ru
Feedback
Crypto trading w/Amir

Crypto trading w/Amir

Открыть в Telegram

In blockchain we trust.

Больше

📈 Аналитический обзор Telegram-канала Crypto trading w/Amir

Канал Crypto trading w/Amir (@amircryptotr) языкового сегмента Фарси является активным участником. Сейчас сообщество объединяет 14 785 подписчиков, занимая 7 634 место в категории Криптовалюты и 22 026 место в регионе Иран.

📊 Показатели аудитории и динамика

С момента создания невідомо проект демонстрирует стремительный рост, собрав аудиторию из 14 785 подписчиков.

Согласно последним данным от 21 июня, 2026, канал показывает стабильную активность. За последние 30 дней изменение числа участников составило -16, а за последние 24 часа — 2, при этом общий охват остаётся высоким.

  • Статус верификации: Не верифицирован
  • Уровень вовлечённости (ER): Средний показатель вовлечённости аудитории составляет 43.79%. В первые 24 часа после публикации контент обычно набирает 29.79% реакций от общего числа подписчиков.
  • Охват публикаций: В среднем каждый пост получает 6 476 просмотров. В течение первых суток публикация набирает 4 405 просмотров.
  • Реакции и взаимодействия: Аудитория активно поддерживает контент: среднее количество реакций на один пост — 100.
  • Тематические интересы: Контент сосредоточен на ключевых темах, таких как مارکت, کندل, بیتکوین, دالیو, بسته.

📝 Описание и контентная политика

Автор описывает ресурс как площадку для выражения субъективного мнения:
In blockchain we trust.

Благодаря высокой частоте обновлений (последние данные получены 22 июня, 2026) канал поддерживает актуальность и высокий уровень охвата публикаций. Аналитика показывает, что аудитория активно взаимодействует с контентом, что делает его важной точкой влияния в категории Криптовалюты.

14 785
Подписчики
+224 часа
-257 дней
-1630 день
Архив постов
اینو میبینید؟ توی ۶ ماه گذشته حداقل ۴ماهش به همچین رنج زدن‌هایی گذشته که قیمت بدون هدف و بطور پینگ‌پنگی حرکت کرده. من ستاپ و استراتژی خاص خودم برای معامله و پوزیشن گرفتن در بازار رنج رو دارم که فعلا برای من جواب داده و ریوارد مناسبی داره. (وینریت حدودا ۶۵-۷۰٪- RR حدود ۲-۳ یا بیشتر) البته ستاپ‌های خیلی پیچیده‌ای هم نیست اگر پرایس اکشن یا سبک‌های تحلیلی-حرکتی بخوبی بلد باشید شاید حتی بتونید بهتر از من اپتیمایزش کنید 😄 اما از اونجایی که همه دانش مناسبش رو ندارند و زیاد در دایرکت از من درخواست شده(مخصوصا در مورد مدیریت سرمایه) احتمالا یکی دو جلسه کلاس یک ساعته آموزشی برگزار کنم. با سرفصلهای زیر: 🔺توضیح و آموزش ستاپهای خاص مارکت رنج 🔺چرایی علت حرکت 🔺نحوه مدیریت سرمایه برای این ستاپ 🔺و موارد جانبیش که ممکنه بدردتون بخوره ⚠️نکته: این کلاس برای افراد خیلی حرفه‌ای و مسلط احتمالا نیاز نیست. اگر هنوز مبتدی یا نیمه حرفه‌ای هستید و یکسری آموزش و دوره دیدین ولی هنوز نمیتونید بدرستی ازشون استفاده کنید و سود مناسبی براتون نداشته، و مخصوصا در بازارهایی مثل بازار رنج که معامله کردن سخت‌تر هست، ضرر میکنید، شاید این دوره برای شما خوب باشه. @amircryptothoughts

اینم چارت یکساعته رنج واضح! #BTC 1H @amircryptothoughts
اینم چارت یکساعته رنج واضح! #BTC 1H @amircryptothoughts

در چارت روزانه بیتکوین هم میبینیم ترند ۸ماهه صعودی به پایین شکسته شده و بجز ناحیه ضعیف زردرنگ حمایت خاصی نداره. #BTC D @amirc
در چارت روزانه بیتکوین هم میبینیم ترند ۸ماهه صعودی به پایین شکسته شده و بجز ناحیه ضعیف زردرنگ حمایت خاصی نداره. #BTC D @amircryptothoughts

چارت هفتگی بیتکوین یک واگرایی خیلی واضح+ دو قله double top زیر مقاومت داشت که اثراتش رو دارید این روزها میبینید. تارگت این لگ
چارت هفتگی بیتکوین یک واگرایی خیلی واضح+ دو قله double top زیر مقاومت داشت که اثراتش رو دارید این روزها میبینید. تارگت این لگ حرکتی محدوده ۲۰-۲۱ هزار دلار هست. #BTC @amircryptothoughts

چون نظر خودم رو پرسیدید: گزینه ۱ ببینیم چی میشه 😄

اول کدومش رو میبینیم؟ #BTC
Anonymous voting

‏سه اصل طلایی کریپتو: ‏1-Newer is always better. ‏2-Complexity is the key to progress. ‏3-always use the advantage of surprise effect. ‏اینا رو یک گوشه بنویسید؛ ‏بولران بعدی به کار میاد! @amircryptothoughts

خب ظاهرا این اپ مورد پسند کامیونیتی ایرانی قرار نگرفته برنده نداشتیم!! 😄

یه سری قابلیت های friend.tech دارم تست میکنم. از بین کسانی که از الان تا ساعت ۱۲ امشب (۳/۵ ساعت فرصت دارید) حداقل ۱ شیر از پروفایل من رو بخرند، گیو اوی به صورت قرعه‌کشی به مبلغ ۲۰ دلار هدیه میشه! برای پیدا کردن پروفایل همین آیدی پایین رو در اپلیکیشنش سرچ کنید.(بزنید روش کپی میشه): Amir 🪶

مشیبل خبر زده که تعدادی از دارندگان NFTهای بورد ایپ از افت قیمت شدید این کالکشن بشدت ناراحتن و این روزها شکایت قانونی علیه ته
مشیبل خبر زده که تعدادی از دارندگان NFTهای بورد ایپ از افت قیمت شدید این کالکشن بشدت ناراحتن و این روزها شکایت قانونی علیه تهیه کننده و خالقین این اثر و تیم یوگالبز تنظیم کردند! بیرمارکت هنوز داره فشار میاره 😂 @amircryptothoughts

تصمیم دارم در سایکل جدید بیشتر از ارزش‌های افزوده مارکت و ترند‌های جدید اینجا بنویسم. این پلتفرم ها و ایده های خلاقانه که میبینید، حاصل یک فکر زودگذر و کدنویسی چند ساعته نیست. تفکرات پشت این سیستم‌ها در طول ۲ سال گذشته که بازار خرسی بوده انجام شده و به دلیل شرایط نامساعد، توانایی ظهور نداشتند. همین پلتفرم فرند تک که در واقع یک مارکتینگ تبلیغاتی خلاقانه برای شبکه base هست رو مقایسه کنید با کمپین شتکوین بازی AiDoge و… روی آربیتروم. انصافا میشه بهشون نمره ۲۰ داد!!

پلتفرم friend.tech اکانت دارید؟
Anonymous voting

‏احتمالا تا قبل از پایان سال میلادی و هاوینگ ۲۰۲۴، تمام صرافی های مطرح کریپتو احراز هویت رو اجباری میکنن و حلقه روز‌به‌روز برای ایرانیها تنگ‌تر میشه! ‏همونطور که قبلا هم گفتم، نظام مالی دنیا اجازه نمیده یکبار دیگه حجم بازار با پتانسیل ۱۰-۵۰ تریلیون دلاری بدون نظارتشون رونق بگیره! @amircryptothoughts

‏🚨 خبر تازه اینکه BitGet هم وریفیکیشن KYC رو اجباری کرد!! ‏از ۱ سپتامبر برای استفاده از این صرافی باید سطح ۱ مدارک هویتی ارائه بدید. https://www.theblock.co/post/246462/bitget-kyc @amircryptothoughts

این پلتفرم friend.tech خیلی باحاله البته هنوز نسخه بتا هست ولی کد دعوتش رو بچه ها زیاد میزارن. به خودم هم کد داد اینجا میزارم میتونید روی پروفایل افراد پوزیشن بگیرید و مثل سهام خرید و فروششون کنید. مثلا یک نفر دیروز در عرض چند دقیقه چندتا سهام از پروفایل من خرید و با قیمت دوبرابر فروخت! بنظرم امتحانش کنید. جذابه!

بعد از کش و قوس فراوان و مشکلات زیادی که اَبَر کمپانی اورگراند بعد از کرونا داشت بالاخره امروز مجبور شد اعلام ورشکستگی کنه! این اتفاق احتمالا تاثیر زیادی روی شبکه‌ و کمپانی‌های زیرمجموعه، مارکت چین و حتی امریکا داشته باشه! احتمالا ریزش امشب بیت هم مربوط به همین باشه… https://vxtwitter.com/zerohedge/status/1692277953780928670?s=46&t=7wc0pgp3slfH2VhXvYRuzw

BTC 24800

دلار نقدی ۴۸۶۰۰ دلار تتر ۴۹۰۰۰

اینایی که دیس 👎 میدن، دقیقا با چی مخالفن؟؟؟ پست بالایی که فکت خبریه دیگه 😂

شاخص GDP کشورها در ۲۰۲۳ و سهم هر کشور از اقتصاد جهانی. نکته ۱- دیتای ایران برراساس دلار نیمایی/توافقی (۳۸هزارتومان) محاسبه شد
شاخص GDP کشورها در ۲۰۲۳ و سهم هر کشور از اقتصاد جهانی. نکته ۱- دیتای ایران برراساس دلار نیمایی/توافقی (۳۸هزارتومان) محاسبه شده و مقدار واقعی کمتر از این عدد هست. نکته۲- مقایسه کنید ایران رو با کشورهای همسایه مثل ترکیه، عربستان، امارات… @amircryptothoughts