بازارآموزان (بورس ایران)
Открыть в Telegram
حضور در بازار مالی ریسک فراوانی دارد و به همه توصیه نمی شود. رانت نداریم و معرفی سهم رانتی نداریم اگر دنباله روی تحلیل های ما هستید مدیریت سرمایه را رعایت کنید. ارتباط با ادمین: @sadmin25
Больше1 011
Подписчики
-224 часа
-17 дней
+1230 день
Архив постов
⭕️⭕️هم اکنون/حضور مدیرعامل و مدیران ارشد بورس کالای ایران در ایران خودرو
@Naghash69_Rtb
Repost from Behnam Samadi | بهنام صمدی
⭕️مدیرعامل ایران خودرو:
با تصمیم هیات مدیره محصولاتمان را در بورس کالا عرضه میکنیم/ زیان هر روزه ایرانخودرو با تعلل سازمان حمایت قابل چشمپوشی نیست
@BehnamSamadi_ir 🧡
#خودرو
به تحلیلی که ریپلای شده دقت کنید.
خبر از اصلاح قیمت سهم #خودرو دادیم و درست هم بود.
زیر 50 فرصت خوبیه برای خرید یا میانگین کم کردن.
بررسی کنید ارزش دارد.
اسامی ابر بدهکاران بانکی
دقت کنید هر بانک به چه کسایی وام داده و اون ها پس نمی دهند.
جمع بندی گزارشات ماهانه اردیبهشت :
سهام زیر در صنعت خود بهترین گزارش ماهانه را راهی کدال کردند و میتوانند کاندیدهای خوبی برای واچلیست و تحلیل باشند.
بانکی : وخاور ، وسینا
برقی : بترانس
پخش: افق، پخش، قاسم
حمل ونقل: حتوکا
قطعه سازی: خکار، خموتور،ناما، خیمن
دارویی: دزاگرس، دسبحان، دارو،دالبر، دپارس،دسینا، دفارا، دقاضی
روانکار:شنفت،شرانل
زراعت: زکشت
ساخت قطعات فلزی: فاذر، فاما، فجام
نخ : نطرین
سیمان:سهگمت، سپاها، سرود، ساروم، سباقر، سشمال، سصوفی، سخزر
شوینده: قرن،پاکشو
شیشه: کرازی، کقزوی
شیمیایی: پارس، زاگرس، شاملا، شسینا، شکلر
غذایی: غصینو، غدیس، غشصفا، غپینو، غویتا
فلزات رنگی: آلومینا، فنوال
فلزات اساسی: فخاس، فسازان
فناوری و رایانه: رافزا، تپسی
قندی: قچار، قصفها، قلرست، قیستو
کاشی: کلوند،کپارس
کانی غیرفلزی: کخاک، کپشیر
استخراج کانه های فلزی: کچاد، کگهر
فراکاب: کالا، بورس، انرژی
نیروگاهی: کلیت گروه گزارش بسیار بهتری نسبت به ماه گذشته و سال 1403 داشتند!
سخنگوی جدید وزارت خارجه آمریکا گفت:
میتوانیم به شما بگوییم که استیو ویتکاف، مشاور ویژه، مشاور ارشد و فرستاده ویژه، و مایکل آنتون، مدیر برنامهریزی سیاسی، در دور پنجم مذاکرات با ایران در روز جمعه، ۲۳ مه در رم شرکت کردند.
این مذاکرات هم مستقیم و هم غیرمستقیم بودند و بیش از دو ساعت طول کشید.
مذاکرات همچنان سازنده است.
این چیزی نیست که شما بتوانید در این مذاکرات خاص بگویید، که مفید است، و در این مورد، آنها نیز سازنده بودند و ما پیشرفت بیشتری داشتیم.
هر دو طرف توافق کردهاند که در آینده نزدیک دوباره ملاقات کنند و ما بار دیگر از شرکای عمانی خود به خاطر تسهیل مداوم این روند سپاسگزاریم.
+1
🚨🚨دستکاری قرارداد خرید مشتریان توسط یک خودروساز
برخی خریداران خودرو از شرکت بهمن موتور مدعی شدند که این شرکت خودروساز قراردادهای مشتریان خودرو فیدلیتی الیت را دستکاری و به نفع خود تغییر داده است.
🔹گروه اقتصادی خبرگزاری فارس؛ مخاطبان خبرگزاری فارس با ثبت پویشی با عنوان «به جعل بهمن موتور در قرارداد مشتریان خودرو فیدلیتی الیت رسیدگی کنید» عنوان کردند که در پی پیشفروش خودروی فیدلیتی الیت توسط شرکت بهمن موتور در اوایل بهمن و اسفند ماه ۱۴۰۳ با موعد تحویل تیر و مرداد ۱۴۰۴، مشتریان این خودرو با اقدامی بیسابقه و غیرقانونی از سوی این شرکت مواجه شدهاند.
🔹به گفته ثبتکننده این پویش، پس از واریز وجه پیشپرداخت و مشاهده قرارداد رسمی در حساب کاربری سایت فروش بهمن موتو ، در اقدامی ناگهانی و بدون اطلاع قبلی، شرکت بهمن موتور در اواخر اسفند ۱۴۰۳ اقدام به تغییر و دستکاری بندهای این قرارداد کرده است.
وی افزود: مهمترین تغییر، حذف بند مرتبط با زمان صدور دعوتنامه (هفته سوم اردیبهشت ۱۴۰۴) و جایگزینی آن با بند دیگری بوده است.
🔹این اقدام از سوی مشتریان مصداق آشکار جعل قرارداد رسمی تلقی میشود.
در همین راستا، خریداران خواستار رسیدگی قضایی به دستکاری قرارداد رسمی و ابطال نسخه دستکاری شده قرارداد شدند.
🌐@HaratMarket✅
مهم فوری
دولت سهام خودروسازان را واگذار میکند
🔴سید محمد اتابک در گفتوگوی اختصاصی با پایگاه خبری بازار سرمایه ایران (سنا)، در پاسخ به این پرسش که با توجه به اتفاقات اخیر برنامه دولت در مورد واگذاری سهام خودروسازان چیست؟، گفت: دولت سهام خودروسازان را واگذار خواهد کرد.
🔴وزیر صنعت، معدن و تجارت توضیح داد: اشکال خاصی در فرایند واگذاری سهام خودروسازها وجود ندارد و برنامه دولت، واگذاری است.
ترامپ مدعی پیشرفت در مذاکرات با ایران شد
🔹ترامپ مدعی شد: مذاکرات بسیار خوبی با ایران داشتیم و به پیشرفتهای واقعی دست یافتیم.
📈 @Econ_Fouri
#خودرو
با این وضعیتی که درست کردن براش احتمالا تارگتش دیدن دوباره محدوده 50 تومان هست.
به عنوان آخرین اصلاح خودرو قبل از دیدن سقف تاریخی میشه بهش نگاه کرد.
چون قبلا تحلیل صعودی کرده بودم ازش وظیفه اخلاقی خودم می دونستم که الان هم این رو بگم بهتون.
تصمیم گیری با خودتون هست. اگر سهامدار بلندمدتی نیستید و طاقت یک ضرر 25 % ای روی خودرو ندارید می تونید خروج بزنید. اگرم دارید و خوشتون میاد نگهش دارید با خودتون.
واگذاری سهام خودروسازها در جلسه سران قوا مطرح نشده
مرکز رسانه قوه قضاییه:
در پی انتشار خبری با عنوان تصمیم شورای هماهنگی اقتصادی سران قوا در مورد توقف هرگونه واگذاری یا تغییر و تحول در سهام دو شرکت خودروسازی، به اطلاع میرساند چنین موضوعی در شورای هماهنگی اقتصادی سران قوا مطلقا مطرح نشده است و طبیعتا تصویب هم نشده است.
پ ن:😂😂😂😂😂😂😂🤝
خلاصه اتفاقات امروز خودرو و خساپا
حاکمیت جلوی واگذاری سهام تودلی را گرفت تا سازمان خصوصی برنامه واگذاری سهام دولت (با سهام تودلی یا بدون آنرا) تهیه کند و برنامه واگذاری این دو خودرو همراه با سهام دولت باشد.
در مرحله ی بعدی این ماجرای پیچیده و پر از ذینفع، باید منتظر برنامه سازمان خصوصی برای واگذاری بلوک دولت (به همراه سهام تودلی یا بدون آن) باشیم
بازار راه خودش رو میره ، حالا هر قدر خبر فیک و ترس و وحشت بندازن یک عده نابلد و ناشی از بازار خارج می شوند و سهام می مونه دست اونایی که بلدن.
تا بوده همین بوده.
وقتی ندونی قراره چیکار کنی چه فرقی می کنه که اصلا چی داری!
طلاعیه دبیرخانه شورای هماهنگی اقتصادی در خصوص واگذاری دو خودروساز
روابط عمومی دبیرخانه شورایعالی هماهنگی اقتصادی سران قوا درخصوص واگذاری سهام شرکتهای خودروسازی ایران خودرو و سایپا اطلاعیهای صادر کرد.
در این اطلاعیه آمده است: به اطلاع عموم میرساند، پیرو اخبار منتشر شده درخصوص توقف واگذاری سهام شرکتهای خودروسازی، بیانیه امروز (شنبه ۴ خرداد ۱۴۰۴) سازمان خصوصیسازی در این خصوص، مورد تایید دبیرخانه شورایعالی هماهنگی اقتصادی سران قوا است.
در مدت اخیر در جلسات مشترک، ابهامات موجود در اجرای قانون برنامه هفتم توسعه و واگذاری سهام مرتفع شده و شورایعالی هماهنگی اقتصادی سران قوا در جهت تحکیم قراردادها و تقویت امنیت اقتصادی سهامداران، از تصمیمات دولت و سازمان خصوصیسازی حمایت میکند.
پیرو ابهامات مطرح شده طی روز جاری درخصوص واگذاری سهام دو شرکت ایران خودرو و سایپا به اطلاع عموم فعالان بازار سرمایه می رساند، سازمان خصوصی سازی در اجرای وظایف و مأموریت های قانونی؛ همچنان خود را مکلف به واگذاری سهام دولت در دو شرکت ایران خودرو و سایپا می داند.
این نامه منظورش احتمالا درباره واگذاری سهام خگستر وپارس و... باشه
این نامه درباره واگذاری خود خودرو نیست و خیلیا به اشتباه برداشت میکنن واگذاری خودرو به مشکل خورده
کی نامه رو نوشته؟
عادل پیر محمدی مدیرعامل کروز
واگذاری خودرو به قوت خودش باقی هست
@Naghash69_Rtb
Уже доступно! Исследование Telegram 2025 — ключевые инсайты года 
