Blockunity ™
Открыть в Telegram
آکادمی Blockunity® ‼️به پیام های پین 📌 شده توجه کنید‼️ در این کانال دیدگاه شخصی نسبت اشتراک گذاشته میشود و توصیه مالی نیست. Founder: @Yasharsaljoughi ⚜️فعالیت آکادمی در حوزه امنیت بلاکچین ، فاندامنتال مارکت و تکنیکال بازار هست. ⚜️ Copyrights ©
Больше3 571
Подписчики
-224 часа
-57 дней
-5030 день
Архив постов
3 571
Repost from کانال ایران هشدار
💥💥برخورد با شرکت هرمی موسوم به mmp.world
💥براساس اطلاعات به دست آمده، مجموعه ای هرمی که با عناوین مختلف از جمله «بم چین» (Bemchain)، mmp.world و بنیاد Bem شناخته می شود، مورد برخورد قضایی قرار گرفته است.
💥لیدرهای اصلی این مجموعه که در استان خراسان رضوی اقامت داشتند با دستور قضایی با عنوان مجرمانه فعالیت هرمی، دستگیر و بازداشت شده اند و پرونده قضایی شرکت در جریان رسیدگی قرار گرفته است.
💥این مجموعه مدعی است که در حوزه سرمایه گذاری و مبادلات ارزهای دیجیتال فعالیت می کند و با عرضه و فروش توکن موسوم به «bcn» اقدام به جذب سرمایه از عموم مردم می نماید.
💥همچنین این مجموعه ادعا نموده که در زمینه بازی های رایانه ای و متاورس، بازارهای مالی، صرافی رمزارزی، بیمه آنلاین و بسیاری خدمات دیگر حرفی برای گفتن دارد. در حالی که مطابق بررسی های فنی، این مجموعه در حقیقت با پرداخت سودهای واهی، در حال عضوگیری به روش هرمی و جذب سرمایه از عموم مردم است.
🌐https://iranhoshdar.ir/fraud-90/
◀️https://x.com/iran_hoshdar
3 571
این دیدگاه نقض شد.
ارز های مد نظر خودم اون کف رو از دست دادند.
دامیننس هم برگشت بالا و سناریو دامیننس ۶۴ درصدی رو دنبال میکنه همچنان.
واکنش دامیننس به ۶۴ مهم هست
3 571
دوستانی که ایکس( توییتر ) دارند
خوشحال میشم توی این توییت پاسخ اتون رو بشنوم:
https://x.com/yasharsaljoughi/status/1923397743084491258?s=19
3 571
+1
#etf #eth #btc
بعد از فورک پکترا اتریوم ۳ روز مثبت با حجم خوب و ۲ روز منفی رو توی صندوق های ETF اش تجربه کرد. بلک راک همچنان بزرگترین خریدار ETF ها هست.
💠Blockunity
3 571
اینم اضافه کنم در چارت ها تایم ۴ ساعته
اکثر التکوین ها کف بالاتر ثبت کردند و میتونه اون کف ناحیه استاپ باشه برای هر خریدی.
3 571
اینم اضافه کنم در چارت ۴ ساعته
اکثر التکوین ها کف بالاتر ثبت کردند و میتونه اون کف ناحیه استاپ باشه برای هر خریدی.
3 571
دامیننس بیتکوین در تایم فریم ۴ ساعته قله پایین تر ثبت کرد.
اگر ۶۲درصد شکسته بشه میتونه حرکات مثبتی رو برای مارکت به ارمغان بیاره.
فومو نشد، استاپ رعایت کنید حتما.
3 571
این توییت هم درباره افزایش سوزانده شدن اتریوم هست:
https://x.com/yasharsaljoughi/status/1922979168280568132?s=19
3 571
امروز یک نگاهی به یکی از EIP ها (پورپوزال بهتر کردن عملکرد اتریوم Ethereum Improvement proposal) که توی فورک پکترا فعال شد بپردازیم:
EIP-7623:
چرا هزینه ارسال داده داره تغییر میکنه؟
در حال حاضر، ارسال داده از طریق "calldata" خیلی ارزونه و بعضی پروژهها (مثل رولآپها یا لایه دوم ها) دارن حجم زیادی داده رو اینطوری میفرستن.
تصور کن که توی یک اتوبان هستیم، اگه یه نوع ماشین (تراکنشهای دیتا فقط) هزینه خیلی کمی بپردازه، ترافیک زیاد میشه و سرعت برای بقیه کم میشه. همین اتفاق داره برای اندازه بلاکهای اتریوم میافته و مدیریت شبکه رو سختتر میکنه.
EIP-7623 میگه:
بیاید هزینه calldata رو برای کسایی که حجم زیادی دیتا میفرستن و کار محاسباتی کمی انجام میدن، یکم بیشتر کنیم. هدف چیه؟
* جلوگیری از بزرگ شدن بیرویه بلاکها
* باز شدن فضا برای روش جدید ارسال داده به اسم "بلاب" (EIP-4844)
* عدم تاثیر منفی روی هزینه تراکنشهای معمولی کاربران.
به زبون سادهتر، EIP-7623 میخواد یه سیستم قیمتگذاری عادلانهتر برای استفاده از فضای بلاکچین اتریوم ایجاد کنه. هر کی بیشتر مصرف میکنه، هزینه بیشتری میده تا شبکه برای همه کارآمد بمونه و آماده آینده بشه!
#اتریوم #بلاکچین
#pectra #blobs
3 571
Repost from GameFi Unity ™
#sandbox
بازی سند باکس بعد از ۴۲ روز به اتمام رسید.
به قید قرعه به ۵۰۰ نفر ۵۰۰عدد #sand داده شد.
پرونده فصل پنجم هم به اتمام رسید.
امیدوارم جز برنده ها بوده باشید
Уже доступно! Исследование Telegram 2025 — ключевые инсайты года 
