cookie

Мы используем файлы cookie для улучшения сервиса. Нажав кнопку «Принять все», вы соглашаетесь с использованием cookies.

avatar

قصص رويات كل يوم قصة📒🌿

بحر من القصص المفيدة :دينية، تاريخية ، عصرية ، حقيقية وخيالية 📚🌸

Больше
Ирак7 265Арабский11 611Книги1 410
Рекламные посты
17 731
Подписчики
+524 часа
+567 дней
+15230 дней

Загрузка данных...

Прирост подписчиков

Загрузка данных...

لو سمحتي ؟؟ انتي يا انسه" اعدلي الطرحة نص شعرك باين رديت باستغراب" نعم ؟؟؟ طرحة ايه شعرك باين اعدلي الطرحة وانا قاعده في الميكروباص مروحة من الشغل وطبعا بقعد جمب الشباك وسرحانه لقيت شاب راكب عربيه وبيكلمني وبيقولي اعدلي الطرحة استغربت جدا وقولتله ملكش دعوه مش هعدل حاجه عقد حواجبه پغضب وهوا باصصلي بقولك اعدلي الطرحة بدل وربنا انزلك ضحكت بسخريه لا يا راجل تصدق خوفتني قولت الكلمتين دول ولفيت وشي وفجاه لقيت الميكروباص وقف فجاه والباب اتفتح ودخل منو شاب طول بعرض وبيبصلي !!!! اټصدمت لما شوفته كان نفس الشاب الي كنت بتكلم معاه من شويه وبزعقلوا شهقت بخضت لما الناس كلها كانت مصدومه وهوا داخل عليهم وبيطلب منهم ينزلوا خۏفت جدا من شكلوا وهوا بينزل الناس وانا قومت انزل معاهم لقيتو رجعتني مكاني تاني خليكي انتي هنا! بلعت ريقي وخۏفت لما لقيت ان مفيش حد في العربيه غيري انا وهوا كنت مصدومه وجسمي حاسه اني متشنجه ومش عارفه اتحرك فضل يبص لطرحتي يتاكد ان مفيش اي شعر باين وبصلي كدا وقال كدا كلوا تمام يلا ابق اشوف شعرك باين تاني كنت مصدومه وهوا نزل من الميكروباص والناس ركبت للعربيه تاني وهوا راح ركب عربيتوا كنت ببص حواليا مش مستوعبه ان كل الاكشن دا حصل فعلا .. يتبع من هنا 👇🏻 👉🏻 https://t.me/hhhEu القصه روعه وهتعجبكم 👀❤️ اضغط هنا لمتابعة القراءة. ...
Показать все...
19👍 9🍓 3
*ـ روآيـــهہ/جسـور وجمـيلهہ ​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏♥️🍒 آلحلقهہ 1 آلحلقهہ 2 آلحلقهہ 3 آلحلقهہ 4 آلحلقهہ 5 🩷🩷 ...جسور وجميلة الفصل الأول يصدح القرآن بصوت الشيخ عبد الباسط عبد الصمد في ارجاء هذا المنزل ، حيث تجلس السيدات متشتحات بالسواد يرمقن تلك المسكينة التي تصرخ داخل غرفتها ما بين شفقة وحزن وتهكم وشماتة أما في داخل تلك الغرفة الصغيرة تجلس فتاة علي الفراش تصرخ وتنوح جميلة باكية : ليييه ، ليييه يسبوني ويمشوا دلوقتي أنا ما كنتش عايزة حفلة ما كنتش عايزة حاجة أنا كنت عيزاهم هما ، يا رب ليه سبتني أنا وخدتهم هما صفاء باكية : يا جميلة يا بنتي اهدي هيحصلك حاجة جميلة باكية: لييه ما خدونيش معاهم ليه سابوني لوحدي هعيش ازاي من غيرهم عشان خاطري يا طنط صفاء هاتيلي بابا وماما دست صفاء رأس جميلة في حضنها واخذت تمسد علي شعرها برفق صفاء باكية: بس يا بنتي بس يا حبيبتي ، حرام الي بتعمليه في نفسك دا جميلة باكية: ليه سابوني أنا قولتلهم مش عايزة حفلة مش عايزة حاجة ، هما ما سمعوش كلامي ماتوا وسابوني ، يا بابااا كدة تسيب جميلة لوجدها هعيش ازاي من غيرك دخل عم جميلة ويدعي مختار ، اقترب من فراش جميلة وجلس على حافته مختار بدموع : جميلة ، ما ينفعش كدة يا حبيبتي بابا دلوقتي في مكان احسن وانتي عارفة ماما كانت بتحب بابا قد ايه فما رضتيش تسيبه لوحده انتفضت جميلة من حضن صفاء زوجة عمها وبدأت بالصراخ : وسابوني لوحدي ، هما راحوا مع بعض وسابوا جميلة لوحدها ، أنا عايزة اروحلهم عشان خاطري يا عمي مش أنت بتحبني وديني ليهم وديني ليهم مختار سريعا: بعد الشر عليكي يا بنتي امسك مختار كتفيها : جميلة اهدي ، اقبلي الحقيقة باباكي ومامتك خلاص ماتوا الي بتعمليه دا ما فيش منه فايدة دي مش تربية هشام يا جميلة ، باباكي دايما كان بيقولي جميلة ب100 راجل القت جميلة بنفسها في حضن عمها جميلة باكية: وحشوني أوي يا عمو مختار بحزن : ربنا يصبرك ويصبرنا بينما يقف هو علي باب الغرفة يعقد ذراعيه امام صدره لم يستطع منع تلك الابتسامة الشيطانية من الظهور علي شفتيه رامي في نفسه: واخيرا يا جميلة الحاجز الي بينا خلاص راح ، الله يجحمك يا عمي، كنت فاكر انك هتقدر تبعدها عني اديك اتكلت في ستين داهية وقريب أوي هتبقي ملكي يا جميلة ____ علي صعيد آخر كان ينزل علي سلالم المنزل الداخلي بكبرياء لا يليق الا به فقط ، وصل الي غرفة الطعام ، فقامت اخته وقبلت يده باحترام سهر باحترام: صباح الخير يا اخوي هز رأسه إيجابا بجمود ولم يجب فقام الصغير زين وفعل مثل والدته زين : صباح الخير يا خال هز رأسه إيجابا مرة أخري ولكن تلك المرة مع ابتسامة صغيرة جلس على طرف طاولة الطعام ساندا عصاه الابنوس السوداء بجانبه وجلس يتناول الطعام بصمت جسور بهدوء : سهر سهر سريعا: أيوة يا اخوي ، اضغط هنا لمتابعة القراءة. .
Показать все...
👍 1 1
ياترا مين الاكتر الشباب ولا البنات
Показать все...
👍 11 6
يلا نشوف مين الاكتر في القناة 🤍🌸Anonymous voting
  • بنات 🤏🏻 🩷
  • ولاد 🤏🏻 🖤
0 votes
👍 20 15😢 2💯 1
يلا نشوف مين الاكتر في القناة 🤍🌸Anonymous voting
  • بنات 🤏🏻 🩷
  • ولاد 🤏🏻 🖤
0 votes
_
Показать все...
1🍓 1
يحكى أن رجلاً عاد من العمل باكراً* وعندما دخل الى المنزل رأى زوجته تضرب أختة. لم يحتمل . فأشتعل غضباً .وفوراً قام بصفع زوجتة وأمسك بشعرها وجرها لداخل الغرفة ؟ أجمعت الزوجة ملابسها وهيا تبكي وأخذت طفلتها وذهبت الى بيت أبيها ؟. فقام الزوج يقبل رأس أخته ويعتذر منها. ولم يسأل عن سبب الشجار الذي دار بينها وبين زوجتة .. ثم دخل الى الحمام وستحمى وأستلقى على سريرة ونام وكأن لم يحدث شيئاً ؟ وفي المساء عادت أمه كانت قد ذهبت لزيارة أبنتها ؟ فسألت الأم عن زوجة أبنها ..فأخبرها أبنها بما حدث؟ فصاحت الأم العجوز وقامت بصفع أبنها وقالت ، ماذا فعلت يا غبي. أجاب غاضباً؟ لن أسمح لها بأن تضرب أختي ، لقد أغضبني تصرفها المتوحش ولا أريد أن أراها في منزلي مرة أخرى ؟ فقالت الأم : وهل تعرف عن السبب أجاب : لا حاجة لمعرفة السبب لقد كان كل شيئ واضحاً أمامي ؟ فقالت الأم : أين هيا أختك الأن " أجاب : لقد أخبرتني أنها تريد الذهاب الى منزل صديقتها. فسمحت لها بالذهاب ثم ذهبت للنوم ؟. فقالت الأم : أن أختك لن تعود لقد هربت يا غبي وهذا بسببك" أنصدم الزوج ؟ فقال : ماذا تقصدين يا أمي بأنها هربت * أجابت ؟ أن أختك تواعد شاباً وعندما كشفتها زوجتك قررت بالهروب مع الشاب. وكنت كل يوم أدع زوجتك تراقبها عندما أخرج من المنزل وقلت لها أذا حاولت الهروب من المنزل قومي بحپسها واذا أضطررتي فأضربيها .كل هذا من أجل الحفاظ على سمعة العائلة .ولكن ماذا فعلت أنت. فساعدتها بالهروب. أخبرني الان هل أنت سعيداً . ڠضب الرجل وذهب يبحث عن أخته. وبعد ساعات وجدتها مع شاب في أحد المطاعم وفوراً قام بضړب الشاب حتى كاد ان ېموت بين يديه. ثم أخذ أخته وعاد بها الى المنزل. وأبرحها ضرباً شديداً .. ثم قالت له أمه " أذهب ورجع زوجتك ولا تأتي بدونها .ذهب الزوج وطرق الباب فقامت زوجته بفتح الباب وعندما رأت أنه زوجها قامت بمعانقته ثم همست في أذنه قائله لم أخبر أهلي بأنك ضړبتني بل أخبرتهم بأنك سوف تسافر يومين وستعود أنهم لا يعرفون شيئاً عن الموضوع؟ شعر الزوج بالحزن وبالكاد منع دموع من التدفق ثم قال لقد تأجل السفر يا عزيزتي وأني لا أطيق المنزل بدونك " فأخذ زوجتة وطفلته وعاد بهم الى المنزل وقام بالأعتذار منها ثم وعدها بأنه لن يرفع يده عليها مهما حدث ؟ انتهت القصة ؟ ولكن لم تنتهي القصص هناك المزيد والمزيد من القصص المعبرة والجميله ؛ اذا كنت من عشاق قراءة القصص اضغط انضمام لتشاهد كل جديد ❤ اذا اتممت القراءة لا تبخل بوضع قلب والصلاة على سيدنا محمد صلى الله عليه وسلم في قلبك ❤.
Показать все...
93👍 12🍓 5💯 1
لحقو انضمو لقناة لَيّلَ شويه واحذف 🤍🫶🏻.
Показать все...
Показать все...
لَيّلَ 🌚🖤🇵🇸

صدقه جاريه عني...♥️ لا تُؤَجِّل صَلاتِك فَإِنَّ اللهَ لَن يُؤَجِّل وَفَاتِك♥️

Repost from N/a
أحياناً نحتاج إلى لحظة هدوء نحتاج إلى هـدنة مع الـحـياة نحتاج إلى صمت يكتم ضجيج الروح نحتاج إلى وسادة سلام تسند أحلامنا المتعبة نحتاج إلى نغمة هادئة تغمرنا بالسكينة
Показать все...
4🕊 2
Выберите другой тариф

Ваш текущий тарифный план позволяет посмотреть аналитику только 5 каналов. Чтобы получить больше, выберите другой план.