ru
Feedback
غَيّمٌ و نَجْمَة ْ|

غَيّمٌ و نَجْمَة ْ|

Открыть в Telegram

أنا لستُ إلا نجمً بتَر الليل ضوء عينيه.

Больше
1 035
Подписчики
Нет данных24 часа
-27 дней
-1730 день
Архив постов
- مش كل حاجة تتوصف ، في حاجات السكوت بيبقى هو المُنتصر.

- الشخص الصح بيخليك مطمن مُش بيخليك تسأل ChatGBT هو عمل فيني كِدا ليه !.

- مَعلِش هي شوية دُموع زايدة وتعدي.

- لما بسمع صوتي فِ الريكورد بعرف ليه الناس مُش بتقولي وحشني صوتك.

هم يزعلون لازم تقدر ظروفهم، أنت تزعل ! لا عيب ! أنت جدار شفييك نسيييت ؟.

اتنهدت وقالت: انا بس مكنتش عايزة احس اني مسواش عنده حاجة انا فجأة لقتني بسأل نفسي لية ؟ رغم اني معنديش اجابات .

اشتقت لمن كان يوصيني دائمًا أهتم بنفسي . ليته يراني كيف صارت نفسي في غيابه ...

إحساس حزين جداً انك تكون مش عارف ليه حصل بينك أنت وأقرب شخص ليك كدا وليه وصلتو لـ كل دا، ومش عارف أي حاجه غير انكم خلاص افترقتوا ومبقيتوش في حياة بعض .

أنا زهقت من الخنقه الي مبتسبش الواحد ده معرفش ليه بيحصل فينا كده .

"اتمنى إنتشال ذلك الشعور واليأس الذي يغزوها اتمنى إنتشال كل شي يؤلم قلبها ويوجع روحها ويبهت بسمتها ويسرق من سعادتها. "

- ‏لا أحد يُنافس وجهي في الكآبه.

"لست بخير انا متعبه جداً."

"‏منهكة هذه الروح بما يكفيها. "

"‏الهالات تستمر بالنمو، والأرق أصبح أمراً روتينياً والليل لا ينتهي والتعب لا يعتق جسدي. "

أنا لست وحيدة هناك أشياء ترافقني كالوحدة مثلا..الكآبه التي جعلتني مستيقظة حتى الان.. #كتابات_حُره.

photo content

لما الإكتئاب يبان بملامحك وبشرتك وشعرك وإبتسامتك حتى، أعرف أنك وصلت اعلى مراتب الإكتئاب..

لست سوى مريض نفسي تمكن منه الاكتئاب . الاكتئاب سرطان الروح .

ما زلت أجد نفسي أجري محادثات معها في ذهني وكأنني أسعى لترميم ما انكسر دون أن أخبرها، أعيد صياغة الكلمات، أبحث عن إجابات، أحيانًا أجادلها، وأحيانًا أصمت. لكنها هناك، دائمًا هناك، في أروقة عقلي، حيث لا نهاية للحديث.

الاكتئاب الذي قاومته طوال حياتي هزمني فشلت... -رقية الغار.