SD Analysis
Открыть в Telegram
⚜️ آموزش، تحلیل و ترید بر اساس سبک S&F الفونسو ⚜️ 🔰 Alfonso Course: https://t.me/sd_analysis/193 🔶 ChatRoom: @SD_Analysis_Group ⏯ Youtube : https://www.youtube.com/c/SDAnalysis 🔶 Analysis Group: @SF_Analysis 🧑💻 Admin: Dr. Amirreza Ansari
Больше5 675
Подписчики
Нет данных24 часа
-67 дней
+1830 день
Архив постов
5 674
#تحلیل
#شاخص_کل بورس ایران
#آپدیت
🔶 با توجه به تحلیل قبلی که OE در تایمفریم هفتگی داشتیم ، مجاز به لانگ نبودیم. برای لانگ باید شاخص به منشا حرکتش برمیگشت. همینطور هم شد و بعدش حرکت پرقدرتی در جهت صعودی انجام شد.
🔷 در حال حاضر با توجه به سه کندل ERC آخر تایمفریم هفتگی، مجددا OE داریم و نباید لانگ انجام بدیم.
اولین گزینه مناسب برای لانگ ، دیمند جدید (CP) هست که در چارت ترسیم شده. باید منتظر پولبک به این ناحیه باشیم.
نحوه پولبک (ارایوال) هم مهمه و بهتره که به صورت کامپرس یا ایجاد نقدینگی باشه.
🔶 چارت ، گویای همه اتفاقات پشت پردهس و نیازی نیست که هر روز به دنبال اخبار و فامدامنتال باشیم. ✌️😉
🔰 @SD_Analysis
5 674
#موقت
🔶 زمان ارائه جلسات بعدی
🔹 جلسه ۱۳ (مدیریت سرمایه) : آخر همین هفته
🔹 جلسه ۱۴ (تریدینگ پلن ، چک لیست و تریدینگ ژورنال): هفته بعد
🔸 بعد از این دو جلسه وارد جلسات بک تست میشم که در اونها ما تمام تکه های پازل رو کنار هم میچینیم و از صفر تا صد تحلیل و ترید رو با هم تمرین میکنیم.
برای بک تست حداقل ۲ جلسه خواهیم داشت.✌️
5 674
🔶 درود دوستان عزیزم
در مورد کانال اشتراک سایت جناب الفونسو رورانه تعدادی از دوستان پیام میدن جهت ثبت نام. متاسفانه ظرفیت کانال اشتراک تکمیل شده و امکان عضویت جدید نیست. لطفاً در این مورد پیام ندین تا شرمندتون نشم 🌹🌹
5 674
💎 #کورس آموزشی S&F الفونسو 💎
🔶 جلسه 12: ورود به معامله
💪🏻 پرسشپاسخ این جلسه
🔰 @SD_Analysis
⚜️ @Piknikanalyst_educations
5 674
#موقت
سلام دوستان امیدوارم حالتون خوب باشه ❤️
جلسه ۱۲ تکمیل شده ولی برای ارسال فایل در یوتیوب و تلگرام (کانال پیکنیک آموزش) دچار مشکل هستم و نمیتونم با سرعت پروکسی فایلی رو ارسال کنم. یه vpn پولی هم خریداری کردم ولی پشتیبانیش جواب نمیده .
اگر vpn پرسرعتی سراغ دارین همینجا اعلام کنین, ممنونم 🌹
5 674
#موقت
سلام دوستان عزیزم ، امیدارم همگی حالتون خوب باشه 🌹
در ابتدا بابت غیبت طولانی مدتم ازتون عذر خواهی میکنم. توی این چند هفته به شدت مشغله های زیادی داشتم ؛ دانشگاه ،پایان نامه ، شیفت و... .
اما با وجود مشغله هایی که دارم ، جلسه بعدی کورس رو بزودی براتون آماده میکنم. بابت تاخیر طولانی مدت جلسه بعدی هم بنده رو ببخشین 🌹
5 674
💎 #کورس آموزشی S&F الفونسو 💎
🔶 جلسه 11: امتیازدهی (Scoring S/D)
💪🏻 پرسشپاسخ این جلسه
🔰 @SD_Analysis
⚜️ @Piknikanalyst_educations
5 674
#موقت
🔶 جلسه 11 کورس الفونسو (امتیازدهی) تا یکی دو ساعت دیگه داخل کانال یوتیوب آپلود میشه.
🔷 حجم این جلسه زیادتر از جلسات دیگه هست و بهتره که این جلسه در چند پارت تماشا کنین.
5 674
#آموزشی
🔶 سلام دوستان در مورد ZIC یه سوالی برای تعدادی از اعضا پیش اومده بود که اینجا میخوام دقیق تر بهش پاسخ بدم:
همونطور که داخل ویدئدو گفتم، وقتی یک ناحیه رو ZIC در نظر میگیریم که پروگزیمال لاینش تاچ بشه و همچنان اینگولف (حذف) نشه و معتبر باقی بمونه.
🔷 یه شرایط دیگه رو هم داخل ویدئو مثال زدم، این بود :
مثلا یه دیمند تاچ میشه، پس الان ZIC ما همین دیمنده. ولی بعدش قیمت این دیمند رو اینگولف میکنه. در این حالت، ZIC ما سوپلای هست (بدون اینکه سوپلایی تاچ بشه).
علتش هم کاملا مشخصه. وقتی دیمند (بایرها) نتونسته از خودش محافظ کنه و حذف میشه، پس در این حالت سوپلای (سلرها) کنترل قیمت رو به دست دارن.
✅یه جمع بندی بکنیم!
چه زمانی یک ناحیه (برای مثال، دیمند) ZIC حساب میشه؟
1) به محض تاچ شدن پروگزیمال لاین اون ناحیه دیمند.
2) به محض اینگولف شدن نزدیک ترین سوپلای (بدون اینکه دیمند تاچ بشه).
🔰 @SD_Analysis
Уже доступно! Исследование Telegram 2025 — ключевые инсайты года 
