ru
Feedback
ɢᴀʟᴀᴛᴀ'ᴅᴀ ʙɪʀ sᴇᴠᴅᴀ 🤍

ɢᴀʟᴀᴛᴀ'ᴅᴀ ʙɪʀ sᴇᴠᴅᴀ 🤍

Открыть в Telegram
1 988
Подписчики
-124 часа
-117 дней
-630 день
Архив постов
Zorlayınca olmaz. Nasipse olur. Ama zorlamadan da Nasip olmaz. Çünkü kader Gayrette aşıktır.

Beni sevmemek senin hatan değildi, Beni sevebileceğini düşünmek benim hatamdı.

🥹🫀🤎~

Elbet her gidenin yeri dolar.

Repost from N/a
photo content

𝙞𝙡𝙚𝙩𝙞𝙨𝙞𝙢 𝙞𝙘𝙞𝙣 @philobhobiax 🫶🏻 https://t.me/Cherefobii

Aynen sevmedim seni (başkalarının ilgisi yerine senin üzmeni tercih ettim)

Canozan - Aglama ben aglarım.mp37.43 MB

Keşke sana herşeyim olduğumu hissetirmeseydim..

Aşk nedir? Genç yaşta birini takıntı haline getirip adına aşk diyorsunuz. Aşk çok büyük bir kavramdır. Kafelerde el ele gezmek değil, kıskançlık krizlerine girmek değil, zorla oldurmaya çalışmak değil, en ufak bişeyde trip atıp köşeye çekilmek değil, gurur yapıp karşı taraftan ilgi beklemek değil, gidenin arkasından aptal gibi ağlamak hiç değildir. Aşk çift taraflı yaşanır ve fedakarlık ister. Fedakarlık olmadan aşk olmaz, fedakar olmayana da aşık olunmaz. Saçma insanları takıntı haline getirip aşk kavramını basitleştirmeyin. Gençliğinizi böyle abuk subuk takıntılarla harcamayın. Kimse vazgeçilmez değildir, gideni kalmaya zorlamayın, gelmeyeni sevmek için kendinizi zorlamayın. Herşeyi hayatın akışına bırakın gençliğinizi yaşayın. Gelmesi gereken gelir, fedakarlıklar yapılır, planlar yapılır, aşk yaşanır, alışkanlıklar başlar ve hayatınız bu döngü içerisinde akıp gider. Hayat böyledir, bu döngüye girmek için kendinizi zora sokmayın. Yaşıyorsanız bilin ki sizede sıra gelicek ve sizde bu döngüye dahil olucaksınız. Bu yüzden size sıra gelene kadar hayatınızı yaşayın, tecrübeler edinin, genç yaşta aşkın ne olduğunu bilmeden kendinizi hırpalamayın. Sağlıcakla kalın.