ru
Feedback
pineapple ➕

pineapple ➕

Открыть в Telegram

حوصله آدم خنگ و کسشر ندارم،خنگ و کسشری پیام نده،خنگ و کسشری جوین نده،خنگ و کسشری بمیر 🙏🏼 میخوای کسشر بگی برو چنل بزن، اینجا فقط من کسشر میگم 👊🏽 کیرم تو اسلام و جمهوری اسلامی btw

Больше
2 691
Подписчики
+724 часа
+67 дней
+2630 день
Архив постов
Repost from Iranian Minds
🔴خوش چشم دیشب در صداوسیما میگه: "طبق نظرسنجی‌ها مردم می‌گویند باید جنگ را ادامه دهیم!" آقای ترامپ عزیز یکبار برای همیشه کار را تمام کن و جنگ را ادامه دهید. @IranianMinds

photo content

انگار کفتر داره تایپ میکنه جون بکن حمال

الان کیبوردو تو سرش خورد میکنم

صدای کیبورد همکارم داره مغزمو‌ میسابه

توهم نه رویا😂

یه ۷ صبح دیگه پاشم کسخل میشم، ترامپ قمارباز کجایی

احساس میکنم رعد و برق‌ها از بعد جنگ فرق کردن. این چه صداییه آخه تو تهران میاد 😂

Repost from Moris News
به‌طور خلاصه تو هنوز قبر نداری علی. @Moris_news

ناوگان عظیمی از بیماریهای روانی به سمتم در حال حرکته خواهیم دید چه میشود

‏هر کسی رو تو این زندگی یه چیزی نجات میده. من قبلا فکر میکردم منو عشق نجات میده. اما در نهایت «روتین» بود که تو تمام روزهای سخت دو سال گذشته زنده نگهم داشت. ‏زندگی من بدون روتین از معنا تهی میشه. این یکی از بزرگ‌ترین درس‌های خودشناسی بوده برام تا این جای زیستن.

خب کسکشم لباس ورزشیام رسید نرم باشگاه (گذاشتم اینجا که عهد شه🙏🏼)

🚨🚨 توئیت جدید ترامپ در تروث سوشال: ایران دیروز تصمیم گرفت در تنگه هرمز تیراندازی کند — این یک نقض کامل توافق آتش‌بس ما است! بسیاری از این تیرها به سمت یک کشتی فرانسوی و یک کشتی باری از بریتانیا شلیک شد. این کار که اصلاً خوب نبود، درست است؟ نمایندگان من راهی اسلام‌آبادِ پاکستان هستند — آن‌ها فردا عصر برای مذاکرات آنجا خواهند بود. ایران اخیراً اعلام کرده که تنگه را می‌بندد، که عجیب است، چون محاصره ما از قبل آن را بسته است. آن‌ها بدون اینکه بدانند به ما کمک می‌کنند، و این خودشان هستند که با بسته شدن مسیر ضرر می‌کنند؛ روزانه ۵۰۰ میلیون دلار! ایالات متحده هیچ چیز از دست نمی‌دهد. در واقع، همین حالا کشتی‌های زیادی در حال حرکت به سمت ایالات متحده، تگزاس، لوئیزیانا و آلاسکا هستند تا بارگیری کنند؛ به لطف سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، که همیشه می‌خواهد «آدمِ خشن» باشد! ما یک توافق بسیار منصفانه و معقول پیشنهاد می‌دهیم و امیدوارم آن را بپذیرند، چون اگر نپذیرند، ایالات متحده تک‌تک نیروگاه‌ها و هر پل در ایران را از کار خواهد انداخت. دیگر آقای آدمِ خوب نیستیم! آن‌ها سریع پایین می‌آیند، راحت پایین می‌آیند و اگر توافق را نپذیرند، برای من افتخار خواهد بود که کاری را انجام دهم که باید طی ۴۷ سال گذشته توسط رؤسای‌جمهور دیگر با ایران انجام می‌شد. وقت آن است که ماشین کشتار ایران پایان یابد! - @iransocial

ببین مثلا انقد کلم کیریه که الان اون خیاری که همکاری مادرجندم داره میخوره رو میکنم تو کونش

(کیرم تو اسلام، اگه نگرفتی دارم مسخره میکنم مادرجنده‌هارو)

آقای ترامپ از ما که گذشت، خودتم کس ننت، ولی تنها امید ما واسه پایمال نشدن خون و جون کسایی که از پوست و گوشت و خونمون بودن شمایی، تورو به دستای بریده ابلفضل و پهلوی شکسته فاطمه‌زهرا و سر بریده حسین انتقام خون هم‌وطنامونو بگیر 😭

جدی ایرانی بودن نفرینه

امروز میخواستم برم باشگاه ثبت‌نام کنم نمیتونم جدی 😕

دوباره بک زدم