ru
Feedback
LIMITLESS FX ♾️

LIMITLESS FX ♾️

Открыть в Telegram

Asia’s Elite Forex Community 🇲🇾 🇲🇨 🇸🇬 🇧🇳 🇹🇭 ☑️ GOLD Signals High Accuracy ☑️ Forex Education(Beginner to Advance) ☑️ Mapping & Analysis

Больше

📈 Аналитический обзор Telegram-канала LIMITLESS FX ♾️

Канал LIMITLESS FX ♾️ (@thelimitlessfx) является активным участником. Сейчас сообщество объединяет 34 025 подписчиков, занимая 3 506 место в категории Экономика и финансы и 953 место в регионе Малайзия.

📊 Показатели аудитории и динамика

С момента создания невідомо проект демонстрирует стремительный рост, собрав аудиторию из 34 025 подписчиков.

Согласно последним данным от 30 августа, 2026, канал показывает стабильную активность. За последние 30 дней изменение числа участников составило -651, а за последние 24 часа — -21, при этом общий охват остаётся высоким.

  • Статус верификации: Не верифицирован
  • Уровень вовлечённости (ER): Средний показатель вовлечённости аудитории составляет 2.11%. В первые 24 часа после публикации контент обычно набирает 1.75% реакций от общего числа подписчиков.
  • Охват публикаций: В среднем каждый пост получает 717 просмотров. В течение первых суток публикация набирает 596 просмотров.
  • Реакции и взаимодействия: Аудитория активно поддерживает контент: среднее количество реакций на один пост — 5.
  • Тематические интересы: Контент сосредоточен на ключевых темах, таких как setup, pip, dah, untuk, nak.

📝 Описание и контентная политика

Автор описывает ресурс как площадку для выражения субъективного мнения:
Asia’s Elite Forex Community 🇲🇾 🇲🇨 🇸🇬 🇧🇳 🇹🇭 ☑️ GOLD Signals High Accuracy ☑️ Forex Education(Beginner to Advance) ☑️ Mapping & Analysis

Благодаря высокой частоте обновлений (последние данные получены 31 августа, 2026) канал поддерживает актуальность и высокий уровень охвата публикаций. Аналитика показывает, что аудитория активно взаимодействует с контентом, что делает его важной точкой влияния в категории Экономика и финансы.

34 025
Подписчики
-2124 часа
-1347 дней
-65130 день
Архив постов

Good Morning Guys ! Kenapa nak tunggu 2027 baru nak ambil tindakan? Patutnya sekarang pun kita semua dah prepare dari segi fi
Good Morning Guys ! Kenapa nak tunggu 2027 baru nak ambil tindakan? Patutnya sekarang pun kita semua dah prepare dari segi financial, mindset & physical.

TIME TO LEVEL UP 💯 Life will only change bila you become more comitted to your dreams daripada you are to your comfort zone.
TIME TO LEVEL UP 💯 Life will only change bila you become more comitted to your dreams daripada you are to your comfort zone. Follow the plan, not your mood 🌟 Have a great weekend!

Randy rasa cukup untuk hari ni dan cukup untuk minggu ni. 🤝 Alhamdulillah, a great, challenging & worthy week of trading. Banyak benda kita lalui ada market yang menguji mental. Tapi apa pun situasi yang kita hadap, overall kita masih dan tetap menang. Sekarang tutup chart, rest & enjoy your weekend. Next week kita will be back with more stronger and better. ♾️

Sharp!! Randy bagi terus jalan 👋🏻. Korang dah tidur ke ? Kalau belum and nak signal jangan cuba tap-tap 🔥 dulu. Ada tap ada setup 🫡

Repost from N/a
Randy sharp shooter 🎯🔥 TP 1 Gold running +88pips🟢 Trade instructions: Scalper boleh collect ! Jika hold , manage your risk
+1
Randy sharp shooter 🎯🔥 TP 1 Gold running +88pips🟢 Trade instructions: Scalper boleh collect ! Jika hold , manage your risk okay 🤝🏻

Korang nampak tak market menggila malam ni? 😮‍💨 Atas sapu, bawah pun sapu. Sebab tu Randy dah remind korang awal-awal tadi news macam ni jangan simply masuk. Protect capital dulu, baru fikir profit.

Ready ? 10:00PM kemungkinan ada market volatility 😋

🇺🇸 US SESSION IS ON! Market dah masuk US session. Fokus setup yang clean, jangan kejar entry. Wait for confirmation → execute → secure profit. 📈

🚨 NEWS AWARENESS Tonight ada High Impact USD News. Expect market lebih volatile & movement boleh jadi aggressive. My advice:
🚨 NEWS AWARENESS Tonight ada High Impact USD News. Expect market lebih volatile & movement boleh jadi aggressive. My advice: Jangan rush entry. Tunggu reaction + confirmation dulu jaga risk & jangan overconfident.

Public nak signal lagi tak ? Kalau nak, sila tap-tap terlebih dahulu 😏. Ada setup mahal ni, nak belanja tanpa tap-tap memang rugi 💀

Repost from N/a
Jom secure half ya buy high risky sikit 🎯🔥 Gold running +50pips🟢 Trade instructions: Scalper boleh collect ! Jika hold , m
+1
Jom secure half ya buy high risky sikit 🎯🔥 Gold running +50pips🟢 Trade instructions: Scalper boleh collect ! Jika hold , manage your risk okay 🤝🏻

Alhamdulillah kenapa Randy cakap one and only transparent. Korang boleh check sendiri profits TeamSGP mostly above 100pips, m
+4
Alhamdulillah kenapa Randy cakap one and only transparent. Korang boleh check sendiri profits TeamSGP mostly above 100pips, minimum 50pips. Kalau below 50pips Randy takkan claim, ingat tu sampai bila-bila.

Now share your feedback guys @PakKananRG

Alhamdulillah, one and only channel yang claim TP bila HIT sahaja. Kalau tak HIT Randy takkan claim even lagi 1pips 😎

Repost from N/a
Let’s go waterfall gold 🎯🔥 TP 1 Gold running +150pips🟢 Trade instructions: Scalper boleh collect ! Jika hold , manage your
+1
Let’s go waterfall gold 🎯🔥 TP 1 Gold running +150pips🟢 Trade instructions: Scalper boleh collect ! Jika hold , manage your risk okay 🤝🏻

Repost from N/a
TP HIT BABY 🎯🎯

Repost from N/a
♾GOLD SELL NOW Zone : 4604 TP 1: 4599 TP 2: 4590 Risk Price : 4614.99

Repost from N/a
Sell gold now 4604

Repost from N/a