chatbuzzteam ⚡️
Открыть в Telegram
ما اریایی ها هستیم ما از کمین گاه اهریمنان خواهیم گذشت ما ظالمان زمین را در هم خواهیم شکست ما ازادی را ستایش خواهیم کرد از ما تمدن به جا میماند بعضی وقتا با خودت حرف بزن @chatbuzzteam @chatbuzzteampower
Больше799
Подписчики
+124 часа
-37 дней
-2030 день
Архив постов
درخت ۲هزار ساله در یزد
بعد میان میگن خلیج عربی😂
تاریخ یه درخت از تاریخ کشورشون بیشتره 😂😂😂
رضایت مشتری چند سالمون از سرور های چت باز تیم👍👍👍❤️❤️
۲سال بدون ثانیه قطعی
@chatbuzzteampower
+1
کاشیکاری مدرسه باباقاسم اصفهان - اثر دوره ایلخانی - و شباهتش به لوگوی چتجیپیتی مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفته است
منبع: کتابخانه مرکزی دانشگاه تهران
🐾🤑 راه اندازی PAWS برای تسریع رشد اکوسیستم سولانا در روز ۱۶ آپریل؛ چکیدهی مقالهی رسانهی نیویورکی کوین تلگراف در وصف پروژهی PAWS:
⚡️ لیستینگ توکن PAWS$ در روز ۱۶ آپریل (۲۷ فروردین) اجرایی می شود!
⚡️ این یکی از بزرگترین مهاجرت های جامعه در یک پروژهی کریپتویی [از TON به Solana] است.
⚡️ یکی از بنیانگذاران PAWS [با نام Renat] می گوید: «در بازاری که بیش از نیمی از ارزش سولانا در شش ماه تخلیه شده است، تضمین می کنیم که جامعهی ما نقدینگی، دسترسی و ابزار مورد نیاز برای حمایت از مشارکت بلند مدت جامعه و ایجاد ارزش را دارد!»
⚡️ حدود ۴ میلیون نفر ایردراپ دریافت میکنند.
⚡️ هدف PAWS از TGE این است که یکی از بزرگ ترین راه اندازی های عادلانه در حوزهی کریپتو باشد.
⚡️ حامیان کلیدی ما در اکوسیستم سولانا، از جمله کیف پول فانتوم، نقشی حیاتی در این گسترش خواهند داشت تا ورود راحت به سولانا را تسهیل کنند. ما پشتیبانی بنیاد سولانا را نیز داریم.
⚡️ دو تیم Meteora و BackPack نیز به بهبود چارچوب نقدینگی پروژه می پردازند.
⚡️ با آینده ای روشن، PAWS ثابت می کند که می تواند به یک نام تجاری پایدار تبدیل شود. با یک نقشهی راه بلند پروازانه شامل ایجاد یک IP جامع با ابزارهای گیمیفیکیشن و دیفای
🐾 لیست شدن توکن PAWS$ قراره ۱۶ آوریل باشه؟
🐾 پروژه PAWS$ هنوز بهصورت رسمی تاریخ لیست شدن توکنش رو اعلام نکرده، ولی یه ویدیو همراه با کپشنی که توش به ۱۶ آوریل اشاره شده، کلی حدس و گمان بهوجود آورده.
🐾 فعلاً چیزی قطعی نیست، اما خیلیها معتقدن این همون تاریخیه که قراره PAWS$ بالاخره وارد صرافیها بشه. باید دید بالاخره تأییدش میکنن یا نه.
اگر توی بایننس لیست بشه
و هر واحد پاوز ۱سنت بشه
بالایی ۵۰ میلیون به کسایی که توکن پاوز رو گرفتن میده
مثلا شما
۱۰هزارنا توکن پاوز داری
ضربدر ۱سنت که کنی
میشه
هزار دلار
Уже доступно! Исследование Telegram 2025 — ключевые инсайты года 
