ru
Feedback
تکنولوژی،خبری،هوش مصنوعی،

تکنولوژی،خبری،هوش مصنوعی،

Открыть в Telegram

﷽ خبری،تکنولوژی،هوش مصنوعی،اینترنت آزاد✅️ 🔹فعالیت کانال به دور از هرگونه دسته بندی سیاسی میباشد. تبلیغ برای VPN نداریم👋

Больше

📈 Аналитический обзор Telegram-канала تکنولوژی،خبری،هوش مصنوعی،

Канал تکنولوژی،خبری،هوش مصنوعی، (@itsecuritycomputer) языкового сегмента Фарси является активным участником. Сейчас сообщество объединяет 166 387 подписчиков, занимая 660 место в категории Технологии и приложения и 1 489 место в регионе Иран.

📊 Показатели аудитории и динамика

С момента создания невідомо проект демонстрирует стремительный рост, собрав аудиторию из 166 387 подписчиков.

Согласно последним данным от 21 июня, 2026, канал показывает стабильную активность. За последние 30 дней изменение числа участников составило -4 579, а за последние 24 часа — -107, при этом общий охват остаётся высоким.

  • Статус верификации: Не верифицирован
  • Уровень вовлечённости (ER): Средний показатель вовлечённости аудитории составляет 6.47%. В первые 24 часа после публикации контент обычно набирает 4.37% реакций от общего числа подписчиков.
  • Охват публикаций: В среднем каждый пост получает 10 763 просмотров. В течение первых суток публикация набирает 7 271 просмотров.
  • Реакции и взаимодействия: Аудитория активно поддерживает контент: среднее количество реакций на один пост — 98.
  • Тематические интересы: Контент сосредоточен на ключевых темах, таких как fachlich, ترامپ, امارات, خبرگزاری, پرو.

📝 Описание и контентная политика

Автор описывает ресурс как площадку для выражения субъективного мнения:
﷽ خبری،تکنولوژی،هوش مصنوعی،اینترنت آزاد✅️ 🔹فعالیت کانال به دور از هرگونه دسته بندی سیاسی میباشد. تبلیغ برای VPN نداریم👋

Благодаря высокой частоте обновлений (последние данные получены 22 июня, 2026) канал поддерживает актуальность и высокий уровень охвата публикаций. Аналитика показывает, что аудитория активно взаимодействует с контентом, что делает его важной точкой влияния в категории Технологии и приложения.

166 387
Подписчики
-10724 часа
-7687 дней
-4 57930 день
Архив постов
DDR4 یا DDR5انتخاب هوشمند یعنی؟ شناخت تفاوت‌ها 🔹 DDR5 سرعت بالاتر، پهنای باند بیشتر، مصرف انرژی کمتر و مناسب سیستم‌های نسل ج
DDR4 یا DDR5انتخاب هوشمند یعنی؟ شناخت تفاوت‌ها 🔹 DDR5 سرعت بالاتر، پهنای باند بیشتر، مصرف انرژی کمتر و مناسب سیستم‌های نسل جدید و کارهای سنگین 🔹DDR4 پایدار، اقتصادی، کاملاً کافی برای گیمینگ و استفاده روزمره 📌 هر دو قدرتمندند، اما انتخاب درست به کاربری و بودجه بستگی داره اگه دنبال آینده‌نگری هستی → DDR5 اگه دنبال مقرون‌به‌صرفه و مطمئن → DDR4 #رم #هارد #لپتاپ #سخت_افزار 😎@ITSecurityComputer

Repost from N/a
🔹نیاز به کمک فوری داری؟ با اکانت پرو ChatGPT، به راحتی به هر سوالی که داری پاسخ بگیر! دیگه نیازی نیست ساعت‌ها جستجو کنی یا م
🔹نیاز به کمک فوری داری؟ با اکانت پرو ChatGPT، به راحتی به هر سوالی که داری پاسخ بگیر! دیگه نیازی نیست ساعت‌ها جستجو کنی یا منتظر جواب بمونی. 📱ChatGPTpro همیشه آماده‌ست سریع‌ترین و دقیق‌ترین پاسخ‌ها رو بهت بده. 🔹 قیمت ویژه: فقط ۳۵۰ تومن 🔹 همین الان خریدت رو نهایی کن و پاسخ‌ها رو سریع‌تر از همیشه بگیر! برای خرید، فقط کافیه روی لینک زیر کلیک کنی 👇 خرید همین الان از چنل هوشلند https://t.me/hooshlandailisence

🔹طبق گزارشات، دانشجویان دانشگاهای کشور یکی پس از دیگری درحال تحریم امتحانات حضوری هستن. 😎@ITSecurityComputer

🔻ایران به رتبه دومین کشور با بالاترین نرخ تورم غذایی صعود کرد و کشورهای مالاوی و هائیتی رو پشت سر گذاشت 😎@ITSecurityCompute
🔻ایران به رتبه دومین کشور با بالاترین نرخ تورم غذایی صعود کرد و کشورهای مالاوی و هائیتی رو پشت سر گذاشت 😎@ITSecurityComputer

🔹 عرزشیا و بسیجیا ی کمپین تحت عنوان بلاک کردن اکانت ایلان ماسک راه انداختن و قصد دارن اکانت ایلان ماسک رو تو اپلیکیشن خودش ب
🔹 عرزشیا و بسیجیا ی کمپین تحت عنوان بلاک کردن اکانت ایلان ماسک راه انداختن و قصد دارن اکانت ایلان ماسک رو تو اپلیکیشن خودش ببندن :)))))))))) 😎@ITSecurityComputer

اینم کانفیگ ملی شکن دوم بفرستید برا عزیزاتون کسانی که دسترسی به نت ندارن وصل شدنش هم خیلی اسونه و پرسرعت

🔹مخصوص اینترنت و نت های ضعیف ⭕️کانفیگ پر سرعت مخصوص نت ملی 🤳نرم افزار مورد نیاز NVP Tunnel مناسب برای کل اینترنت ها:📣📣📣📣📣 📣آموزش وصل شدن به کانفیگ #ملی شکن 😎@ITSecurityComputer

‏📊 از قیمت‌های نجومی رم شاکی هستید؟ اوضاع در سال 2026 بدتر میشود 😀اوضاع بازار حافظه اصلاً خوب نیست. از ابتدای سه‌ماهه اول 2
‏📊 از قیمت‌های نجومی رم شاکی هستید؟ اوضاع در سال 2026 بدتر میشود 😀اوضاع بازار حافظه اصلاً خوب نیست. از ابتدای سه‌ماهه اول 2026، قیمت رم‌های DRAM و حافظه‌های NAND نه‌تنها پایین نیومده، بلکه وارد فاز گرون‌تر شدن شده. 😀دلیل اصلیش هم تقاضای شدید بخش هوش مصنوعیه که بخش بزرگی از چیپ‌های حافظه رو میبلعه و بازارهای معمولی رو تحت فشار میذاره. 😀گزارش‌ها میگن قیمت قراردادی DRAM تو سه‌ماهه اول 2026 ممکنه 50 تا 60 درصد نسبت به فصل قبل افزایش داشته باشه؛ افزایشی که حتی از جهش شدید پایان 2025 هم بیشتره. #️⃣ Fachlich ✅ @ITSecurityComputer

🔴تسنیم : 116 میلیارد دلار ارز حاصل از صادرات سال 97 تاکنون به کشور بازنگشته است ! ببینید دوستان ، هرچیزی که در کشور صادر می‌
+1
🔴تسنیم : 116 میلیارد دلار ارز حاصل از صادرات سال 97 تاکنون به کشور بازنگشته است ! ببینید دوستان ، هرچیزی که در کشور صادر می‌شده طبق دوتا جدول باید ارز حاصل شده اش به کشور برمیگشته ، این دوتا جدول تالار اول و دوم نرخ ارز بوده که به صورت پلکانی محاسبه میشده ، توضیح زیادی داره اینکه چجور محاسباتش انجام میشده ولی به طور خلاصه هرچی مواد اولیه و خام صادر میشده ، صادر کننده موظف بوده ارز 28,500 تومانی بیشتری برگردونه به دولت و هرچقد محصول نهایی تر بوده و از حالت خام درمیومده میتونسته همین ارز رو به نرخ تالار دوم که قبلا حدود 80 هزارتومن بود برگردونه (بفروشه) به دولت . حالا مشکل این بود که صادر کننده مثلا خرما صادر می‌کرد ، در ازاش دلار میگرفت ، اما دلار رو برنمیگردوند به کشور ، چرا ؟ چون دولت میگفت که طبق جدولی که داریم مثلا 60 درصدشو به نرخ 28,500 ازت میخریم و باقیشو به نرخ 80 هزارتومن ، در حالی که بازار آزاد 130 تومن بوده . (محاسبات فرضیه که راحت متوجه شین ، به همین سادگی نیست) حالا دولت اومده تالار اول رو حذف کرده ( 28500 رو ) و تالار دوم رو هم حدود 130 هزارتومن کرده ( جدولش تو تصویر بالا هست ) یعنی مثلا ارز نزدیک قیمت بازار آزاد شده . اما هنوز صادر کننده ارز رو برنمیگردونه ، همونطور که از سال 97 به اینور برنگردونده ، چرا ؟ چون میخوان تو بازار آزاد به نرخ 147 تومن بفروشن به جای اینکه به نرخ تالار دوم که 127,400 هست ، حالا چرا بفروشن ؟ چون نقدینگی نیاز دارن واسه اینکه محصول صادراتی رو مفت بخرن ( مثلا خرما رو از کشاورز بخره و صادر کنه و دوباره ارز بیشتری دستش بیاد ) 🔻سوال اساسی اینجاست که وقتی که صادرکننده طبق قانون باید ارز رو برگردونه به چرخه اقتصاد ، ولی اینکارو نمیکنن ، چطور همچنان مجوز صادرات داره ؟؟ جهت اطلاعاتون بگم 116 میلیارد دلار یعنی 17 هزار هزار میلیارد تومن ( دوبار هزار هست اشتباه تایپی نیست ) منبع خبر ، منبع قیمت دلار #️⃣ Fachlich ✅ @ITSecurityComputer

این کانفیگ رو ۵ ساعت یه بار بروز میکنم اگر فیلتر شد هم مهم نیست یه کانفیگ دوم دیگه میزارم دو تا کانفیگ ثابت مخصوص نت ملی تا این وضعیت رو پشت سر بزاریم ببینیم چی سرمون میاد ....

🔴کسبه‌ی بازار بزرگ تهران همچنان اعتصاب کردن و مغازه‌هاشون رو باز نمیکنن : + کرایه مغازه تو بازار بزرگ +300 میلیون تو ماهه!

سرعتش عالیه بفرستید برا اونایی که نتشون ملیه تک خوری نکنید 😊🙋‍♀️😪

💻 اینا همون لپ تاپ هایی که بعنوان گریدA++ هستن که میگن فقط پلمپ جعبه اش باز شده 🚫مراقب باشین سرتون اینجوری کلاه نره... #️⃣ Fachlich ✅ @ITSecurityComputer

⭕️کانفیگ پر سرعت مخصوص نت ملی 🤳نرم افزار مورد نیاز NVP Tunnel مناسب برای کل اینترنت ها:📣📣📣📣📣 #ملی شکن 😎@ITSecurityComputer

‏قیمت روغن پخت‌وپز و سایر اقلام ضروری با حذف ارز ترجیحی سه برابر شد! جراحی کردید یا آمپول هوا زدید؟! ‎ 😎@ITSecurityComputer

💬پلتفرم های معروف دنیابا چه زبانی ساخته شدن؟ #برنامه_نویسی 😎@ITSecurityComputer
💬پلتفرم های معروف دنیابا چه زبانی ساخته شدن؟ #برنامه_نویسی 😎@ITSecurityComputer

⚠️NETWORKING COMMANDS 😎@ITSecurityComputer
⚠️NETWORKING COMMANDS 😎@ITSecurityComputer

دوستان نت شما هم داغونه؟؟؟

🔴 نان و دارو محل جدید اجتماع رانت‌خواران ! 🔻سخنگوی دولت : کالابرگ الکترونیکی برای 4 ماه «آینده» است ، از دی‌ماه تا فروردین 1405 🔻وزیر اقتصاد : دلار 28,500 تومانی همچنان برای گندم و دارو استفاده خواهد شد ! #️⃣ Fachlich ✅ @ITSecurityComputer