ru
Feedback
shooting st⋆r 🏳️‍🌈

shooting st⋆r 🏳️‍🌈

Открыть в Telegram

⏤͟͟͞͞★ you're too slow! | toxic sonadow shipper 😛 | they/gender questioning | 18 | lg(b)tq 🏳️‍🌈 | intp | virgo | slytherin | rad (leaning) feminist \ centrist t.me/HidenChat_Bot?start=5752155032

Больше
208
Подписчики
+224 часа
+17 дней
Нет данных30 день
Архив постов
خوبه باز از خودشونه که بر خودشونه آدم دلش خنک می‌‌شه

تو نسخه وب و ایفون توییتر پرچم ایران، پرچم شیر و خورشیده. =)

اب و برق و مجانی میکنیم آآآه شعار

اره 😭

شاید برات جالب باشه ولی توی انتخاباتش می‌گفت اتوبوسو رایگان می‌کنه ولی آخرسر حتی نرخش رو گرون تر کرد یکی دو تا چیز دیگه هم بود

Repost from N/a
اگه کار شماها نژاد پرستی نیست پس چیه

Repost from N/a
مثل خمینی یه افتابه بگیره به دست برینه رو پس کله همه شما چپای فلسطینی فن

Repost from N/a
کاش ممدانی رییس جمهور شه خواهر همتونو بگاد

Repost from N/a
فقط به اون کیریا فکر میکنن که تقی به توقی میخوره یه ویدیو میذارن تیک تاک و وایرال میشن؟

Repost from N/a
فکر میکنن خون فلسطینی رنگین تره که ما بمیریم عب نداره؟

Repost from N/a
و کسمادر فلسطینی فن

کیرش دهن این مسئولین روسیه

سخنرانی فوق‌العاده زلنسسکی رئیس جمهور اوکراین : «اگر به آخوند اجازه بقا داده بشه، این پیام رو به دیکتاتورها خواهد داد که اگر به اندازه کافی آدم بکشی می‌تونی قدرت رو حفظ کنی.» @worldsmoments

Repost from N/a
اگر ۲۰ هزار ایرانی کشته شده و هنوز طرفدار جمهوری اسلامی هستی کص مامانت

قطع شدن

ازین چاقوکشای ترسناک نه ها ازینا که باحاله

دختر چاقوکش دیوانه است ولی چون وایب شاد دارید جفتتون به نظرم شبیهید

کیه چه خوشگله 😞

(هیچکدومتون نمی‌دونید کیه متاسفانه)

این ژیناست هرکی قبول داره لایک