ru
Feedback
عَشْوَائِيات ˚ 𐙚𓍢ִ໋

عَشْوَائِيات ˚ 𐙚𓍢ִ໋

Открыть в Telegram

- صَليّ عَليَ النَبيٌ يـَ سُڪر . "هُنا إنسانٌ: لا يودّ سوىٰ كفَاف العيشِ بسِلْمٍ، يُحبّ تجنّب الضَجَّة، ومَا لا يسْتَهْويه أو يَسْتَرِيح إليه؛ ويدعُو باسمِ الله (الوَاسِع) أن تُصاحبهُ الطُمَأْنينَة للتبادل https://t.me/rxvyggu

Больше
5 612
Подписчики
+924 часа
+67 дней
-2630 день
Архив постов
حُكِيَ أنّ عَمرو بنَ العاصِ دخَل ع مُعاويةَ، وعِنده ابنتُه، فقال: «مَن هَذهَ يَا مُعاويَةُ؟» فقال: «تُفَّاحةُ القلبِ، وَرَيحَ
حُكِيَ أنّ عَمرو بنَ العاصِ دخَل ع مُعاويةَ، وعِنده ابنتُه، فقال: «مَن هَذهَ يَا مُعاويَةُ؟» فقال: «تُفَّاحةُ القلبِ، وَرَيحَانةُ العَينِ». المؤنسات الغاليات ♥️.

أنا وبنتي يومًا ما في السابعة صباحًا في البلكونة اللي هزرعها.
أنا وبنتي يومًا ما في السابعة صباحًا في البلكونة اللي هزرعها.

رَبَّناَ هَبّ لَناَ مِنْ أَزْواَجِناَ وَذُرَّيَّاتنِاَ قُرَّةَ أَعْيُنَ🥹💕💕💕💕💕
رَبَّناَ هَبّ لَناَ مِنْ أَزْواَجِناَ وَذُرَّيَّاتنِاَ قُرَّةَ أَعْيُنَ🥹💕💕💕💕💕

𝟭𝟯- ما اسم الغار الذي كان يتعبد فيه النبي ﷺ؟
Anonymous voting

"مع الشخص المُناسب لن تشعُر بأنك مُتورّط في شرح نفسك. هو يحبك هو يعرفك كأصابع يديه.)"

خايف تعدي السنين وأنا في نفس المكان وعند نفس النقطة لا حققت امنياتي ولا عشت الحياة اللي أنا عايزها خايف مفيش حاجة تتغير مع مرور الوقت إلا عمري

Repost from لحد إمتي"ي
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته متقترحش لحد مسلسل، متقترحش لحد اعلان متقترحش لحد أغاني رمضان(بمُوسيقىٰ) كفاية عليِك ذنُوبك!

الصورة الـ عايز اتصورها ع العيد الصغير اللي جاي بالكتير
الصورة الـ عايز اتصورها ع العيد الصغير اللي جاي بالكتير

Repost from IQ Memes
بركب ميكروباص انهارده وف الكنبه الاخيره قاعد واحد جنب الشباك من جوا وواحد من برا.. ف بقول لل بره ممكن تدخل جنبه بعد اذنك قالي لا!!! كده بكل بجاحه ، المشكله أنه مش صغير ،شكله ف أواخر التلاتينات!!! وطبعا احنا 3 بنات واكيد اكيد مينفعش ولا واحده فينا تقعد ف النص مابين شابين راحت طنط قالتي عديني ياحبيبتي اقعد انا مابينهم دول زي بناتي طنط: 100😂😂♥️

يارتني بطوطه 🥹🩷🩷🩷✨ › .
يارتني بطوطه 🥹🩷🩷🩷✨ › .

مُمتلئه بالحنان ، فياضه بِالرقَه اينما حَلت حَل معهـا الدِفء💖🌟 . محتـوي ڪِرٌيتِيف جـوين يـَ لطاف💖🌟 . للتبادل|| @EMAN_M0Sl3H https://t.me/L_em0o/14690

الشيخ فاتح سفرجيك صوته اللهم بارك ♡ .

الشيخ فاتح سفرجيك صوته اللهم بارك ♡)

رَبَّنَا وَسِعْتَ كُلَّ شَيْءٍ رَحْمَةً وَعِلْما 🌷♡♡))

يا قُرة أعين السائلين؛ نتوسّل إليك أن تتفضل على كلٍّ منّا بمسألته! يا ربّ وكل شيء عليك هيّن وكل شيء عليك هيّن.

هَينا لينا لا أشقَي بصُحبته أبداً يارب ♡ .
هَينا لينا لا أشقَي بصُحبته أبداً يارب ♡ .

مؤخرًا بدأت أحاول أتعلم إزاي أكظم غيظي مخبيش عليكم بنجح مرة وبفشل مرات بس اللى بيعينّي على الأمر ده كلمات للنبي صلّ الله عليه وسلم : " ما مِن جرعة أحب إلى الله مِن جرعة غيظ يكظمها الإنسان بداخله ." جميلة كل الكلمات اللى تثبّت الواحد فى لحظات غضبه واندفاعه، جميلة كل الوسائل المُعِينة على ده، لكن اللى بيثبّتني فعليًا هو المقصد الحقيقي اللى خلف الفعل ده فكرة إنك تعامل الله لا تعامل الناس لذلك فى ختام آية : ﴿ وَالْكَاظِمِينَ الْغَيْظَ وَالْعَافِينَ عَنِ النَّاسِ ۗ وَاللَّهُ يُحِبُّ الْمُحْسِنِينَ ﴾ أنتَ تبحث عن محبة الله لا محبة الناس .

اللهم آتنا في الدُّنيا حَسنة وفي الآخرةِ حَسنة وقِنا عذاب النّار.