ru
Feedback
pineapple ➕

pineapple ➕

Открыть в Telegram

حوصله آدم خنگ و کسشر ندارم،خنگ و کسشری پیام نده،خنگ و کسشری جوین نده،خنگ و کسشری بمیر 🙏🏼 میخوای کسشر بگی برو چنل بزن، اینجا فقط من کسشر میگم 👊🏽 کیرم تو اسلام و جمهوری اسلامی btw

Больше
2 686
Подписчики
-624 часа
-67 дней
+2630 день
Архив постов
🚨 کانال ۱۲ گزارش داده است که نتانیاهو به ارتش دستور داده است که بلافاصله هر مقام ارشد ایرانی یا حزب‌الله را پس از شناسایی هدف قرار دهد، بدون اینکه نیاز به تأیید رسمی از سلسله‌مراتب فرماندهی باشد.

صدا که میاد میدوعه میره دم پنجره زنیکه گاز پیکنیکی‌ای😂😭
صدا که میاد میدوعه میره دم پنجره زنیکه گاز پیکنیکی‌ای😂😭

سال دیگه تولدم، ولنتاین، چهارشنبه‌سوری و نوروز رو طوری جشن خواهم گرفت که تو ۲۷ سال زندگیم ندیده باشم اینهمه صبر کردیم اینام روش

با ویرا

Repost from "ویراگو"‌
همش به من میگین چطوری وصلی؟ شما خودتون چجوری وصلین؟

اصلی ترین سینِ هفت سین امسال سقوط است.

❌❌❌ارتش اسرائیل اطلاعیه فوری صادر کرد هشدار فوری به کلیه افراد مستقر در منطقه 17 تهران ناحيه مشخص شده قرمز رنگ بر روی نقشه ضميمه محله فلاح تهران

بنیامین نتانیاهو در بیانیه‌ای که از تلویزیون اسرائیل پخش شد تاکید کرد که علی لاریجانی و غلامرضا سلیمانی کشته شده‌‌اند. نخست‌و
بنیامین نتانیاهو در بیانیه‌ای که از تلویزیون اسرائیل پخش شد تاکید کرد که علی لاریجانی و غلامرضا سلیمانی کشته شده‌‌اند. نخست‌وزیر اسرائیل در این بیانیه گفت: «امروز صبح علی لاریجانی، رئیس سپاه پاسداران را حذف کردیم که مافیای مافیاهاست.» او گفت سرنگون کردن رژیم «یک‌دفعه اتفاق نمی‌افتد. به‌آسانی هم اتفاق نمی‌افتد. اما اگر ما به این کار ادامه دهیم، به آنها [مردم ایران] فرصت می‌دهیم که سرنوشتشان را به دست خودشان بگیرند.» @VahidHeadline 📡 @VahidOnline

نتانیاهو: ما به حذف کردن اوباشی که مردم ایران را به مرگ تهدید می‌کنند، ادامه خواهیم داد.

نتانیاهو: ما و آمریکا به همکاری ادامه می‌دیم و سورپرایزهای بیشتری در راهه.

کاش عموها یدونه بزنن میدون انقلاب🧚‍♀️

photo content

دیروز شنیدم یکی نوشته بود بعد از پیام دادن به اینترنشنال، از یه «پرایوت نامبر» باهاش تماس گرفتن و تهدیدش کردن که از کانال اینترنشنال بیاد بیرون! برام عجیب بود و پیگیر شدم، دیدم دقیقاً همین اتفاق برای یه نفر دیگه هم افتاده. وقتی بررسی کردم، دیدم هر دو نفر به آیدی IranIntlbama پیام داده بودن؛ این آیدی که چند سال پیش اکانت ادمین اینترنشنال بوده، دیگه دست خودشون نیست و الان یکی دیگه پشتشه. جالب‌تر اینکه طرف انگار «سیم‌کارت سفید» داشته؛ چون دقیقاً از وقتی که دیروز سیم‌کارت‌ها قطع شدن، دیگه آنلاین نشده. خلاصه اینکه اینترنشنال الان یه بات تلگرامی داره که ادعا می‌کنه امنه، ولی با توجه به اینکه حتی نتونستن مالکیت آیدی قبلی‌شون رو حفظ کنن و سابقه هک شدن و لو رفتن اطلاعات مخاطب‌هاشون رو هم دارن، پیشنهاد می‌کنم اصلاً ریسک نکنید. نه به اون بات و نه به هیچ آیدی دیگه‌ای پیام ندید تا امنیتتون به خطر نیفته.

این بار اگه نتا بیاد ، یا بُردیم یا مُردیم

🔴 صحبتای جدید نتانیاهو:
ما علی لاریجانی و فرمانده بسیج رو حذف کردیم.
ما در تلاشیم تا این رژیم رو ضعیف کنیم و فرصتی به مردم بدیم تا خودشون سرنگونش کنن.
در عین حال به متحدان آمریکایی در خلیج فارس کمک میکنیم، هم از طریق حمله مستقیم و هم غیر مستقیم.
شگفتی های زیادی در راهه، مهم ترین عامل در پیروزی توی جنگ اراده است، اراده رهبران، فرماندهان و مردم. ما مصمم به پیروزی هستیم و بهش دست خواهیم یافت.

🔴 اینترنشنال : ابعاد ترور فرمانده بسیج خیلی گسترده بوده و ده ها ، تا صدها فرمانده بالارده جمع شده بودن که برای سرکوب اعتراضات برنامه ریزی کنن که یهو بمب خوردن.

امشب به مناسبت چهارشنبه سوری قراره عموها مامورارو اتیش بزنن اگرم رفتید بیرون برای جشن از تجمعات عرزشی ها و این مامورا دور باشید

شاهزاده فراخوان نداده، شاهزاده فقط گفته این سنت را اجرا کنید، مسالمت‌آمیز. حالا هر جا سیفه دیگه من اجبرای نمی‌کنم، خودتون عقل دارین، هر جا که میدونین مطمئن هست انجام بدین و این سنت را برقرار کنین. با توجه به این که رژیم ساعت هفت فراخوان داده که عرزشی‌ها بیان بیرون، به نظر من بهتره که شما در کنار اونها قاتی نشین. اولا ممکنه درگیری به وجود بیاد بینتون، دو ممکنه پهپادها بخوان اونا رو بزنن و نتونن یا دوست و دشمن رو تشخیص بدن و دست نگهدارن ، حتی این اختلال بندازه تو عملیات آمریکا و اسرائیل.باز‌میگم این نظر منه. شما عقل دارین هر کاری دوست دارین بکنین آقا. کلت که زیر گلوی شما نزاشتم. @withyashar

🔴 ارتش اسرائیل به محل نگهداری وسایل نقلیه نیروهای بسیج حمله کرد و صدها موتور یگان ویژه و بسیج رو منفجر کرد.

کوچتونم اگه امن نیست بتپید تو خونه برید پشت بوم جشن بگیرید بشینید خونه عرق بخورید نمیدونم