ru
Feedback
𝔉𝔞𝔯𝔦𝔪𝔞𝔥

𝔉𝔞𝔯𝔦𝔪𝔞𝔥

Открыть в Telegram
3 664
Подписчики
-1024 часа
-27 дней
+1 14530 день
Архив постов
دیگه‌نمیخوام غصه بخورم. هر‌چیزی شده باید میشد و هر چیزی نشده نباید میشده. میخوام بعد از زیاد فکر‌نکنم ، ریلکس تر باشم، زیاد دقیق نباشم و زیاد توجه‌نکنم! میخوام آروم باشم . مگه چقدر زنده میمونم که‌تمام عمرم به فکرو‌خیال بگذره؟ ✨

قبلشم اینو گذاشتم
قبلشم اینو گذاشتم

۳
۳

۲
۲

۱
۱

بهم بگید کدومو استوری کنم:

خوشگله؟

Видеосообщение00:18

Голосовое сообщение00:17

امروز 21 June, روز جهانیِ دخترای بامزه‌ست.

بله سایز بزرگ و خوانا😌

فریماه اندازه کتاب بزرگه دیگه اره؟ چون دستور پخت رو ریز نوشتی اگر اندازه کتاب یکم بزرگتر نباشه ممکنه خوانا نشه🥲

Голосовое сообщение00:06

بچه ها استوری گذاشتم بالایی رای اورد چههههه حیییییییف 😭😭😭😂😂
بچه ها استوری گذاشتم بالایی رای اورد چههههه حیییییییف 😭😭😭😂😂

Голосовое сообщение00:25

فریماه شما باید نظر عموم جامعه رو در نظر بگیری نه یک گروه خاص کسی بیاد یه کتاب رو توی کتاب فروشی باز کنه براش مهمه که خیلی ساده بتونه بخوندش پس فونتی که خوانا تره رو انتخاب کن

اون یدونه دیسلایک خودمم😂😂😂

Голосовое сообщение00:07

ای خدا جوووون 💜🤍

هربار میبینم تو کانالت پیام جدید گذاشتی زود میام چک کنم ببینم چیه. خیلی حس خوبی بهم میدی دختر مثل بقیه بلاگرا نیستی بخوای ادا بیای، حرفات واقعا به دلم میشینه🥲🍓✨ الان یهو احساساتم فوران کرد گفتم بیام بهت بگم‌