4 316
Подписчики
Нет данных24 часа
-37 дней
-2430 дней
Архив постов
4 316
Increase repeat order 10% dalam masa 7 hari?
Minggu lepas team Academy Wire sudah mulakan sesi private coaching bersama klien.
Klien ini buat bisnes fashion.
.
Sales memang berjuta.
Tahun 2024 sudah hit sales target.
Jadi perbincangan utama bukan lagi marketing.
.
Lebih fokus pada strategi untuk increase repeat order.
Maka perbincangan tertumpu pada design thank you card.
Thank you card ini diletakkan dalam packaging produk.
.
Customer dapat produk.
Customer dapat thank you card.
Customer react pada thank you card.
.
2 kali design ini diubahsuai bagi optimumkan conversion.
Kami aim untuk dapat 10% ke 15% maksimum untuk klien.
Jika 10,000 customer, maka sekurang-kurangnya 1,000 customer repeat order.
Dalam masa berapa lama?
.
7 hari.
Ini baru sesi pertama.
Ada lagi 7 sesi (4 bulan) bersama klien.
.
Kepada yang mahu sertai sesi private coaching selama 4 bulan, boleh baca maklumat di bawah.
Kami mencari lagi 14 syarikat yang serius dan komited.
Tak nak buang masa. Setiap kali meeting kita fokus pada brainstorm & execution.
https://borang.online/order/form/private
4 316
3 case study offer yang hasilkan bilion dolar?
.
Marketing & conversion adalah dua perkara berbeza.
Tapi saling memerlukan.
Bayangkan begini.
.
Kita ada kedai.
Setiap minggu, kedai kita ada ramai orang masuk.
Tapi…
Tak ada orang buat pembelian buat kedai.
.
Secara ringkasnya…
Bawa orang rasa berminat datang kedai (marketing).
Buat orang beli ketika berada dalam kedai (conversion).
.
Untuk increase conversion, salah satu daripada elemen yang kritikal adalah offer.
Berdasarkan perkongsian Alex Hormozi, ada 3 jenis offer yang berjaya hasilkan bilion dolar.
… dan memberikan impak pada industri.
Antaranya:
.
1 - Dominos: 30 minutes or its free.
2 - FedEx: Overnight shipping.
3 - Columbia House: 12 hot hits for a cool penny.
.
Apa persamaan di antara ketiga-tiga offer di atas?
Pertama, ia memberikan value yang jelas.
Value ini bergantung pada:
1 - Siapa customer kita?
2 - Apa yang mereka inginkan?
.
Kedua, mempunyai tawaran yang tak masuk akal.
Dan pastikan kita boleh deliver berdasarkan tawaran tersebut.
Kami sudah bedah siasat dengan teliti dalam action deck yang dinamakan The King Offer.
.
Dalam masa kurang 30 minit, kita boleh terus siapkan sekitar 10 jenis offer berbeza.
Supaya kita boleh increase conversion minggu ini.
Selepas masalah marketing selesai, masalah seterusnya adalah conversion.
.
Action deck ini akan tutup pada hari Jumaat ini pukul 11.45 malam.
Dapatkan di sini:
https://borang.online/order/form/kingoffer
4 316
25 hari struggle (rugi 4 angka) sebelum jumpa solusi?
Saya pernah struggle.
Macam orang lain juga.
Produk dah ada. Market research dah buat. Website dah buat.
.
Marketing campaign pun dah cukup syarat. Berbelas jenis video dan poster ads.
Tapi sales dan conversion masih bawah 0.5%.
Maksudnya, ramai masuk kedai.
Tapi bila dah masuk kedai, tak ada pun yang beli.
.
Apabila saya tengok balik video Alex Hormozi, rupa-rupanya ada 1 kesilapan "simple" yang terlepas pandang.
Offer saya tak cukup umph.
Itu sebabnya saya buat actdeck The King Offer ini.
Sebab ia untuk rujukan saya sendiri.
.
Saya ambil masa 25 hari untuk kenal pasti kesilapan ini.
Bayangkan jika saya spend ads paling sikit RM100 sehari.
RM2,500 rugi "bodoh" begitu saja.
.
Action deck The King Offer ini masih lagi dibuka.
Tapi akan tutup pada hari ini.
Tepat pukul 11.45 malam, kita tutup.
https://borang.online/order/form/kingoffer
4 316
Offer ini berjaya tambah revenue $1.47 bilion?
Pizza adalah industri bernilai $50.1 bilion di US.
Domino Pizza antara yang berjaya hasilkan offer yang power iaitu:
“Pizza delivered in 30 minutes or its free.”
.
Dikatakan offer ini berjaya tambah revenue Domino Pizza menjadi $1.47 bilion.
Itu baru satu jenis offer.
.
Baru-baru ini, kami hasilkan actdeck The King Offer.
Perkongsian daripada video Alex Hormozi.
+ Ada 3 case study.
+ 7 jenis free offer.
+ 100% terus buat.
.
Supaya kita boleh faham psikologi, convert lebih banyak sales.
Kemudian tiru dan terus buat saja.
.
Kita akan buka jualan action deck ini sehingga hari Khamis ini saja.
Tutup pukul 11:45 malam.
Dapatkan di sini sebelum terlambat:
https://borang.online/order/form/kingoffer
4 316
4 bulan private coaching bersama kami?
Ramai yang tanya pada kami.
Ada buat coaching ke?
Khususnya bab marketing, sales dan product launch.
.
Kami memang tak sempat untuk buat sesi coaching sebelum ini.
Sebab nak uruskan bisnes sedia ada.
.
Incube8 pun kami dah tak ambil klien baru.
Hanya fokus pada klien sedia ada.
.
Selepas meeting, kami setuju untuk buat sesi private coaching.
Untuk 20 syarikat yang pantas bertindak.
Sesi coaching ini akan diuruskan oleh trio.
(Uncle Tiger, Aqif Azizan... dan X)
.
Tapi, paling tak masuk akal adalah harga dan tempoh masa.
Tempoh masa coaching? 4 bulan.
Kenapa 4 bulan?
.
Sebab banyak benda kita perlu ubah dan eksperimen untuk klien.
Bukan kerja senang dan sekejap.
Setiap bisnes pun mempunyai approach yang berbeza.
Kepada yang mahu dapatkan maklumat lebih lanjut dan terus lock deposit, baca website di bawah:
https://nak.info/coachingtrio
Terhad untuk 20 syarikat saja.
Intake tutup hari Isnin ini. Pukul 11.45 malam.
4 316
Cara buat kempen repeat order 5 hari?
Ada customer database?
Kita semua pernah dengar kempen repeat order.
.
Tapi macam mana nak buat?
Berdasarkan case study salah seorang klien kami yang buat sales hampir RM400,000+.
.
1 - Asingkan customer database.
Tapis terlebih dahulu customer database.
Sebaiknya, kumpulkan database yang pernah membeli dalam masa 6 bulan.
.
2 - Kenal pasti jumlah.
Kita mungkin ada 20,000 customer database.
Tapi mungkin jumlah sebenar selepas tapisan hanya 1,000 ke 2,000 dalam masa 6 bulan.
.
3 - Set target yang realistik.
Mininimum 5%. Maksimum 10%.
Maksudnya, jika kita mempunyai 1,000 customer database dalam masa 6 bulan.
Maka maksimum 100 orang customer ini akan repeat order.
.
4 - Buat tawaran khas untuk customer repeat order.
Elemen tawaran mengandungi elemen berikut:
+ Tarikh tamat (3 hari ke 5 hari saja tawaran berlangsung).
+ Jenis tawaran yang eksklusif untuk repeat order.
(Kami recommend bulk diskaun - beli 3 unit dapat harga murah)
.
5 - Repeat.
Jika berkesan, boleh ulang semula setiap 3 bulan.
Jika kita mahu action plan yang lengkap.
Step by step.
Juga berdasarkan real case study.
.
Dapatkan action deck database sales maximizer sekarang.
Lifetime access.
Baca di sini:
https://borang.online/order/form/dsm
4 316
Sales RM400,062 guna customer database?
Ada yang tanya,
“Ada ke case study bisnes yang buat launch repeat order yang sales beratus ribu?”
Ada itu memang ada.
.
Ada bisnes produk pakaian, yang mulanya ingat boleh capai setakat RM206,234.
Tapi rupa-rupanya boleh cecah RM400,062.
.
Hampir separuh juta.
Tapi, tak semua boleh capai jumlah sales seperti ini.
Kenapa?
.
Jika bisnes kita:
1 - Hit & run.
2 - Tak jaga customer.
3 - Kualiti produk hauk (tak memuaskan).
Memang tak boleh dapat jumlah sales repeat order yang besar.
.
Dalam masa sama, ada berita baik.
Kami dah buat action plan yang praktikal dan proven.
Boleh digunakan pada mana-mana industri bisnes.
.
Ibarat kami pimpin tangan klien untuk buat satu demi satu.
Kurang daripada 5 hari boleh dapat result.
(Tapi bukanlah sales seperti yang ditunjukkan)
Bergantung pada customer database kita.
.
Boleh baca tentang action plan menerusi maklumat di bawah:
https://borang.online/order/form/dsm
Amaran: Jangan bagitahu pesaing yang kita akan tiru strategi proven ini. Nanti mereka pun ikut jejak langkah kita. :P
4 316
Bagaimana bisnes yang dah capai sales RM1 juta bertahan walaupun ekonomi tengah struggle?
.
Saya banyak kawan-kawan yang buat bisnes.
Ada bisnes yang buat berbelas juta setahun dengan produk yang sama.
Salah satu strategi mereka guna adalah ""repeat order"".
.
1 - Produk high quality.
.
High quality bermaksud menepati keperluan pelanggan.
Produk atau servis itu dapat bagi kepuasan atau selesaikan masalah pelanggan.
Tanpa mereka perlu cari alternatif lain.
.
Contohnya, selepas guna 1 botol suplemen A, customer dapat kurangkan masalah resdung secara signifikan.
Maka customer tak cari produk jenama lain.
.
2 - Zero cost marketing.
.
Repeat order adalah strategi marketing yang menghampiri zero cost.
.
Kita sudah ada contact number customer. Apa yang perlu kita buat?
Hubungi saja mereka.
Tanya khabar.
Tanya perkembangan selepas guna produk.
Kemudian, tanya samada mereka mahu repeat order.
.
3 - Maximize profit.
.
Profit yang besar berlaku apabila customer repeat order.
Ini berbalik semula pada point zero cost marketing.
.
Mungkin sebelum ini kos untuk acquire seorang customer RM50.
Jika customer itu repeat order lebih daripada sekali, maka berlaku peningkatan profit yang signifikan dalam bisnes kita.
.
4 - Feedback for improvement.
.
Apabila customer repeat order berikan feedback, cadangan mereka sangat kritikal dan boleh bagi impak yang besar dalam bisnes.
.
Contohnya, majoriti customer repeat order cadangkan suplemen dalam bentuk cecair berbanding pil.
Maka kita boleh tambahbaik produk sedia ada.
Ia boleh juga dijadikan sebagai kempen marketing yang baru (product upgrade)
.
5 - Healthy and sustainable business.
.
Bisnes yang mempunyai cashflow yang sihat apabila bisnes itu mempunyai jumlah repeat order yang tinggi.
.
Jika bisnes kita ada 10,000 customer. 30% daripada jumlah itu lakukan repeat order setiap bulan.
Maka kita sentiasa ada 3,000 customer yang akan menyumbang pendapatan bisnes secara purata setiap bulan.
.
Bina strategi spesifik repeat order yang proven dalam masa 5 hari, untuk bisnes yang sudah capai sales RM1 juta?
.
Kami hasilkan panduan ini selepas eksperimen kempen launch repeat order untuk lebih 20+ bisnes di Malaysia yang sudah buat sales RM1 juta tahun ini.
.
Panduan ini dalam bentuk step by step.
Siap ada contoh dan framework.
Malah ada action plan spesifik selama 5 hari. Ikut saja.
.
Baca maklumat lanjut di sini:
http://nak.info/awsp
4 316
Berdasarkan analisis Alex Garcia. Video content pertama berjaya hit 5,000,000 views.
.
Video 1 - Founding story.
Manusia suka apabila mereka tahu “kenapa” produk atau servis kita dihasilkan.
Antara brand yang buat video konsep ini adalah “Mid-Day Squares”.
Video ini berjaya hit 5,000,000 views dengan menceritakan 4 elemen berikut dalam masa 31 saat:
+ Misi.
+ Visi.
+ Musuh.
+ Perancangan.
.
Video 2 - TV show like series.
Jenama The Kollective buat siri video yang dinamakan sebagai Cold Hard Truth.
Anggap social media kita seperti rancangan realiti.
.
Video 3 - Behind the scenes.
Unfinished Legacy adalah sebuah brand baju.
Mereka upload video content behind the scenes yang mengandungi elemen seperti:
1 - Macam mana mereka design baju.
2 - Macam mana proses baju itu disiapkan (dari awal sampai siap).
.
Video 4 - Product showcase.
Jenama Joy Resolve hasilkan video yang ceritakan tentang produk.
Tapi gabungkan 4 elemen ketika terangkan produk:
1 - Entertain.
2 - Educate.
3 - Inspire.
.
Video 5 - Influencer / Creator content.
Kunci utama adalah: Bekerjasama dengan sebanyak mungkin content creator di luar sana.
Jenama Bare Performance Nutrition bergabung dengan pelbagai jenis atlet dan ahli sukan.
Matlamat utama: Hasilkan pelbagai jenis video menggunakan individu yang berbeza.
.
Kita tak perlu buat semua 5 jenis video di atas.
Tapi untuk permulaan, kita perlu eksperimen 5 jenis video ini.
Selepas 30 hari, kita akan nampak mana satu konsep video yang boleh kita scale dan repeat.
.
Belajar dan buat kempen marketing repeat order dalam masa 5 hari?
Hanya untuk bisnes yang dah capai sales RM1,000,000 tahun ini.
Supaya dapat tambah 10% ke 50% esktra sales guna customer database sedia ada.
Dalam masa 5 hari:
http://nak.info/awsp
4 316
5 hari buat kempen launch repeat order berdasarkan real case study sales terkumpul RM1,000,000 (repeat order)?
Kami dah letak dalam website.
Mungkin tak ramai yang tahu.
Ini adalah apa yang akan berlaku sepanjang 5 hari online challenge launch repeat order.
.
Day 1 - Potential sales (Reality check).
Kita berpaksikan realiti.
Kita akan tahu berapa potensi sales jika kita gunakan strategi launch spesifik untuk customer repeat order.
.
Day 2 - Repeat order offer formula?
Customer sedia ada sentiasa bersedia untuk membeli.
Tapi kita biasanya gagal untuk menghasilkan offer yang power.
Hari kedua kita akan bina offer berdasarkan real case study.
.
Day 3 - Building marketing campaign for repeat order.
Marketing campaign untuk dapatkan customer baru, strateginya berbeza.
Begitu juga dengan marketing campaign khas untuk repeat order.
.
Day 4 - Prelaunch gameplan.
Macam mana nak susun kempen kita lepas siap semua?
Itu yang akan kita buat sama-sama pada hari keempat.
Supaya semuanya smooth and clear.
.
Day 5 - Total sales and improvement.
Masa untuk menuai hasil.
Selepas kita ikut aktiviti dan task hari 1 sampai hari 4, apa yang berlaku?
Adakah kita dapat sales yang memuaskan?
Atau kita perlu buat penambahbaikan di masa akan datang?
.
Berdasarkan case study RM1,000,000 sales repeat order.
Peserta Hack A Launch dan Incube8 (inner circle) dah collect sales berjuta dengan strategi ini.
Pastikan kita daftar dan ikut task setiap hari.
.
Boleh baca maklumat lanjut di bawah.
Daftar sekarang kerana kami akan tutup pendaftaran pada hari Ahad ini:
http://nak.info/awro
