ru
Feedback
ریشه🌱

ریشه🌱

Закрытый канал

یکی هستم در میان خیل مردمان خاکستری-❅~ تبلیغات: @tab_root

Больше

📈 Аналитический обзор Telegram-канала ریشه🌱

Канал ریشه🌱 языкового сегмента Фарси является активным участником. Сейчас сообщество объединяет 18 322 подписчиков, занимая 7 279 место в категории Технологии и приложения и 18 155 место в регионе Иран.

📊 Показатели аудитории и динамика

С момента создания невідомо проект демонстрирует стремительный рост, собрав аудиторию из 18 322 подписчиков.

Согласно последним данным от 22 июня, 2026, канал показывает стабильную активность. За последние 30 дней изменение числа участников составило 49, а за последние 24 часа — -10, при этом общий охват остаётся высоким.

  • Статус верификации: Не верифицирован
  • Уровень вовлечённости (ER): Средний показатель вовлечённости аудитории составляет 15.42%. В первые 24 часа после публикации контент обычно набирает 6.32% реакций от общего числа подписчиков.
  • Охват публикаций: В среднем каждый пост получает 2 828 просмотров. В течение первых суток публикация набирает 1 158 просмотров.
  • Реакции и взаимодействия: Аудитория активно поддерживает контент: среднее количество реакций на один пост — 46.
  • Тематические интересы: Контент сосредоточен на ключевых темах, таких как aesthetic, چیز, وقت, #معرفی, جا.

📝 Описание и контентная политика

Автор описывает ресурс как площадку для выражения субъективного мнения:
یکی هستم در میان خیل مردمان خاکستری-❅~ تبلیغات: @tab_root

Благодаря высокой частоте обновлений (последние данные получены 23 июня, 2026) канал поддерживает актуальность и высокий уровень охвата публикаций. Аналитика показывает, что аудитория активно взаимодействует с контентом, что делает его важной точкой влияния в категории Технологии и приложения.

18 322
Подписчики
-1024 часа
-17 дней
+4930 день
Архив постов
خیلی بامزه‌ست که هردوطرف دعوا باتوم و اشک‌آور دارن.

Repost from سیزیف
کاش حداقل ارتش به اینا ملحق بشه ببینیم چه شکلیه این اتفاق، چند ساله منتظرم.

منم مذاکره با شیطان بزرگ رو محکوم می‌کنم، ولی الان بحث بحث وطنه.

بذر پر پر شده ی قلب مرا فصل بهار بر تن خاک بپاشند تو را می خواهم...🌟🔀🔀✴️More music

‌‌ به هوش مصنوعی که باهاش زیادی گرم گرفتید بگید پلات توییست‌های زندگیتون رو صادقانه بهتون بگه. #پرامپت #AI #هوش_مصنوعی ☆ More Prompt

Repost from N/a
من از همه‌چیز گذشتم تا به این آرامشِ سمی و خالی برسم.

فلج تحلیلی (به انگلیسی: Analysis paralysis) به تحلیل بیش از حد شرایط یا فکر کردن بیش از اندازه به آن گفته می‌شود که در نهایت به گرفته نشدن هیچ تصمیمی می‌انجامد. ☆ More Psychology

- حسین جنتی

« تا قفس هست مرا شادی آزادی نیست هرکجا در همه آفاق اسیری‌ست، منم »

آیا می‌توانید سکوتی را تصور کنید که تا این حد مشتاق شنیده شدن باشد؟ • ریچارد جکسون، سکوت‌هاMore Quotes

اگر من برای دیگران هستم، پس چه کسی برای من است؟ و اگر من برای خودم هستم، پس برای چه هستم؟ • روسلانا کورشونواMore Quotes

یکم از حالت پرایوسی، برونگراییده ام. پیج شخصیم رو بچه هایی که میخوان باهم چیز شیم. تو اینستا . @nazaninmee

احساسم شبیه کسی بود که وسطِ گشتن پیِ چیزی، فهمیده یادش رفته دنبال چی بوده. • پین بال • هاروکی موراکامیMore Quotes

جزیره مزیره های عشق ابدی رو دارن میزنن فعلا نترسید بخوابید .

«どんなに心を開いても、口に出せない何かは必ずある» هرچقدر هم که در دلت رو باز کنی - درد و دل کنی - همیشه یه چیزی هست که نتونی بیانش کنی. ☆ More aesth
+1
«どんなに心を開いても、口に出せない何かは必ずある» هرچقدر هم که در دلت رو باز کنی - درد و دل کنی - همیشه یه چیزی هست که نتونی بیانش کنی. ☆ More aesthetic Quotes

مامان گفت این بچه ها با این عذاب، با این رنج، همه شهید شدن . گفتم‌ نه مامان . شهید نشدن، اینو نگو شاید آخرین خواسته اونا این نبوده که شهید خطاب بشن . گفتم این بچه ها هیچی برای هیچ کس نبودن . دیدی همه چه زود یادشون رفت . گفتم مامان، ماها؛ هیچی برای هیچ کس نیستیم . الان که بهش فکر میکنم، کاش اوناهم می‌دونستن ، که یه بطری با یه کاپشن و یه مظلومیت بی صدا، بر نگرده . با اشانتیون اینترنت بین‌المللی . که ادمینا و آدمایی که به کام مرگ کشیدنشون وقتی سنگر خودشون گرم‌ بود، الان لالمونی بگیرن و با فاز روشنفکرانه به زندگی خفت بارشون ادامه بدن و روزمره ای رو بنویسن که از آدم‌های زیادی گرفتنش، تا صرفا کول و قلم درشت جلوه کنن. برای هرکسی که تریبونی داشت و حرفی زد و عمل نکرد و جونی گرفت، به اندازه ثانیه ثانیه درد اون بچه ها، اون خانواده ها، آرزوی مرگ می‌کنم.

صدای خودت را در صداهای جنگل بشنو 🪵⭐️ 🌬 هوهوی باد — صدای درونی تو ⭐️ صدای شکست شاخه‌ها زیر پا — نیروی حرکت به جلو 🪲 صدای جی
+4
صدای خودت را در صداهای جنگل بشنو 🪵⭐️ 🌬 هوهوی باد — صدای درونی تو ⭐️ صدای شکست شاخه‌ها زیر پا — نیروی حرکت به جلو 🪲 صدای جیرجیرک‌ها — ایمان به جادوی هر لحظه 🪷 صدای جریان جویبار — توانایی لذت بردن از جزئیات 🕊️ آواز پرندگان — روح حساس تو ☆ More aesthetic

من با دنیا نمی‌جنگم، من با نیرویی‌ بزرگ‌تر، با خستگی‌ام از دنیا می‌جنگم. • امیل چورانMore Quotes

امروز روز جهانی پیام دادن به اکسه. ببینید جنگ زودتر داغانتون می‌کنه یا اکستون❤️

به مادر این کانالا سلام می‌رسوندم. که وسط این استرس ملت ، به تخمی ترین روش ممکن پروکسی تبلیغ نکنن. ‌
به مادر این کانالا سلام می‌رسوندم. که وسط این استرس ملت ، به تخمی ترین روش ممکن پروکسی تبلیغ نکنن. ‌