ru
Feedback
shooting st⋆r 🏳️‍🌈

shooting st⋆r 🏳️‍🌈

Открыть в Telegram

⏤͟͟͞͞★ you're too slow! | toxic sonadow shipper 😛 | they/gender questioning | 18 | lg(b)tq 🏳️‍🌈 | intp | virgo | slytherin | rad (leaning) feminist \ centrist t.me/HidenChat_Bot?start=5752155032

Больше
209
Подписчики
Нет данных24 часа
+37 дней
+230 день
Архив постов
خب نشد خداروشکر 😭

Because wth is this shi

احساس میکنم واقعا قراره همینطوری بشه =)

خفشو انتخابات برن تو کونم جغله بچه گوزو 😭

وای نه 😭😭😭😭😭😭

میمیره

sticker.webp0.20 KB

از این جوری که ال داره حرف میزنه خوشم نمیاد

مایک و ویل جاناتان و ننسی (لطفا 😭) هاپر و جویس رابین و ویکی (کات نکنید لطفا:«) لوکاس و مکس (نمیرید لطفا)

وایسید شیپایی که دوست دارم بهم برسن رو بگم ببینیم چقدر شانسم خوبه 😞

(Just kidding)

Stonathan endgame hell yeah ❤️‍🔥

نمیدونم جوک بود یا چی ولی عوضش میدونم ویل نمیمیره 😭

یکچیزیو اسپویل شدم الهی بمیری یک اسپویلر الرتی چیزی 😭

به نفعتونه بایلر اندگیم باشن وگرنه

بریم اس‌تی ببینیم

Is it too much to ask for?

به عنوان جایزه شکست وکنا.

اون اقا روسه و باب و ادی هم زنده بشن :(

دقیقا