ru
Feedback
POSITIVE WAVE

POSITIVE WAVE

Открыть в Telegram

ازبدو تاسیس کانال موج مثبت، گروهvip، سامانه پیامکی، سیگنال فروشی، سبدگردانی و مشاوره خصوصی نداشته و نخواهیم داشت. نظرات شخصی درکانال درج میشوند، لذا آنها را سیگنال خرید یا فروش درنظر نگیرید.

Больше

📈 Аналитический обзор Telegram-канала POSITIVE WAVE

Канал POSITIVE WAVE (@waveplus) языкового сегмента Фарси является активным участником. Сейчас сообщество объединяет 28 237 подписчиков, занимая 4 329 место в категории Экономика и финансы и 12 050 место в регионе Иран.

📊 Показатели аудитории и динамика

С момента создания невідомо проект демонстрирует стремительный рост, собрав аудиторию из 28 237 подписчиков.

Согласно последним данным от 22 июня, 2026, канал показывает стабильную активность. За последние 30 дней изменение числа участников составило -297, а за последние 24 часа — -4, при этом общий охват остаётся высоким.

  • Статус верификации: Не верифицирован
  • Уровень вовлечённости (ER): Средний показатель вовлечённости аудитории составляет 17.29%. В первые 24 часа после публикации контент обычно набирает 15.14% реакций от общего числа подписчиков.
  • Охват публикаций: В среднем каждый пост получает 4 883 просмотров. В течение первых суток публикация набирает 4 275 просмотров.
  • Реакции и взаимодействия: Аудитория активно поддерживает контент: среднее количество реакций на один пост — 48.
  • Тематические интересы: Контент сосредоточен на ключевых темах, таких как مذاکره, ترامپ, سهم, همت, توافق.

📝 Описание и контентная политика

Автор описывает ресурс как площадку для выражения субъективного мнения:
ازبدو تاسیس کانال موج مثبت، گروهvip، سامانه پیامکی، سیگنال فروشی، سبدگردانی و مشاوره خصوصی نداشته و نخواهیم داشت. نظرات شخصی درکانال درج میشوند، لذا آنها را سیگنال خرید یا فروش درنظر نگیرید.

Благодаря высокой частоте обновлений (последние данные получены 23 июня, 2026) канал поддерживает актуальность и высокий уровень охвата публикаций. Аналитика показывает, что аудитория активно взаимодействует с контентом, что делает его важной точкой влияния в категории Экономика и финансы.

28 237
Подписчики
-424 часа
-167 дней
-29730 день
Архив постов
دانشگاه ها امروز شلوغ بودن

وزیر ارتباطات: 🔹کارگروهی برای اختلالات جی‌پی‌اس در شورای عالی امنیت ملی تشکیل شده 🔸وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات می‌گوید اختلالات جی‌پی‌اس را احصا و به شورای عالی امنیت ملی منعکس کرده‌ایم و کارگروهی برای آن تشکیل شده است. ++++++ فرمول حشر و فتیش سامانه/قرارگاه/کارگروه: ۱- برینیم تو زندگی مردم باعث گرفتگی فاضلاب بشیم. ۲- بعد کارگروه و سامانه و قرارگاه اختلالات ریدن به زندگی مردم درست کنیم. بودجه بگیریم براش از محل افزایش تورم و مالیات مردم. ۳- تسهیلات دانش بنیان تنظیم عن صادر کنیم. ۴- مشکل رو بزرگتر کنیم بریم برای تولید مشکل جدید. ذات نهاد دولت شیطان است. واقعاً کور باید باشید و نبینید دولت ذاتا نقشش نابودی بشره./جنت خواه

افزایش دامنه نوسان در شرایطی جنگی خیانت به سهامدارانه، دامنه نوسان رو در این شرایط حتی باید کم کنن

هم‌اکنون نشست حمایتی مدیران ارشد سازمان بورس و اوراق بهادر و ارکان بازار سرمایه با ناشران بزرگ بورسی در حال برگزاری است

با فرض بدترین سناریو، شرکتهای سرمایه گذاری و هلدینگ ها بخاطر تنوع سبدشون کمترین آسیب رو میبینن @waveplus

با فرض اینکه زیرساختی زده نشده و... یا فرضا توافق بکنن❗️در حال حاضر شرکتها در کف دره هستن جنگ هم بشه، بازار بسته میشه و بعد از اتمام ...بازار باز خواهد شد، اینجا دیگه همچی برعکس میشه @waveplus

در جنگ ۱۲ روز بازار بعد از بازگشایی ریخت، الان برعکس شده، قبل از هر اتفاقی بازار این فرآیند رو پیشخور کرده، یعنی اگه جنگ هم اتفاق بیفته و بعدش بازار باز بشه، اگه مشکل خاصی برای شرکتها پیش نیاد، ۱ دونه سهم هم کسی فروشنده نیست.✋ @waveplus

فاکس نیوزبه نقل از ویتکاف: ایرانی‌ها می‌گویند برنامه هسته‌ای‌شان صلح‌آمیز است، اما بسیار فراتر از میزان مورد نیاز غنی‌سازی می‌کردند 🔹ایرانی‌ها ممکن است تنها یک هفته با دستیابی به مواد لازم برای ساخت بمب‌هایی با کیفیت تسلیحاتی فاصله داشته باشند.

استیو ویتکاف: ترامپ هم کنجکاو و هم ناامید است که ایران با وجود فشار نظامی گسترده هنوز تسلیم نشده است 🔸 ترامپ امروز صبح درباره خطوط قرمز ایران از من پرسید و من نمی‌خواهم از کلمه ناامید استفاده کنم، تقریباً به این دلیل که او می‌داند گزینه‌های زیادی دارد. او کنجکاو است که چرا آنها تسلیم نشده‌اند 🔸 چرا تحت این نوع فشار با این میزان قدرت دریایی و نیروی دریایی که ما آنجا داریم چرا آنها نزد ما نیامده‌اند و نگفته‌اند: ما اعلام می‌کنیم که سلاح نمی‌خواهیم، با این حال سخت است که آنها را به آن نقطه برسانیم

توییت صفحه رسمی کاخ سفید : هیچ چیز مهم تر از صلح نیست.
توییت صفحه رسمی کاخ سفید : هیچ چیز مهم تر از صلح نیست.

#مهم برنامه های حمایتی سازمان بورس از بازار انتشار اوراق تبعی و تقویت نقش صندوقهای توسعه و تثبیت و هماهنگی با سهامداران عمده حمید یاری در گفت‌وگو با پایگاه خبری بازار سرمایه ایران(سنا)، برنامه‌های سازمان بورس و اوراق بهادار را برای حمایت از بازار سهام تشریح کرد. به گفته عضو هیات مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار، «تداوم حمایت هدفمند صندوق‌های توسعه و تثبیت، به‌کارگیری ابزارهای مکمل مثل اوراق تبعی برای تقویت حضور صندوق‌های حمایتی، نشست‌ها و هماهنگی با ناشران بزرگ و سهام‌داران عمده برای ارتقای شفافیت و کاهش رفتارهای هیجانی، بازبینی ضوابط اعتباری کارگزاری‌ها با هدف تقویت تقاضا در بازار و افزایش شفافیت و اطلاع‌رسانی برای مدیریت انتظارات بازار از جمله اقدامات حمایتی سازمان بورس هستند، که البته همه این اقدامات با رویکرد حفظ اصول بازار و کشف قیمت طراحی و اجرا خواهد شد.» سنا

ارزش دلاری بازار تمام کف های قبلی را سوراخ کرد ناقابل 76 میلیارد دلار
ارزش دلاری بازار تمام کف های قبلی را سوراخ کرد ناقابل 76 میلیارد دلار

بازار رو ول کردن به امان خدا در رژیم ج.ا، مسئولینش اصلا مسئولیت پذیر نیستن @waveplus

#شاخص_کل @waveplus
#شاخص_کل @waveplus

یک حسی بهم میگه، خیلی چیزها رو ما مردم گنده کردیم، اما راحتتر از اونچیزی اتفاق میفته که فکرش رو نمیکنیم مردم هرکاری کردن که این حکومت اصلاح بشه که نشد، هرکی گفت صلح و مذاکره، مردم بهش رای دادن، جنگ طلبها رجز خواندن و‌ نگذاشتن، صدا و سیما چقدر یکطرفه مردم رو تحقیر کرد؟ الانم مردم کاره ایی نیستن، چون این مسیری هست که مسئولین با نادانی و‌ توهم انتخاب کردن، هیچیزی رو‌گردن مردم نندازید✋ به امید خدا هرچی خیره برای مردم اتفاق بیفته🤲 @waveplus

ترامپ: احتمالا در ۱۰ روز آینده معلوم خواهد شد که می‌توانیم با ایران به توافق برسیم یا خیر. ما باید به یک توافق معنی‌دار برسیم؛ وگرنه اتفاقات بدی رخ خواهد داد. اغلب صحبت های ترامپ در نشست صلح غزه در مورد ایرانه!! البته که بیشترش هم تکراریه! ترامپ: اکنون زمان آن است که ایران به ما در مسیری بپیوندد که در حال انجامش هستیم.اگر به ما بپیوندند، عالی خواهد بود. اگر هم نپیوندند، باز هم عالی خواهد بود. اما آن مسیر، مسیری کاملاً متفاوت خواهد بود!! به نظر ترامپ منظورش به رسمیت شناختن اسرائیل و پیوستن به صلح خاورمیانه باشه! ترامپ ایران رو تنها مشکل اصلی صلح در خاورمیانه میدونه! ترامپ: ما 8 جنگ را حل و فصل کردیم ولی فکر می‌کنم جنگ نهم در راه باشه!

ترامپ: کارهایی باقی مانده که باید با ایران انجام دهیم! ممکنه این دفعه گامی بلند تر از عملیات چکش نیمه شب برداریم نمیتونیم به ایران اجازه بدیم سلاح هسته‌ای داشته باشن و اخرش خواهیم دید روابط ایران و اسرائیل به کجا میرسه... الان وقتشه که ایران بیاد به مسیر ما بپیونده و اون چیزی که در حال انجامش هستیم رو کامل کنه؛ اگه بپیونده عالیه نیپونده هم عالیه:/ ولی اون مسیر، مسیر خیلی متفاوتی میشه... ایران باید برای صلح تو خاورمیانه بیاد به پیمان صلح ابراهیم بپیونده. پیمان ابراهیم توافقیه که تو سال 2020 بین اسرائیل و چند کشور عربی مثل امارات و بحرین به امضا رسید. هدف این پیمان عادی‌سازی روابط دیپلماتیک، اقتصادی و فرهنگی بین این کشورها و اسرائیل بود.

ترامپ: «ویتکاف و کوشنر با ایرانی‌ها جلسات بسیار خوبی داشتند. ما باید به یک توافق معنی‌دار برسیم؛ وگرنه اتفاقات بدی رخ خواهد داد.» /انتخاب

سناتور لیندسی گراهام : این همه ناو‌ جنگی و تجهیزات از آمریکا بخاطر اینکه این فصل از سال هوا خوبه به منطقه نیومدن، بلکه همه تصمیم‌ها از قبل برای ایران گرفته شده!

تتر @waveplus
تتر @waveplus