ru
Feedback
DevTwitter | توییت برنامه نویسی

DevTwitter | توییت برنامه نویسی

Открыть в Telegram

توییت های برنامه نویسی و طراحی وب :) @dvtwi Hashtags: devtwitter.t.me/5 DevBooks Channel: https://t.me/+AYbOl75CLNYxY2U0 Github: https://github.com/DevTwitter X: https://x.com/devtwittir

Больше

📈 Аналитический обзор Telegram-канала DevTwitter | توییت برنامه نویسی

Канал DevTwitter | توییت برنامه نویسی (@devtwitter) языкового сегмента Фарси является активным участником. Сейчас сообщество объединяет 29 381 подписчиков, занимая 4 611 место в категории Технологии и приложения и 11 541 место в регионе Иран.

📊 Показатели аудитории и динамика

С момента создания невідомо проект демонстрирует стремительный рост, собрав аудиторию из 29 381 подписчиков.

Согласно последним данным от 27 июня, 2026, канал показывает стабильную активность. За последние 30 дней изменение числа участников составило 1 093, а за последние 24 часа — 33, при этом общий охват остаётся высоким.

  • Статус верификации: Не верифицирован
  • Уровень вовлечённости (ER): Средний показатель вовлечённости аудитории составляет 22.36%. В первые 24 часа после публикации контент обычно набирает 16.56% реакций от общего числа подписчиков.
  • Охват публикаций: В среднем каждый пост получает 6 568 просмотров. В течение первых суток публикация набирает 4 865 просмотров.
  • Реакции и взаимодействия: Аудитория активно поддерживает контент: среднее количество реакций на один пост — 53.
  • Тематические интересы: Контент сосредоточен на ключевых темах, таких как پرو, #کوته_نیوز, ارتباط, ابزار, چیز.

📝 Описание и контентная политика

Автор описывает ресурс как площадку для выражения субъективного мнения:
توییت های برنامه نویسی و طراحی وب :) @dvtwi Hashtags: devtwitter.t.me/5 DevBooks Channel: https://t.me/+AYbOl75CLNYxY2U0 Github: https://github.com/DevTwitter X: https://x.com/devtwittir

Благодаря высокой частоте обновлений (последние данные получены 28 июня, 2026) канал поддерживает актуальность и высокий уровень охвата публикаций. Аналитика показывает, что аудитория активно взаимодействует с контентом, что делает его важной точкой влияния в категории Технологии и приложения.

29 381
Подписчики
+3324 часа
+2877 дней
+1 09330 день
Архив постов
Repost from N/a
همه دستورات لینوکس رو یکجا کنار هم به صورت کاملا رایگان داشته باش! https://quera.org/r/wl3do

این واقعاً خفنه. ابزاری که به‌جای اینکه تو بین مدل quant، harness، config و هزار تا تنظیمات کسشر دیگه گم شی، خودش روی سخت‌افزار خودت benchmark بگیره و بگه اینو ران کن. یعنی AI local وقتی واقعاً جذاب میشه که از فاز «نصب کن و دعا کن» و این پروسه رو صدبار تکرار کن تا به ایده‌آلت برسی برسه به: exo run و بقیه‌ش رو خودش بفهمه. @DevTwitter | <Sed/>

فریمر ۳ واقعا زمین بازی رو تغییرداد، عملا Agent رو اورده تو UI برنامه، نیاز نیست چیزیو با MCP وصل کنی بهش و آلردی دسترسی به ک
فریمر ۳ واقعا زمین بازی رو تغییرداد، عملا Agent رو اورده تو UI برنامه، نیاز نیست چیزیو با MCP وصل کنی بهش و آلردی دسترسی به کل دیزاینت داره با جدیدترین مدلها (Opus, Sonnet, GPT) میتونی کار کنی. حالا ببینیم فیگما تو کانفیگ امسال چه میکنه! https://www.youtube.com/watch?v=qXG8QQa7khU&t=1s @DevTwitter | <Hamzeh/>

✨ ویدیویی از محیط Notion AI و ساخت اپلیکیشن ماشین حساب با Claude Opus 4.8 در چند ثانیه! 🚀 دسترسی به جدیدترین مدل‌های Claude و OpenAI با کمترین هزینه! 🔻چت، آپلود فایل، برنامه نویسی، تولید عکس و... 🔻 امکان دعوت ۳ نفر دیگر (تیمی) 🔻 امکان گرفتن خروجی Word, PDF و... 🔥 با قیمت استثنایی ۳۹۹,۰۰۰ تومان ❗️ به مدت محدود 📧 اختصاصی روی ایمیل شما 🛍 مشاوره و خرید: 💬 t.me/PremiumAIs ⚡️ اشتراک‌های هوش مصنوعی با تخفیف ویژه در فروشگاه ما: 📣 t.me/BEST4PREMIUMS

این چارت انتروپیک جالبه: تو coding agentها «مدیریت» از نظر verified success حتی بالاتر از برنامه‌نویسی/ریاضی افتاده. قطعاً مد
+1
این چارت انتروپیک جالبه: تو coding agentها «مدیریت» از نظر verified success حتی بالاتر از برنامه‌نویسی/ریاضی افتاده. قطعاً مدیرها یهو برنامه‌نویس‌تر از برنامه‌نویس‌ها نشدن. برداشت درست‌تر اینه که وقتی کدنویسی agentic میشه، بخش بزرگی از کار تبدیل میشه به تعریف دقیق مسئله، constraint، acceptance criteria و تشخیص خروجی بد. یعنی management خوب، کم‌کم از پاورپوینت و جلسه میاد پایین و تبدیل میشه به spec قابل اجرا. @DevTwitter | <Sed/>

دو روز پیش ورسل از eve رونمایی کرد. یه فریمورک برای ساخت agent که شباهت زیادی با سیستم nextjs داره. کل سیستم agent اش فایل مح
دو روز پیش ورسل از eve رونمایی کرد. یه فریمورک برای ساخت agent که شباهت زیادی با سیستم nextjs داره. کل سیستم agent اش فایل محوره. هر tool , skill , mcp , channel برای خودش فولدر و فایل های خودش رو داره. ساخت ایجنت رو ساده کرده، به نظرم ارزش بررسی داره https://vercel.com/blog/introducing-eve @DevTwitter | <Mani/>

به جای باز کردن ۱۰ تب مختلف برای کارهای ساده‌ی کدنویسی، از این جعبه‌ابزار یکپارچه استفاده کنید: سایت it-tools.tech تمام ابزار
به جای باز کردن ۱۰ تب مختلف برای کارهای ساده‌ی کدنویسی، از این جعبه‌ابزار یکپارچه استفاده کنید: سایت it-tools.tech تمام ابزارهای مورد نیاز شما را در یک محیط تمیز و سریع فراهم کرده است. ذخیره‌اش کنید که حتماً به کارتان می‌آید. https://it-tools.tech @DevTwitter | <Saeid/>

https://github.com/RAlIKHANI1991/Crawler_tgju یه کرالر نوشتم برلی کسایی که میخوان دیتا از سایت tgju دانلود کنند. کافیه اسکریپ
https://github.com/RAlIKHANI1991/Crawler_tgju یه کرالر نوشتم برلی کسایی که میخوان دیتا از سایت tgju دانلود کنند. کافیه اسکریپت main رو ران کنید با اون دارایی که مد نظرتونه. خروجی به صورت فایل csv قابلیت اتصال به دیتابیس رو هم داره و کد ماژولار و قابل توسعه است. @DevTwitter | <Rooholla ALIKHANI/>

تا حالا پیش آمده که از دیوارهای اخلاقی ChatGPT و چت‌بات‌ها خسته بشید؟ قطعا شده. مشکل اینه که روی مدل‌های لوکال هم این قضیه هس
تا حالا پیش آمده که از دیوارهای اخلاقی ChatGPT و چت‌بات‌ها خسته بشید؟ قطعا شده. مشکل اینه که روی مدل‌های لوکال هم این قضیه هست. من طی دیشب، یکم با جما۳ نسخه ۴ میلیاردی بازی کردم و آلدوئین متولد شد. یک مدل اوپن‌سورس بدون محدودیت اخلاقی و سانسور متاسفانه هنوز «شخصا» ازش کوانتیزیشنی ارائه نکردم. اما سبکه و با ۸ الی ۱۲ گیگ گرافیک اجرا میشه. لینک اجرا: https://huggingface.co/Muhammadreza/alduin-4b-it-base و ضمنا، تصویر هم بعنوان ورودی قبول می‌کنه. به نظرتون چی از این بهتر؟ @DevTwitter | <M. Haghiri/>

کمپانی databricks یکی دو روز پیش Omnigent رو اپن سورس کرده و به نظرم یکی از جالب‌ترین لایبرری ها در دنیای Agentهاست. بیشتر آدم‌ها و تیم‌ها هنوز روی ساختن Agentهای بهتر تمرکز دارن. اما به نظر من فرصت بزرگ‌تر، ساختن Harnessهای بهتره. بهترین تیم‌ها الان از چندین Agent مختلف استفاده می‌کنن؛ Claude Code، Codex، Gemini، ابزارهای داخلی و Agentهای اختصاصی. مشکل اصلی دیگه توانایی مدل‌ها نیست، بلکه هماهنگ کردن و مدیریت این Agentهاست. چیزی که در Omnigent برام جالبه اینه که خودش یک Meta-Harness هست؛ یعنی لایه‌ای بالاتر از Agentها که وظیفه مدیریت، هماهنگی، حافظه، قوانین و همکاری بین اون‌ها رو بر عهده می‌گیره. به نظرم مسیر تکامل این فضا چیزی شبیه اینه: Model -> Agent -> Harness -> Meta-Harness به نظرم آینده متعلق به یک سوپر Agent نیست. بلکه مجموعه‌ای از Agentهای تخصصی هست که داخل یک کنترل‌ پلین مشترک کار می‌کنن. همون‌طور که Kubernetes جای Containerها رو نگرفت و فقط لایه مدیریت اون‌ها شد، Meta-Harnessها هم ممکنه به لایه مدیریت Agentها تبدیل بشن. در نهایت برنده‌ها لزوماً اون‌هایی نیستن که بهترین LLM رو دارن. بلکه اون‌هایی هستن که بهتر از بقیه می‌تونن مدل‌ها، ابزارها، حافظه، Workflowها و انسان‌ها رو در یک سیستم منسجم کنار هم قرار بدن. این بلاگشون را بخونید که خیلی قشنگ توضیح میده. اگه هم هنوز keynote شون را ندید حتما ببینید. Blog: https://databricks.com/blog/introducing-omnigent-meta-harness-combine-control-and-share-your-agents Youtube: https://youtube.com/watch?v=sn9My5Pj0mE @DevTwitter | <Mehdi Allahyari/>

آنتروپیک خیلی بی سر و صدا یه فیچر جدید برای Claude ریلیز کرده به اسم agent teams که experimental هست و باید دستی فعالش کنید.
آنتروپیک خیلی بی سر و صدا یه فیچر جدید برای Claude ریلیز کرده به اسم agent teams که experimental هست و باید دستی فعالش کنید. بر خلاف sub agentها که به صورت ایزوله شده کار میکنن و نتیجه رو به ایجنت اصلی برمیگردونن، agent teams میاد یه تسک لیست تعریف میکنه و teammateها به صورت مستقیم با هم در ارتباط قرار میگیرن! مثلا teammate فرانت‌اند اگه به یک schema نیاز داشته باشه برای teammate بک‌اند یه مسیج میفرسته و آنبلاک میشه. بعد هر کدوم از اینا تسک لیست رو آپدیت میکنن و ایجنت اصلی فقط وظیفه نظارت و تایید هدف اصلی رو داره! برای فعال کردنش کافیه اینو به settings.json اضافه کنید یا از Claude بخواید که انجامش بده: "env": { "CLAUDE_CODE_EXPERIMENTAL_AGENT_TEAMS": "1" } @DevTwitter | <Amir/>

Repost from N/a
#درخواستی دنبال یه جا برای فریلنسری و پروژه دانشجویی بودید، اینجا رو زدیم @hajifreelance @hajifreelance @hajifreelance

آقا این VeloxDB عجب شاهکاریه! دیتابیس منیجر نوشته شده با Rust. دیگه از شر pgAdmin راحت میشید، خیلی سریعه. MySQL و SQLite رو ه
آقا این VeloxDB عجب شاهکاریه! دیتابیس منیجر نوشته شده با Rust. دیگه از شر pgAdmin راحت میشید، خیلی سریعه. MySQL و SQLite رو هم اکسپریمنتال ساپورت میکنه https://github.com/veloxbase/veloxdb @DevTwitter | <Kyrovert />

آنتروپیک قابلیت جدیدی اضافه کرده که Claude Code و Claude Design حالا به‌صورت دوطرفه با هم همگام می‌شن. یعنی می‌تونی طراحی رو
آنتروپیک قابلیت جدیدی اضافه کرده که Claude Code و Claude Design حالا به‌صورت دوطرفه با هم همگام می‌شن. یعنی می‌تونی طراحی رو وارد پروژه کنی و مستقیم روی کامپوننت‌های واقعی کد بزنی، یا تغییرات کد رو دوباره به محیط طراحی برگردونی. @DevTwitter | <Nima />

⭐️مهاجرت کاری تضمینی بدون تمکن مالی ✅ بدون مدرک زبان ✅ بدون مدرک دانشگاهی ✅ قرارداد کار رسمی کارفرما ✅درآمد از ماه اول ✅ اقام
⭐️مهاجرت کاری تضمینی بدون تمکن مالی ✅ بدون مدرک زبان ✅ بدون مدرک دانشگاهی ✅ قرارداد کار رسمی کارفرما ✅درآمد از ماه اول ✅ اقامت قانونی ✅ مناسب افراد جویای کار ✅ هزینه کمتر از روش‌های مهاجرتی رایج   اگر واقعاً قصد کار و زندگی در خارج از کشور را دارید، فرم کوتاه زیر را تکمیل کنید👇 https://httb.ir/9Ufxj

⭐️مهاجرت کاری تضمینی بدون تمکن مالی ✅ بدون مدرک زبان ✅ بدون مدرک دانشگاهی ✅ قرارداد کار رسمی کارفرما ✅درآمد از ماه اول ✅ اقام
⭐️مهاجرت کاری تضمینی بدون تمکن مالی ✅ بدون مدرک زبان ✅ بدون مدرک دانشگاهی ✅ قرارداد کار رسمی کارفرما ✅درآمد از ماه اول ✅ اقامت قانونی ✅ مناسب افراد جویای کار ✅ هزینه کمتر از روش‌های مهاجرتی رایج   اگر واقعاً قصد کار و زندگی در خارج از کشور را دارید، فرم کوتاه زیر را تکمیل کنید👇 https://httb.ir/9Ufxj

گوگل یه ابزار جدید به اسم Google Vids معرفی کرده که می‌تونه اسلایدهای معمولی رو به ویدیوهای حرفه‌ای تبدیل کنه. جالبش اینجاست که یه آواتار هوش مصنوعی هم می‌تونه محتوای اسلایدها رو برات ارائه بده انگار یه نفر واقعاً داره پرزنتیشن رو توضیح می‌ده. اگه از پاورپوینت‌های خسته‌کننده خسته شدی، بد نیست یه نگاه بهش بندازی. فعلاً رایگانه @DevTwitter | <Nima />

این aspire.dev رو برای توسعه در local پیشنهاد می‌کنم. پروژه به بلوغ رسیده و تنظیم وابستگی‌ها در local و مشاهده لاگ‌ها و متریک
این aspire.dev رو برای توسعه در local پیشنهاد می‌کنم. پروژه به بلوغ رسیده و تنظیم وابستگی‌ها در local و مشاهده لاگ‌ها و متریک‌ها و trace درخواست‌ها (در داشبوردش) راحته. زبان‌های مختلف رو پشتیبانی می‌کنه و آماده کردن پروژه‌های موجود هم برای بهره‌برداری ازش ساده است. @DevTwitter | <Hamed/>

چرا اکثر پروژه‌های Microservice شکست می‌خورن؟ از چند سال پیش که معماری Microservice مد شد، خیلی از پروژه‌ها رفتن سمتش. اما یه تعداد قابل توجهی از همین پروژه‌ها بعد از مدتی به دردسر افتادن. می‌دونید چرا؟ چون از اول اصلا لازم نبود Microservice باشن. این موارد چقدر براتون آشناست؟ - ده‌ها سرویس کوچیک که هیچ‌کس مالک واقعی‌شون نیست. - تغییر یه Feature ساده که نیازمند تغییر چندین سرویسه. - یه تیم کوچیک که مسئول توسعه همه سرویس‌هاست. - مانیتورینگ و دیباگ سخت‌تر از خود توسعه شده. - هزینه زیرساخت و نگهداری هم سر به فلک کشیده. مشکل اینجاست که بعضی وقت‌ها پیچیدگی معماری از خود مسئله بیشتر میشه. در عمل برای بیل زدن یه باغچه، از لودر استفاده کردیم! یه پروژه با چند هزار یا حتی چند ده هزار کاربر رو بردیم روی معماری‌ای که اصلا برای این مقیاس طراحی نشده و فقط پیچیدگی، هزینه و دردسر بیشتری ایجاد کرده. به نظرم قبل از اینکه بپرسیم: چطور سیستم رو Microservice کنیم؟ باید از خودمون بپرسیم: اصلا چه مشکلی داریم که Microservice قراره حلش کنه؟ @DevTwitter | <Amir Rahimi Nejad/>

این mu plugin ایده ای بود که با وسواس بکمک جمنای نوشتم کارش اینه که افزونه ها بر اساس هدر اسکوپ اجازه لود شدن پیدا میکنند و د
این mu plugin ایده ای بود که با وسواس بکمک جمنای نوشتم کارش اینه که افزونه ها بر اساس هدر اسکوپ اجازه لود شدن پیدا میکنند و در محیطی که براش تعریف نشده محل سگ نمیذاره به پلاگین مد نظر چه مشکلی رو حل میکنه؟ داروی ضد نفخ و سنگینی وردپرسه https://github.com/HamxaBoustani/wandtech-scope-loader @DevTwitter | <Hamxa/>