Snowmoon
Открыть в Telegram
439
Подписчики
Нет данных24 часа
-27 дней
-830 день
Архив постов
439
ترسم که این زمانه دهد
به فنا عمرهایِ ما،
ما آرزوی شدنهایِ چه چیزها که نکردیم
و آن نشد...
439
من میترسم از اینکه دوباره روی همدیگه رو ببوسن. یکم به غرورتون بر بخوره حداقل. عزت نفس داشته باشید و بجنگید.
خصوصا Trump, you gambler.
439
بعضی روزام هیچ اتفاقی نیوفتاده،
ولی دلت میخواد غمگین باشی، دلت میخواد کمتر حرف بزنی، بیشتر خیره بشی، کمتر بیرون بری، بیشتر تنهایی وقت بگذرونی، تا خود صبح رو یه موسیقی غمگین قفلی بزنی و به رفتن کسی که شاید هیچوقت تو زندگیت نبوده فکر کنی.
بعضی روزا انگار آدم وظیفه خودش میدونه تموم غم دنیا رو به دوش بکشه.
439
Repost from EGHMAA | اغما
حالا باید تمام هم نسلان ما
در تمام جهان
به احترام ایستادگی ما و پاسداری از امید
در حین نابودی جوانی ...
ایستاده کف بزنند...
439
اگر شانس داشتم که آینده و زندگیم دست اره و اوره و شمسی کوره نبود ولی متاسفانه حتی سگ نگهبان زندگی خودم هم نیستم!
نقش من در زندگیم به مثابهی گربههای ولگرده. گاهی بهش سر میزنم.
439
پرویز به خدا زندگیام به گوری شباهت دارد. به گوری که پیکر مرا در خود میفشارد و امیدهای روشنم را میپوشاند. از همهچیز بدم میآید. من با بیست و یک سال زندگی به قدر زنهای شصت یا هفتاد ساله پیر شدهام. گاهی اوقات از خود میپرسم که برای چه زندهام؟
از نامههای فروغ به پرویز شاپور
439
میگویند زمان التیام میبخشید ، اما داستایوفسکی میگوید : آدم هیچوقت طعم برخی اشکها را فراموش نمیکند .
439
حالا خوبه شما جلو جلو ذوق میکنید، من جلو جلو انقدر اوورتینک میکنم انقد به آینده فکر میکنم تا نفسم بالا نیاد
سم
Уже доступно! Исследование Telegram 2025 — ключевые инсайты года 
