ru
Feedback
986
Подписчики
-124 часа
-27 дней
-130 день
Архив постов

عزیزم برای هرکی ادا دربیاری ، برای ما که میشناسیمت نمیتونی که 😂

Repost from Toxic
تو از چپ بزنی من از راست خارتو میگام.

Repost from Lil BEE”🪭
با کمال تاسف عزیزم تو Leg day نیستی نمیتونی از پا درم بیاری🫶🏼

Repost from BROKEN ANGEL
نه عزیزم این چه حرفیه ، چهارتا شب بیداری و گریه و تروما بهم دادی دیگه .

Repost from PriSoN
‏هر وقت دلتنگ خاطره ها شدی بی احترامیارو یادت بیار.

شاید ببخشمت ولی هیچوقت اون جایگاه قبلی رو بهت نمیدم

هر بدیی که دیدم تقصیر قلبم بود

من + تو + ابجو + مسیر طولانی + پلی لیستمون

Repost from our words
من خیلی ادم تاچی هستم لمس سر انگشتا روی گونه ران و هرجا بسیار ابسسده و یادم میمونه.

Repost from about us
photo content
+1

‏گالریمو که میبینم الان میبینم چقد آدم کصشر تو زندگیم راه داده بودم

Repost from Ghargh
هر بار که بخشیدمت بعدش کمتر دوستت داشتم.

Repost from Parmidaily
قبلا فقط لیاقت نداشتی، الان هم منو نداری هم لیاقت

‏از مقاصد نزدیک بدم میاد،داریم آهنگ گوش میدیما.

Repost from BROKEN ANGEL
یه روزی باعث افتخارم بودی اما الان جایی اسمت میاد گردن نمی‌گیرم.

Repost from PriSoN
خیلی جاها حسم دروغ نمیگفت بهم، این خودم بودم که نخواستم باور کنم.

جای نوتیف آدم موردِ علاقم روی صفحه گوشیم خالیه

photo content

Repost from N/a
به دل میشینی عین بیتای کاگان.