ru
Feedback
➣↻𝐑𝐄𝐕𝐄𝐑𝐒𝐄_𝐌𝐀𝐂𝐔𝐒𝐒🔞

➣↻𝐑𝐄𝐕𝐄𝐑𝐒𝐄_𝐌𝐀𝐂𝐔𝐒𝐒🔞

Открыть в Telegram

#دلنوشتـه😓 #تکستــ ✍ #موزیکـ🎧 #ازهمهـ_چیـــزوهـمہ_جـا🌎 #ازloveگـرفتهـ❤️ #تاDissلاو🚫 #حرفای_درک_بالا🔞👁🙊 #گیفـ_ها_ے_بامـزع🙃🤗 #حرفـ_دلـ_شمـاها🙊🙈 هـــــــدفـ ماراضـــــے بـودنـــــ شماستــــــ😌😘 جــــوین شـــو 👇🤙 @REVERSE_MACUSS ➣↻ѠEĿC♡M 🔞

Больше
290
Подписчики
-124 часа
-17 дней
+230 день
Архив постов
خب مسخره بازی بسه دیگه برگردیم به پاییز لطفا .
+1
خب مسخره بازی بسه دیگه برگردیم به پاییز لطفا .

شب‌های ‌دیزنی، برای روزهای داغ و غیرقابل تحمل. .
+3
شب‌های ‌دیزنی، برای روزهای داغ و غیرقابل تحمل. .

. پاییز میشه، هوا بهتر میشه، بارون میاد، هودی می‌پوشیم و میریم بیرون و قهوه‌ی داغ می‌خوریم؛ دووم بیار. .

. خب دیگه بسه، لطفا این هوا رو برگردونین .
+1
. خب دیگه بسه، لطفا این هوا رو برگردونین .

+4
قفلی تا ابد🔥 رو دست نداره این ریمیکس :)) "ری‌اکشن یادت نره" .

. انسان‌ها درس می‌خونن، فارغ‌التحصیل می‌شن، سرکار می‌رن، ازدواج می‌کنن، جدا می‌شن، مهاجرت می‌کنن، ولی من فقط دارم درس می‌خونم، هربار ازم بپرسید چه خبر؟ من اوضاعم هیچ فرقی نکرده، همون همیشگی. .

. انسان اندوهش را فراموش نمی‌کند، بلکه خود را وادار می‌کند آن را تاب بیاورد. • از ژرژ ساند به گوستاو فلوبر .

. عشق هم چیز جالبیه.سخته یکم، ولی جالبه. مثلاً تو یکسری کارهای یکسان رو با یه عده انجام می‌دی. غذا می‌خوری،سفر می‌ری،حرف می‌زنی،می‌خوابی،بیدار می‌شی،می‌خندی. اما باز تهش می‌بینی که نه، همه‌ی این‌ها فقط با همون یه نفر بهت می‌چسبه. فعل همونه، اما با دیگری انگار انجام‌پذیر نیست. جالب. ‌.

HAPPINESS TIPS: - Don't listen to gossip. - Ignore what people say about you. - Design your own life. - Look for good in every situation. - Laugh more. - Keep family close. - Have goals. - Read more. - Actions before words. راهکارهایی برای رسیدن به حال خوب: - به غیبت گوش نکنید. - به حرف مردم در مورد خودت گوش نکن. - راه و روش مخصوص زندگی خودت رو بساز. - تو هر موقعیتی به جهات مثبت قضیه نگاه کن. - بیشتر بخند. - خانواده‌ت رو همیشه نزدیک خودت نگهدار. - اهداف خودتو داشته باش. - بیشتر مطالعه کن. - اول عمل کن بعد حرف بزن. .

A wise man once said, "Bees don't waste their time explaining to flies that honey tastes better than sh*t." Read that again. روزی، مرد دانایی یه پندی بهم داد: «زنبورها وقتشون رو هدر نمیدن تا به مگس‌ها بفهمونن که عسل طعم بهتری نسبت به گُه داره» توصیه می‌کنم چند بار این جمله رو بخونی. .

I take rumors as a compliment. The fact that you're bringing my name onto tables I don't sit at shows your obsession. Stay bothered. من از شایعات پشت‌سرم به‌چشم تعریف و تمجید نگاه می‌کنم. وقتی اسم من رو سر میزهایی که دورش ننشستم میاری نشون می‌ده که خیلی فکرت درگیر منه. بشین حرص بخور 🍩 .

. تو کتاب دیوانه بازی از کریستین بوبن تعریف قشنگی از افسردگی هست که میگه: «دچار افسردگی بود. می‌دانی افسردگی یعنی چه؟ تابه‌حال کسوف دیده‌ای؟ خب، این هم مثل آن است: ماه جلوی قلب می‌آید و قلب دیگر نوری از خودش نمی‌پراکند. روز روشن تبدیل به شب تاریک می‌شود.» .

. دوستان اینو به عنوان یک همسر و یک روانشناس کم سواد دارم میگم: زندگی متاهلی در دراز مدت نه تنها اصلا رومانتیک نیست بلکه ممکنه خسته کننده هم باشه! گاهی بعد از وصال محبوب، عادت‌هایی رو در اون می‌بینید که ممکنه چندش‌آور باشه. گاهی بخش‌هایی از بدن همسرتون اون چیزی نیست که توی لباس‌های شیک دوران آشنایی نشون می‌داد. گاهی ممکنه بدن یا دهان همسرتون یه بویی بده که در دوران آشنایی با ادکلن‌ها و خوشبوکننده‌ها پوشانده شده بود. یا مثلا صدای خروپفش آزارتون بده. تازه گاهی ممکنه از حضورش خسته بشید و دوست داشته باشید چند روزی اونو نبینید و تنها باشید و یا با دوستتانون سفر برید. حتی گاهی ممکنه وسط دعوا بگید ای کاش می‌میرد 😁😁 بچه‌ها‌‌‌...! یه چیز بدتر بگم: حتی ممکنه شما در دوران متاهلی عاشق شخص دیگه‌ای بشید یا از اینکه ازدواج کردید و بار مسئولیت رو بر عهده بگیرید پشیمون بشید. بچه دار شدن هم همینه. اما... اما اینا مهم نیست. مهم اینه که من نقص‌های جسمانی همسرم رو مثل بدن درب‌و‌داغون خودم بپذیرم. مهم اینه که با دوستام هم مجردی بیرون برم... ولی کُلیت زندگیم وقف خانواده‌ام باشه. لازمه بفهمم ممکنه خیلی از زن‌ها و مردا از همسر من زیبا تر باشن حتی... حتی ممکنه گاهی دل ما بلرزه و به فردی غیر از همسرمون گرایش احساسی داشته باشیم ولی مهم اینه که این گرایش به فعلیت نرسه و یاد بگیریم که میل جنسی و احساسی بین ما و حیوانات مشترکه ولی چیزی که ما رو از حیوانات متمایز میکنه، «تعهد» در عین شهوت هست. و کلام آخر و مهمترین کلام اینه که: «دوست داشتن» یه احساس نیست، یه فعله. یعنی من باید تلاش کنم همسرم رو دوست داشته باشم... می‌دونید؟ تلاش کنم (: می‌دونم انتظار برخی حرفای بالا رو نداشتید ولی ممنونم که خوندید. .

‏جلال آل احمد توی نامه‌اش به سیمین دانشور نوشت: «‏با هر کس حرف می‌زنم اولین کاری که می‌کنم این است که حلقه‌ام را طوری به رُخش بکشم که او از من بپرسد که ازدواج کرده‌ای؟ ‏و من حرفم را به تو بکشانم و بعد عکس تو را نشان بدهم!» داریم دقیقاً از تعهد یک انسان حرف می‌زنیم...

Repost from N/a
🚀 اینترنت آزاد، سریع و پایدار سرویس V2Ray/Xray تست‌شده روی اینترنت ایران، بدون قطعی 🔐 رمزگذاری قوی و امن جهت حفظ اطلاعات حساس شما 📡 مناسب تلگرام، واتساپ، اینستاگرام، مرور وب، یوتیوب، بازی و تماس تصویری 🧪 تست ۱۰ دقیقه‌ای رایگان قبل از خرید 👨‍👩‍👦‍👦بدون محدودیت تعداد کاربران 💰 تعرفه‌ها: ۳۰ گیگ بدون محدودیت زمانی (مناسب کاربری های ساده و وبگردی) : ۱۶۰ هزار تومان ۱۰۰ گیگ بدون محدودیت زمانی (مناسب اینستاگرام و استریم) : ۳۸۰ هزار تومان 📲 سفارش و پشتیبانی در تلگرام: @amirhsd96 کانال: https://t.me/codyar_v2ray 🔴 ظرفیت محدود (۵ اکانت) 🔴

+1
صبح گرم تابستونیتون بخیر جیگرا❤️ هفته خوبی داشته باشید

. ‏تا میام بخوابم مکانیزم شاشه فعال میشه😁 .

تفاوتِ دختر و پسر 😂😂