ru
Feedback
DevTwitter | توییت برنامه نویسی

DevTwitter | توییت برنامه نویسی

Открыть в Telegram

توییت های برنامه نویسی و طراحی وب :) @dvtwi Hashtags: devtwitter.t.me/5 DevBooks Channel: https://t.me/+AYbOl75CLNYxY2U0 Github: https://github.com/DevTwitter X: https://x.com/devtwittir

Больше

📈 Аналитический обзор Telegram-канала DevTwitter | توییت برنامه نویسی

Канал DevTwitter | توییت برنامه نویسی (@devtwitter) языкового сегмента Фарси является активным участником. Сейчас сообщество объединяет 29 351 подписчиков, занимая 4 619 место в категории Технологии и приложения и 11 566 место в регионе Иран.

📊 Показатели аудитории и динамика

С момента создания невідомо проект демонстрирует стремительный рост, собрав аудиторию из 29 351 подписчиков.

Согласно последним данным от 26 июня, 2026, канал показывает стабильную активность. За последние 30 дней изменение числа участников составило 1 073, а за последние 24 часа — 44, при этом общий охват остаётся высоким.

  • Статус верификации: Не верифицирован
  • Уровень вовлечённости (ER): Средний показатель вовлечённости аудитории составляет 22.67%. В первые 24 часа после публикации контент обычно набирает 16.53% реакций от общего числа подписчиков.
  • Охват публикаций: В среднем каждый пост получает 6 652 просмотров. В течение первых суток публикация набирает 4 851 просмотров.
  • Реакции и взаимодействия: Аудитория активно поддерживает контент: среднее количество реакций на один пост — 55.
  • Тематические интересы: Контент сосредоточен на ключевых темах, таких как پرو, #کوته_نیوز, ارتباط, ابزار, چیز.

📝 Описание и контентная политика

Автор описывает ресурс как площадку для выражения субъективного мнения:
توییت های برنامه نویسی و طراحی وب :) @dvtwi Hashtags: devtwitter.t.me/5 DevBooks Channel: https://t.me/+AYbOl75CLNYxY2U0 Github: https://github.com/DevTwitter X: https://x.com/devtwittir

Благодаря высокой частоте обновлений (последние данные получены 27 июня, 2026) канал поддерживает актуальность и высокий уровень охвата публикаций. Аналитика показывает, что аудитория активно взаимодействует с контентом, что делает его важной точкой влияния в категории Технологии и приложения.

29 351
Подписчики
+4424 часа
+2857 дней
+1 07330 день
Архив постов
Config = API + Admin Panel تو این ویدیو راجب پی‌لود حرف می‌زنیم. ابزاری که بیشتر از یه CMS ساده عمل می‌کنه و یه بک‌اند + پنل
Config = API + Admin Panel تو این ویدیو راجب پی‌لود حرف می‌زنیم. ابزاری که بیشتر از یه CMS ساده عمل می‌کنه و یه بک‌اند + پنل ادمین کامله! https://youtu.be/VfvjJSEIMc0 @DevTwitter | <karim/>

#میم_شبانگاهی تو خونه امتحان نکنید. @DevTwitter
#میم_شبانگاهی تو خونه امتحان نکنید. @DevTwitter

اکستنشن تم DotNetTheme حالا برای VS Code بعد از استقبال از نسخه ویژوال استودیو، حالا DotNetTheme برای VS Code هم منتشر شد؛ با
اکستنشن تم DotNetTheme حالا برای VS Code بعد از استقبال از نسخه ویژوال استودیو، حالا DotNetTheme برای VS Code هم منتشر شد؛ با رنگ بندی های مدرن و هماهنگ، مخصوص یه تجربه‌ای لذت بخش تر در کدنویسی. دانلود از Marketplace https://marketplace.visualstudio.com/items?itemName=HamedHeydarian.dotnettheme-vscode سورس کد و جزئیات بیشتر https://github.com/hheydarian/DotNetTheme-VSCode @DevTwitter | <Hamed/>

Repost from Quera
رایگان مسابقه بده، رایگان آموزش ببین، استخدام شو! ✨ امکان ثبت‌نام در چند مسیر ✅ اطلاعات بیشتر و‌ ثبت‌نام رایگان: 🔗 https://q
رایگان مسابقه بده، رایگان آموزش ببین، استخدام شو! ✨ امکان ثبت‌نام در چند مسیر ✅ اطلاعات بیشتر و‌ ثبت‌نام رایگان: 🔗 https://quera.org/r/e2b63

یه پروژه جمع‌و‌جور ولی خفن با CDK نوشتم! تو این مدت با AWS CDK کلی حال کردم و برای تمرین، یه پروژه ساده نوشتم که واسه Note ها
یه پروژه جمع‌و‌جور ولی خفن با CDK نوشتم! تو این مدت با AWS CDK کلی حال کردم و برای تمرین، یه پروژه ساده نوشتم که واسه Note ها قابلیت‌ CRUD داره. از Lambda، API Gateway و DynamoDB استفاده کردم و با CDK و به زبان TypeScript پیاده‌سازی شده. یه تشکر ویژه دارم از Pouria Jahandideh که توی دوره‌شون واقعا با حوصله، کاربردی و شفاف مفاهیم AWS رو آموزش دادن. البته برای نوشتنش از آموزش های یودمی هم استفاده کردم. سورس پروژه رو روی گیت‌هاب گذاشتم، که میتونه خیلی بهتر بشه. اگه خواستین یه نگاهی بندازین: https://github.com/mae6e/CDKNote @DevTwitter | <Maede Zabhi/>

ته قضیه کار با LLM‌ها خیلی سادست: ۱. شما یه پرامپت میدید ۲. یه ساختار خروجی تعریف می‌کنید همین! باقی خلاقیت‌ها و هوشمندی‌ها م
ته قضیه کار با LLM‌ها خیلی سادست: ۱. شما یه پرامپت میدید ۲. یه ساختار خروجی تعریف می‌کنید همین! باقی خلاقیت‌ها و هوشمندی‌ها میره توی اینکه چطور پرامپت بنویسید و چه ساختار خروجی‌ای تعریف کنید. اگه با گولنگ، این دو‌تا نیازمندی رو ساده شده میخواید: https://github.com/mhrlife/goai-kit @DevTwitter | <Navid/>

یک پروژه جدید به عنوان ساید پروجکت شروع کردم به عنوان پلتفرم اجاره و فروش ملک با اسپرینگ بوت میکروسرویس، کیکلاک و ری اکت و دی
یک پروژه جدید به عنوان ساید پروجکت شروع کردم به عنوان پلتفرم اجاره و فروش ملک با اسپرینگ بوت میکروسرویس، کیکلاک و ری اکت و دیپلوی روی سرورهای آمازون. قسمت به قسمتش رو سعی میکنم لایو روی یوتیوب منتشر کنم https://github.com/manimovassagh/immo-finder @DevTwitter | <Mani/>

🔸 تیم تولید نرم‌افزار شرکت همکاران سیستم برگزار می‌کند: 🔸 بوت‌کمپ آموزشی تست نرم‌افزار (حضوری | مشهد) 🔸 💥 ۲ جلسه ۴ ساعته
🔸 تیم تولید نرم‌افزار شرکت همکاران سیستم برگزار می‌کند: 🔸 بوت‌کمپ آموزشی تست نرم‌افزار (حضوری | مشهد) 🔸 💥 ۲ جلسه ۴ ساعته |📆 ۸ و ۹ خردادماه | ساعت ۹ الی ۱۳ 💯 اگر به کار تست نرم‌افزار علاقمندی و فارغ‌التحصیل یکی از رشته‌های مهندسی_صنایع ، حسابداری ، مدیریت ، ریاضیات ، #علوم_کامپیوتر یا #مهندسی_کامپیوتر هستی و مایلی دانش مناسب برای شروع به کار در این حوزه رو کسب کنی، این بوت‌کمپ که به صورت حضوری در شهر #مشهد برگزار می‌شه مناسبته. 💡 پس تا دیر نشده رزومه‌ات رو از طریق ایمیل زیر برای ما ارسال کن تا بعد از بررسی رزومه و انجام گزینش اولیه، وارد بوت‌کمپ بشی و پس از پشت سر گذاشتن موفقیت‌آمیز اون و طی کردن فرآیند مصاحبه‌ها، به عنوان کارشناس تست نرم‌افزار به تیم‌های تولید نرم افزار ما ملحق بشی: 📩 Hr-Dev@systemgroup.net 🌐 اینستاگرام |🌐 لینکدین ⬆️⬆️⬆️⬆️⬆️⬆️⬆️

یه پکیج نوشتم برای مرتب سازی importها و exportها تو پروژه های nodeTSتون. نصب میکنید، تو cmd میزنید: npx zakaz -b و تمام. فایل
یه پکیج نوشتم برای مرتب سازی importها و exportها تو پروژه های nodeTSتون. نصب میکنید، تو cmd میزنید: npx zakaz -b <folder_name> و تمام. فایل های index.ts میسازه و چیز میزاتون رو از مسیرهای مشخص تر و تمیز تری ایمپورت میکنید. http://github.com/navidmadannezhad/zakaz @DevTwitter | <Navid/>

تست نویسی front_end، فقط با انتخاب یک قسمت از صفحه در مرورگر. وقتی هوش_مصنوعی ، تست نویسی فرانت رو برای ما خیلی آسون می کنه. ابزار TestCraft، یه extension کروم هست که با استفاده از هوش مصنوعی، کار تست نویسی فرانت رو برای ما انجام میده. خروجی که به ما میده کد تسته که در یکی از قالب های playwright ، cypress و selenium خواهیم داشت. حتی زبان کد خروجی(مثلا js, ts, java, c sharp و...) و مدل هوش مصنوعی موردنظرمون رو هم می تونیم انتخاب کنیم. به این صورت که(همونطور که تو این ویدیو می تونیم ببینیم) ما فقط یک قسمت از صفحه رو انتخاب می کنیم. بعد خودش می فهمه اون قسمت چیه و یکسری ایده ی تست به ما میده. ما می تونیم چندتا از ایده هایی که به ما داده رو انتخاب کنیم و در انتها، کدش رو تو قالبی که انتخاب کردیم دریافت کنیم. برای بررسی بیشتر هم می تونیم به آدرس زیر مراجعه کنیم: https://home.testcraft.app/ @DevTwitter | <Ali Moghimi/>

بچه ها، #MicrosoftBuild شروع شده و کلی ورکشاپ و ایونت های خفن و رایگان داره... از دستش ندین... https://build.microsoft.com/en
بچه ها، #MicrosoftBuild شروع شده و کلی ورکشاپ و ایونت های خفن و رایگان داره... از دستش ندین... https://build.microsoft.com/en-US/home @DevTwitter | <Sam92/>

تقریباً همه‌ی تیم‌های ML این مشکل رو دارن: ۱- مدلی واسه خودت آموزش بدی/ (fine tune کنی) یا ۲- از API یه مدل بزرگ استفاده کنی؟ و خوب خیلی ها هم نه داده دارن، نه وقت، نه بودجه! اما یک راه حل سومی هم هست: می‌تونی یه مدل دقیق در حد GPT بسازی — با کمتر از ۳ دلار هزینه. این راه جدید بهترین‌های هر دو رو با هم ترکیب می‌کنه: از یه مدل اپن سورس برای تولید داده‌ی مصنوعی (synthetic) استفاده کن، بعد یه مدل کوچیک، سریع و ارزون‌تر رو با اون آموزش بده. چون: - اکثر پروژه‌های واقعی داده‌ی آماده ندارن. - مدل‌هایی مثل GPT-4 خیلی خوبن ولی هزینه‌بر، کند و نیاز به فرستادن اطلاعات حساس به یه شرکت دیگه دارن. - حالا با داده‌ی مصنوعی باکیفیت از مدل‌های اوپن‌سورس (مثل Mixtral)، دیگه لازم نیست بری سراغ لیبل زدن دستی. مدل بزرگ ("معلم") داده‌ها رو برات برچسب می‌زنه، بعدش یه مدل کوچیک‌تر ("دانش‌آموز") رو باهاش آموزش می‌دی. مثال: مطالعه‌ی موردی: تحلیل احساسات (sentiment analysis) اخبار مالی - دقت: GPT-4 و RoBERTa هر دو ۹۴٪ هزینه: - GPT-4: $3061 - RoBERTa: $2.70 زمان پاسخ: - GPT-4 چند ثانیه - RoBERTa = ۰.۱۳ ثانیه مصرف کربن: - GPT-4 = ~۱۰۰۰ kg - RoBERTa = ۰.۱۲ kg اگه میخواهید کامل بدونید این بلاگ را حتما بخونید. Blog: https://huggingface.co/blog/synthetic-data-save-costs @DevTwitter | <Mehdi Allahyari/>

Repost from N/a
اگر به برنامه نویسی علاقه‌مندی، رویداد ictchallenge شریف بهترین فرصته که خودتو نشون بدی! فقط کافیه یه تیم قوی با دوستات تشکیل
اگر به برنامه نویسی علاقه‌مندی، رویداد ictchallenge شریف بهترین فرصته که خودتو نشون بدی!
فقط کافیه یه تیم قوی با دوستات تشکیل بدی 💪
به برنده‌های این مسابقه جوایز نقدی داده میشه و از بهترین شرکت‌های کشور پیشنهاد استخدام میگیرن! ▶️ کلیپ دوره قبل برای آشنایی بیشتر ‼️ ظرفیت این دوره محدوده، زودتر رایگان ثبت نام کن: https://ictchallenge.ir/ictchallenge2025/

#میم_شبانگاهی حداقل سیستم مورد نیاز برای Windows 11 : * 1 GHz or faster with 2+ core * 4 GB RAM * 64+ GB disk space * TPM 2 m
#میم_شبانگاهی حداقل سیستم مورد نیاز برای Windows 11 : * 1 GHz or faster with 2+ core * 4 GB RAM * 64+ GB disk space * TPM 2 must حداقل سیستم مورد نیاز برای لینوکس : برق @DevTwitter | <MehrdadLinux/>

همین الان یه سایت خیییلی خفن و عجیب پیدا کردم که منو نداره، فرم نداره و حتی دکمه هم نداره! https://bruno-simon.com/ تو این سایت پورتفولیو، فقط یه ماشین هست! یه جاده. و یه دنیای سه بعدی عجیب !! پروژه‌ها؟ کنار جاده پارکن. دکمه‌ها؟ تابلوهای راهنما شدن. و توی کل سایت؟ فقط با ماشین گاز میدی و کشف میکنی... این یه سایت و پورتفولیو نیست. یه بازیه. یه تجربست. یه یادآوریه که UX میتونه خنده بیاره، تعامل ایجاد کنه، و بره تو حافظه بلندمدت مغز. دیدنش وااقعا واجبه. چون یه بار دیگه یادمون میندازه که وبسایت چقدر میتونه خلاقانه باشه @DevTwitter | <Maryam Moazemi/>

ویدیوی جدیدمون در یوتیوب آپلود شد. این ویدیو در مورد scrape کردن وب سایتها برای استخراج اطلاعات مورد نظر هست. و use case مورد
ویدیوی جدیدمون در یوتیوب آپلود شد. این ویدیو در مورد scrape کردن وب سایتها برای استخراج اطلاعات مورد نظر هست. و use case مورد نظر این بود که هوش مصنوعی چطور می‌تواند فرایند پیدا کردن شرکت‌های مناسب برای خرید یا همکاری تجاری را ساده‌تر کند. هدف اینه (با الهام از استراتژی نیل پاتل) که ببینیم چطور با استفاده از AI Agent ها، میتونیم فرایند جمع‌آوری اطلاعات شرکت‌ها از منابع مختلف رو بررسی و ساده‌سازی کنیم. ویدیوی جالبی ست! Youtube: https://youtube.com/watch?v=DFEb0dyvt5E @DevTwitter | <Mehdi Allahyari/>

Repost from N/a
📢 دانشکدگان مدیریت دانشگاه تهران برگزار می‌کند: 🌐 دوره هوش مصنوعی در بازاریابی ⭕️ از آنجا که هوش مصنوعی در حال متحول‌کردن ف
📢 دانشکدگان مدیریت دانشگاه تهران برگزار می‌کند: 🌐 دوره هوش مصنوعی در بازاریابی ⭕️ از آنجا که هوش مصنوعی در حال متحول‌کردن فضای بازاریابی است این دوره فرصتی عالی برای آشنایی با ابزارها و تکنیک‌های نوینی است که فرآیندهای بازاریابی را هوشمندتر، سریع‌تر و اثربخش‌تر می‌کنند. 📌 این دوره مناسب چه کسانی است؟ ✅ مدیران بازاریابی و دیجیتال مارکتینگ ✅صاحبان کسب وکارهای آنلاین ✅ تولیدکنندگان محتوا و مدیران شبکه های اجتماعی ✅ کارشناسان تبلیغات و کمپین‌های دیجیتال 👤 مدرس: دکتر محمدرضا قدوسی ⏳ طول دوره: ۲۴ ساعت 📜 در انتهای دوره، گواهینامه دوزبانه از دانشگاه تهران دریافت خواهید نمود. 📩 برای اطلاعات بیشتر درخصوص دوره و ثبت‌نام، با ما در ارتباط باشید. 👇🏻 📞 02188333117 📲@Short_Term_Course https://jryn.me/DWoPlD

برای علاقه‌مندان به سئوی تکنیکال، یه ابزار فوق‌ العاده اومده که نباید از دستش بدید! با این افزونه می‌تونید: جاوااسکریپت، CSS،
برای علاقه‌مندان به سئوی تکنیکال، یه ابزار فوق‌ العاده اومده که نباید از دستش بدید! با این افزونه می‌تونید: جاوااسکریپت، CSS، تصاویر و کوکی‌ها رو با یه کلیک خاموش کنید و سایت رو زیر ذره‌ بین ببرید. خودتون رو جای Googlebot یا Bingbot بذارید و ببینید ربات‌های جست‌ وجو چی تو سایتتون می‌بینن! سرعت سایت رو با شبیه‌سازی اینترنت کُند (مثل 3G) تست کنید تا مطمئن شید کاربرا غر نمی‌زنن! و کلی قابلیت باحال دیگه که کار تحلیل فنی سایت رو مثل آب خوردن می‌کنه! https://chromewebstore.google.com/detail/seo-toggle-an-seo-testing/nhphhpnngoiieahbkcohbhcjddfpnmke @DevTwitter | <Mehrnaz Aflatoon/>

یک پروژه جالبی به اسم BrowserBee رو در گیتهاب دیدم که دولوپرش هم پارسا غفاری بود. حرکتی که ایشون زدن شبیه مرورگر Dia هست (در وضعیت فعلی البته), یک دستیار هوش مصنوعی کنار صفحه ایجاد میشه و میتونید با تجربه ای نزدیک به این مرورگر باهاش کار کنید. پیشنهاد میدم حتما یکبار تستش کنید. https://github.com/parsaghaffari/browserbee @DevTwitter | <Sanguine(Ali)™/>

جدی فکر نمیکردم این ردیسی که از codecrafters شروع کردم رو تموم کنم. روز اولی که نوشتم حتی بلد نبودم هش مپ بنویسم الان کلی C ی
جدی فکر نمیکردم این ردیسی که از codecrafters شروع کردم رو تموم کنم. روز اولی که نوشتم حتی بلد نبودم هش مپ بنویسم الان کلی C یاد گرفتم و چیزای دیگه. و اینکه ۶۰ ۷۰ ساعت متمرکز کار کردم رو میتونم ببینم چون همه ویدیوهاش هست. https://www.youtube.com/playlist?list=PL41E3XFK25FcJQRyg06xoYFu-m6GB7Tj- @DevTwitter | <Shaygan/>