ru
Feedback
shooting st⋆r 🏳️‍🌈

shooting st⋆r 🏳️‍🌈

Открыть в Telegram

⏤͟͟͞͞★ you're too slow! | toxic sonadow shipper 😛 | they/gender questioning | 18 | lg(b)tq 🏳️‍🌈 | intp | virgo | slytherin | rad (leaning) feminist \ centrist t.me/HidenChat_Bot?start=5752155032

Больше
208
Подписчики
-124 часа
-17 дней
-330 день
Архив постов
حالا کلا خود مدارسو می‌زنن بگن ای وای من آمریکا

اول برای انتقام گرفتن مدارس دخترونه رو گاز می‌زدن یه مدت چی‌کار می‌کردن یکم بعد مهسا

ولی اول فکر کنم سراغ مدارس و... برن

توی سوریه هم همین بود

این که قرار بود اتفاق بیفته به هرحال

منم خیلی از این سناریو میترسم

من راستش از این نمیترسم که امریکا و اسرائیل بیان مناطق مسکونی رو بزنن ، از این میترسم یهو اخوندا بخوان موشکارو بزنن تو مناطق مسکونی بعد اخبارشو به عنوان جنایت امریکا پخش کنه چون صد در صد زورش نمیرسه به ارتش امریکا.

بچه‌ها قضیه این پنگوئنه چیه

Repost from Pandora's box
می‌دونید چی شد ۹۸ و ۱۴۰۱ یهو یه شب خوابیدیم صبح پا شدیم دیدیم همه‌چیز مثل سابق شده هیچکس دیگه به روی خودش نمیاره چه اتفاقایی افتاده؟! شبای قبلش دیلی‌نویس‌ها ذره‌ذره شروع کرده بودن حرف‌های روزمره زدن، توییت‌ها کم‌کم برگشت به لوپ‌هایِ سابق و هشتگ‌ها دیگه زیر توییت‌ها نبودن، اینستا شد دوباره میم و دیگه حتی میم‌ها هم مربوط به اتفاقات نبود، آنلاین‌شاپ‌ها گفتن همه کار می‌کنن ما چرا نکنیم، ما شروع کردیم دانشگاه رفتن و خرید کردن، چنلای پروکسی هم حتی دیگه اخبار نذاشتن و همینطوری هرشب یه قشر و یه بخشی‌مون فراموش کردیم چون «به اندازه کافی از زندگی افتاده بودیم» و هرکی می‌دید ده نفر دیگه دارن به روال سابق زندگی میکنن فکر می‌کرد فقط خودشه قلج شده و دوباره پا می‌شد و زندگیِ تخمی‌شو از سر می‌گرفت که از بقیه عقب نمونه و هیچکس یادش نبود که چه زندگی‌ها و نفس‌هایی که برای همیشه به‌خاطرِ ما قطع شدن و ما حتی نتونستیم چند ماه از ابدیتِ اون‌ها رو تحمل کنیم برای همینه که به توی پدرقحبه میگن مغازتو باز نکن، آنلاین شاپتو باز نکن، پست و استوریِ نامربوط نذار، توییت کصشر نزن و دو دقیقه نذار مردم فکر کنن همه‌چیز عادی شده برو توی پی‌وی و خونه خودت هرکاری میخوای بکن ولی یه کاری نکن در دیدِ همه که همه همراهی‌ت کنن نکن کصکش نکن من دیگه نمیتونم با این طناب بردگی دورِ گلوم برگردم توی خیابون‌ها رویِ خونِ مردم پا بذارم و به بویِ جنازه‌های دورم بی‌توجهی کنم و زندگی‌مو از سر بگیرم اگه تو می‌تونی، من نمی‌تونم بشین سر جات اون بیرون زندگی‌ای برای کردن نیست

اینطوری که گرون شده احساس میکنم یه چیزی قراره بشه

دلار شد 149 دوباره =) طلا گرمی 17.800

امیدوارم هر بلایی سر بچه‌هامون اومد، هزاربرابرش سر طرفدارای حکومت بیاد.

کوسکش‌ها نکنید من اینسکیورم

sticker.webp0.23 KB

انقدر این چندوقته عصبانی بودم تند تند تایپ میکردم کلی غلط گرامری داشتم تو بحثام این پرو ایزلامیک ریپالیکی ها مسخرم کردن

خودم بنظرم سر اینه که میترسه هواپیماشو بزنن

سوال جدی/ خامنه‌ای چرا بجای اینکه مثلا فرار کنه بره روسیه‌ای جایی میره مرکز زمین؟ 😭

حس میکنم بدون دادگاهی چیزی این بچه رو "محاکمه" کردن وگرنه وکیلی کسی بهش میگفت محاربه یعنی چی-

این بچه تازه تو همون اعتراف اجباری‌ای که ازش گرفتن میفهمه محاربه یعنی چی