایتی که به نطر من بتونه حمایت معتبر و خوبی باشه همون محدوده 92000میباشد. تح
#btc #سیروان همین الانم روی حمایت قرار داره اما حمایتی که به نطر من بتونه حمایت معتبر و خوبی باشه همون محدوده 92000میباشد. تحلیل قبلی https://t.me/ch_amozshe_sirvan/14791

اصلاح بازار عالی بود ، ریسک خرید تقریبا به صفر میرسه با این اوضاع

#Ftm فنتوم رو دقیقا در اوج صعودش فروختیم ، اگه حمایت خوبی برسه میخریم باز @CryptoMarket_BitBoy
#Ftm فنتوم رو دقیقا در اوج صعودش فروختیم ، اگه حمایت خوبی برسه میخریم باز @CryptoMarket_BitBoy

#LDO پوزیشن قبلی سود خوبی داد ، الانم میشه یک پله در اسپات خرید . @CryptoMarket_BitBoy
#LDO پوزیشن قبلی سود خوبی داد ، الانم میشه یک پله در اسپات خرید . @CryptoMarket_BitBoy

#WAVES ویوز هم با اختلاف کمی از 1.380 برگشته ، میتونید یک پله در اسپات بخرید . فکر پله دوم هم باشید ، پایین بدن بازم بخریم میانگین بیاد بالا با اهرم نخرید ، در اسپات @CryptoMarket_BitBoy

#ETHFI از 2.02 برگشت ، میتونید بخرید یک پله در اسپات @CryptoMarket_BitBoy

#SEI حمایت برسه میخریم @CryptoMarket_BitBoy
#SEI حمایت برسه میخریم @CryptoMarket_BitBoy

معامله بیبی دوج ریسک فری
معامله بیبی دوج ریسک فری

#Rose فعال شده ، ریسک فری
#Rose فعال شده ، ریسک فری

اون همه گنده گوزی آخرش چیشد :))

تمام ، بیتکوین هدف نزولیشو تاچ کرد ✔️

97300تاچ شد🔥🔥🔥

در اوج مثبتهای آلت کوینها خروج دادیم و از همون موقع اصلاح شروع شد ... @CryptoMarket_BitBoy

Repost from BitBoy Crypto
در لانگها [ بای ها ] کمی سیو سود کرده و ریسک فری کنید . چنانچه در هر کدوم از سیگنالهای اینجا با اهرم بالا وارد شده اید همین الان سود خوبی هستین . لازم نیس طمع کنیم ، سیو سود میکنیم اینجا . اگه پامپ شدن هم سودتون با بقیه معامله میاد بالا , مهم ضرر نکردن و عجول نبودن و احساس جا نماندن هست . بعد اصلاح بازار مجدد موقعیتهای خوب ایجاد میشه و خرید میکنیم . @CryptoMarket_BitBoy

بیتکوین اصلاح کرد ولی هدفی که داره رو تاچ نکرد !

رز با اختلاف کم برگشته ، ببینیم اردرمون میگیره یا نا

#babydoge بیبی دوج در حال پولبک به ترند نزولی شکسته شده هست ، یک پله در محدوده 35 اینا میشه خرید . (بای) @CryptoMarket_BitBoy
#babydoge بیبی دوج در حال پولبک به ترند نزولی شکسته شده هست ، یک پله در محدوده 35 اینا میشه خرید . (بای) @CryptoMarket_BitBoy

#Dydx فعال شده و توی سوده بالاهاشو میفروشیم ، حد ضرر هم همون قبلی هست
#Dydx فعال شده و توی سوده بالاهاشو میفروشیم ، حد ضرر هم همون قبلی هست

#Dydx شانس هم یار نبود اینجا ، ببینید از چند برگشته !!! @CryptoMarket_BitBoy
#Dydx شانس هم یار نبود اینجا ، ببینید از چند برگشته !!! @CryptoMarket_BitBoy