ru
Feedback
ɢᴀʟᴀᴛᴀ'ᴅᴀ ʙɪʀ sᴇᴠᴅᴀ 🤍

ɢᴀʟᴀᴛᴀ'ᴅᴀ ʙɪʀ sᴇᴠᴅᴀ 🤍

Открыть в Telegram
1 984
Подписчики
-224 часа
-87 дней
-130 день
Архив постов
Başarmışsın aşabilmişsin beni,yapmışsın bunu.Biliyormusun ben hiç denemedim bile,seni aşmayı,seni unutmayı denemedim bile.yapamıyorumda zaten ben seni sevmeyi aşamıyorum.

Haberin yok ben ölüyorum.

-Bir şarkı yüzündenmi? -Evet, bir şarkı yüzünden.

Ona hakketmediği değeri verdin, sana hakketmediğin şeyler yaşattı.

Herkesin acısı, sevgisi kadar.

photo content

🤭🤭

Sana karşı hep yüzsüz oldum ve bundan hiç utanmadım çünkü bana göre sevmek gururu hiçe sayıp koşmaktı.

Biz bitmişiz..

Ben her zaman kalan taraftım sen sebepsizce terk eden oldun.

Keşke bazı insanlar için yaptığımız her şeyi geri alabilsek hic gerek yoktu çünkü.

aynı sonla biteceğini bildiğiniz halde sürekli tekrarlanan o konuşma.

Bir dilek hakkım olsaydı Seni hiç anneme anlatmamayı dilerdim (:

Unutma onu değil yaşanılan hisleri özlüyorsun.