ru
Feedback
﮼دل | 𝐃𝐄𝐋•

﮼دل | 𝐃𝐄𝐋•

Открыть в Telegram

ᴡᴇʟᴄᴏᴍᴇ ᴛᴏ ᴍʏ ᴄʜᴀɴɴᴇʟ 🧑🏻‍🦯 ﮼اصل‌و‌اورجینال‌بمون‌بزار‌دنیا‌ازت‌کپی‌کنه😉🙌🏼 ✨ᴍᴜsɪᴄ - ᴠɪᴅᴇᴏ - ᴛᴇxᴛ - ᴘʀᴏғ🫀 ارتباط بامدير👇🏼 @iM_OmID_1xi 1400/5/5

Больше
2 410
Подписчики
Нет данных24 часа
-107 дней
-3430 день
Архив постов
بوي سجاده ي خونين « علـي »مي آيد…🖤🥹 https://t.me/iM_OmID_1xi/s/309

نبود كال

١٠ نفر بديده يكي نيامد😒☹️

زنده ين 😐

كال نبودي؟😕

خاون يا بيدار😐

🌟 اونجايكه خدا ميگه: «ٱللَّهُ نُورُ ٱلسَّمَـٰوَٰتِ وَٱلْأَرْضِ» من روشنایي آسمان‌ها و زمینم اگه احساس تاريكي كردي یا راهت رو گم كردي، به سمت من بیا من راهت رو روشن مي‌کنم…🤗🤍 𝗰𝗵𝗻𝗟:「@DELL_W☑️

🌟 از دو رنگی‌ های مردم خسته‌ام، حق با تو بود باده پنهان در قبا دارند و قرآن در بغل...🌟🌟 ✍🏻 #حسین_دهلوی 𝗰𝗵𝗻𝗟:「@DELL_W

زنده ين 😐

🧑🏻‍🦯🖤 #قفلیشم🖇🖤 「𝑶𝑴𝑰𝑫 」 #نابود_شده💔 #﮼فوق‌پیشنهاد‌میشه‌براتون❤️‍🩹 𝗰𝗵𝗻𝗟:「@DELL_W☑️

كجاين نبود

بيدارين 😐

بياين نبود

كال نبود

هیچ وقت هیچ کس به اندازه من دوستت نخواهد داشت! این تو... این تمام آدم‌ها...! 🌟❤️‍🩹 「𝑶𝑴𝑰𝑫 」💔 𝗰𝗵𝗻𝗟:「@DELL_W 」☑️
هیچ وقت هیچ کس به اندازه من دوستت نخواهد داشت! این تو... این تمام آدم‌ها...! 🌟❤️‍🩹 「𝑶𝑴𝑰𝑫 」💔 𝗰𝗵𝗻𝗟:「@DELL_W☑️

🌟 يعني باید بوسید دستاني را که در حالي که ما در خواب هستیم اوبراي ما سحري آماده می‌کنند! 🤍 #MOM♥️🤕 𝗰𝗵𝗻𝗟:「@DELL_W

بياين كه ماما عيسي دوبيتي ميخونه 🤣😂

كال نبود

« غمي كه اين موزيك داره 💔🧑🏻‍🦯» #قفلیشم🖇🔓 #الجديد 🥲 #نابود_شده💔 #﮼فوق‌پیشنهاد‌میشه‌براتون❤️‍🩹 𝗰𝗵𝗻𝗟:「@DELL_W

🌟 { قُلِ اللَّهُ يُنَجِّيكُمْ مِنْهَا وَمِنْ كُلِّ كَرْبٍ } بگو: خداست که از آن‌گرفتاری و بلکه از هر اندوه شدیدی نجاتتان میدهد!🤲🏼♥️ 𝗰𝗵𝗻𝗟:「@DELL_W