| نیمه گمشده |
Открыть в Telegram
And in the end, if one day I am not here, a memory of me will remain here...🖤 پیام ناشناس: 👇 https://t.me/BChatBot?start=sc-028e28c135
Больше192
Подписчики
Нет данных24 часа
Нет данных7 дней
-230 день
Архив постов
پيروزىهاى چشمگيرى ندارم.
ولى میتوانم با شکستهایی که زنده از آن بیرون آمدهام، غافگیرت کنم...😄💔
تو این روزای سخت و سیاه، تنها چیزی که تو این مملکت واسم مونده همین چندتا دوست و رفیقمن که با وجود هزار بدبختیای که داریم همدیگهرو سرپا نگه داشتیم...🍺💙
بچه که بودم مامانم گفت تو قبرستون پا رو قبر کسی نذار به نشانه احترام به شخصی که اونجا خوابیده، این عادت همیشه برای من موند؛
حالا تو این خیابونا چجوری قدم بزنیم؟💔
نشد دیگه
باید میرفتم،
موندن من چیزی رو درست نمیکرد،
بعضی وقتها همین میشه همه وجودت میخواد بمونه، دلت گیر کرده، حتی اگه بمونی حالت بهتره، ولی باید جمع کنی بری طوری بری که انگار هیچوقت نبودی و
هیچ راه برگشتی نداشته باشی،
من هم باید میرفتم انگار هیچوقت نبودم...🖤
نشد دیگه باید میرفتم،
موندن من چیزی رو درست نمیکرد،
بعضی وقتها همین میشه همه وجودت میخواد بمونه، دلت گیر کرده، حتی اگه بمونی حالت بهتره، ولی باید جمع کنی بری طوری بری که انگار هیچوقت نبودی و
هیچ راه برگشتی نداشته باشی،
من هم باید میرفتم انگار هیچوقت نبودم...🖤
نشد دیگه باید میرفتم،
موندن من چیزی رو درست نمیکرد،
بعضی وقتها همین میشه همه وجودت میخواد بمونه، دلت گیر کرده، حتی اگه بمونی حالت بهتره، ولی باید جمع کنی بری طوری بری که انگار هیچوقت نبودی و هیچ راه برگشتی نداشته باشی،
من هم باید میرفتم انگار هیچوقت نبودم...🖤
من خیلی آرزو و برنامه و انگیزه داشتم.
خیلی علاقهمندی داشتم که بخوام بهشون برسم.
الان هیچکدومو حتی دوست هم ندارم ادامه بدم!💔
Уже доступно! Исследование Telegram 2025 — ключевые инсайты года 
