بازارآموزان (بورس ایران)
Открыть в Telegram
حضور در بازار مالی ریسک فراوانی دارد و به همه توصیه نمی شود. رانت نداریم و معرفی سهم رانتی نداریم اگر دنباله روی تحلیل های ما هستید مدیریت سرمایه را رعایت کنید. ارتباط با ادمین: @sadmin25
Больше1 009
Подписчики
Нет данных24 часа
-47 дней
+1330 день
Архив постов
شاخص کل رفت زیر دو میلیون واحد.....
لکن دلخوش به این مقدار نباشید چون پایین تر هم میره
وضعیت شاخص کل همان هست که عرض کرده بودیم و با کله داره میره به سمت جایی که باید بره
رکورد تاریخی ورود پول به صندوق های طلا شکسته شد! امروز بیش از 920 میلیارد پول حقیقی وارد صندوق های طلا شده است.
#شاخص_کل
متاسفم که این رو میگم ولی سه شنبه، چهارشنبه و شنبه فرصت فرار بود.
فعلا شاخص با کله داره میره به سمت زیر 2 میلیون واحد و علاجی هم نیست.
هر وقت به محدوده 1920000واحد رسید مجدد ارزش بررسی پیدا می کند.
مساله مهم چی هست این که تو بازار"بقا" داشته باشیم، به موقع بازار پاداشمون رو میده ولی باید زنده بمونیم تا اون روزها رو ببینیم.
نکته مثبت این هست که دامنه نوسان شده سه درصد.
ای کاش می شد ده درصد و بازار در عرض 2 هفته میرسید به تارگت نزولی خودش و بعدش شرایط بهتر میشد ولی خب نمیزارن و نمی کنند.
شما مراقب سرمایه تون باشید ما هم در حد توان و سواد سعی می کنیم براتون تحلیل بزاریم.
خدا یار و یاور همگی ما
سقوط آزاد سود خالص کارگزاری مفید!
مفید از سود بیش از 1000 میلیاردی در سال 1402، به سود 56 میلیاردی رسید!(94 درصد کاهش)
درآمد کارمزدهای مفید 45 درصد کاهش، هزینههای حقوق و دستمزد 33 درصد افزایش داشتند.
با این وضعیت بورس آخرش کارگزاری ها هم ورشکست می شن
#سحرخیز
بین دو تا قیمتی که علامت زدم فعلا نوسان میده و زور بالارفتن نداره.
باید صبوری به خرج داد احتمالا دی ماه وضعیتش بهتر بشه
#عیار
مقاومت بسیار مهمش رو علامت زدم.
با دلار زیر 65 هزار تومان شکسته شدن اون مقاومت سخت و زمان بر هست
فوری /پروازها از ساعت ۲۱ امشب لغو میشود
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری در گفتوگو با مهر:
با توجه به محدودیت عملیاتی پیش آمده، پرواز فرودگاههای کشور از ساعت ۲۱ امشب یکشنبه ۱۵ مهرماه تا ۶ صبح فردا ۱۶ مهر ماه لغو میشود.
همچنین تغییرات پروازی و نحوه استرداد وجه بلیت پروازها متعاقبا اعلام خواهد شد.
#گشان
کف مطلق سهم روی 1400 تومان هست
چارت در حالت ماهانه هست.
روی 1400 میشود خرید
هر چه پایین تر هم بیاد میشه مارتینگل کرد و بیشتر و بیشتر خرید .
چون به احتمال 80% بالا خواهد آمد.
#شصفها
مثل خیلی از سهم ها 15% تا کف کانال ماهانه جا داره بریزه.
این فرصت ها کم پیش میاد تو بورس که سهم رو به این قیمت ها بدن.
قدر دان باشید رو اون قیمت ها
#شاخص_کل
طبق چیزی که قبلا گفتیم فعلا به نظر می رسه که یک پایین دیگه هم داشته باشیم. بعدش انشالله بریم برای تارگت های صعودی خوب.
علت این که فعلا در اکثر چارت ها ورود نمیدیم همین مساله هست
🔹دامنه نوسان بورس و فرابورس مثبت و منفی یک درصد تعیین شد
🔺پیرو برگزاری جلسه هیئت مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار در ساعات ابتدایی صبح روز شنبه، مقرر شد؛ براساس بند ۱۱ ماده ۷ قانون بازار اوراق بهادار، با هدف حمایت از حقوق سهامداران و جلوگیری از تاثیر هیجانات بر روند بازار، #دامنه_نوسان همه نمادهای سهام و حق تقدم سهام و صندوقهای سهامی مختلط قابل معامله در بازارهای بورس و فرابورس به مثبت و منفی یک درصد محدود شود.
@bourselearningpersian
تمام متغییر ها به نفع تولید و سرمایه گذاری در حال تغییر است
۱- کاهش نرخ اخزا از ۳۴ درصد ساده سالانه به ۲۷
۲- افزایش نرخ نیما از ۳۸ به ۴۶ که تا تک نرخی این افزایش ادامه دارد
۳- از همه مهمتر دیدگاه مدیران اقتصادی مبنی بر رشد بازار سرمایه و ارتقای جایگاه آن
۴- بهبود فضای خارجی بخصوص بهبود رابطه با همسایگان
Уже доступно! Исследование Telegram 2025 — ключевые инсайты года 
