chatbuzzteam ⚡️
Открыть в Telegram
ما اریایی ها هستیم ما از کمین گاه اهریمنان خواهیم گذشت ما ظالمان زمین را در هم خواهیم شکست ما ازادی را ستایش خواهیم کرد از ما تمدن به جا میماند بعضی وقتا با خودت حرف بزن @chatbuzzteam @chatbuzzteampower
Больше799
Подписчики
+124 часа
-37 дней
-2030 день
Архив постов
پاپ فرانسیس درگذشت
🔺واتیکان اعلام کرد رهبر کاتولیکهای جهان پاپ فرانسیس درگذشته است.
رهبر خرافات و پول شویی جهان درگذشت
🔴 تو ارومیه تمامی اعضای شورای شهر به جز یه نفر ترک زبان هستن بخاطر همین تو جلسات برای اینکه نشون بده قدرت دست خودشونه فقط به زبون ترکی صحبت میکنن،حالا اون ی نفر کُرده و دیده اینا میخوان قدرتشونو نشون بدن بخاطر همین وقتی اونا باش ترکی حرف میزدن این کردی جواب میداد،دیدن دو طرف زبون همو متوجه نمیشن ترجیح دادن به جای اینکه فارسی صحبت کنن مترجم بیارن :)))))))
پان ها رو بشناسید
trojan://12a48f60-1e27-11f0-ab5c-1239d0255272@fr1.test3.net:443/chatbuzzteambhm.chatbuzzt7150.workers.dev?sni=chatbuzzteambhm.chatbuzzt7150.workers.dev#chatbuzzteam
trojan://3319d220-1e27-11f0-a775-1239d0255272@fr1.test3.net:443/chatbuzzteambhm.chatbuzzt7150.workers.dev?sni=chatbuzzteambhm.chatbuzzt7150.workers.dev#bhm
trojan://472910d0-1e27-11f0-bba6-1239d0255272@uk1.test3.net:443/chatbuzzteambhm.chatbuzzt7150.workers.dev?sni=chatbuzzteambhm.chatbuzzt7150.workers.dev#bhm2
trojan://53dc50c0-1e27-11f0-a1b6-1239d0255272@uk1.test3.net:443/chatbuzzteambhm.chatbuzzt7150.workers.dev?sni=chatbuzzteambhm.chatbuzzt7150.workers.dev#chatbuzzteam
تمام اپراتورها
اندروید ایفون
این دنیا برای مردهاست
ولی مردی وجود نداره بدون زن ها
شب خوش👍👌
@chatbuzzteamآموزش وصل شدن به سرور های چت باز تیم
برای v2ryng
دوستانی که میخوان به سرور های ما وصل بشن باید اول گزینه allowed مجوز رو فعال کنن
در غیر این صورت سرور ها وصل نمیشه
و اول باید فعال کنید و بعد سرور رو کپی کنید
برای تمام اپراتورها
سرعت فوقالعاده
رایگان
چند روزه
عضویت در تیم بلوم ما کلید کن
۱۰٪ بیشتر فارم میکنید
توی گروه که عضو باشید توکن بیشتر میگیردخیلی جالبه
هرکدوم بازی و ببرن قهرمان میشن
اگر مساوی بشه تراکتورسازی قهرمان (فیک)میشه
بازی پرسپولیس سپاهان بدون تماشاگر اقا هست
فقط خانوم ها با بچه های زیر ۱۰ سال انجام میشه
هر ۲ تیم محروم هستن
برداشت توکن های PAWS اینطوریه که به شما میگه 0.00001 کارمزد سولانا لازمه ولی اینطوری نیست چون بعد از پرداخت این کارمزد از شما بابت یکسری عملیاتی 0.01 سولانا کم می کند! پس باید این مقدار در کیف پول داشته باشید و دوباره برای ارسال به صرافی ها یا SWAP هم کارمزد کم می کند 🤔
پول که نداد هیچ باید ۱۱۰ هزارتومن سوالانا بخری
بعدش برای برداشت به ولت کارمزد بدی برای انتقال به صرافی باید کارمزد بدی برای سواپ یا فروشش هم باید کارمزد بدی😂😂
بدهکار شدیم بهشون😂😂چند دلار هم باید به پاوز بدیم جدا از صرافی و ولت😂😂😂😂
Уже доступно! Исследование Telegram 2025 — ключевые инсайты года 
