ru
Feedback
Crypto trading w/Amir

Crypto trading w/Amir

Открыть в Telegram

In blockchain we trust.

Больше

📈 Аналитический обзор Telegram-канала Crypto trading w/Amir

Канал Crypto trading w/Amir (@amircryptotr) языкового сегмента Фарси является активным участником. Сейчас сообщество объединяет 14 842 подписчиков, занимая 7 541 место в категории Криптовалюты и 21 795 место в регионе Иран.

📊 Показатели аудитории и динамика

С момента создания невідомо проект демонстрирует стремительный рост, собрав аудиторию из 14 842 подписчиков.

Согласно последним данным от 27 июня, 2026, канал показывает стабильную активность. За последние 30 дней изменение числа участников составило 74, а за последние 24 часа — 5, при этом общий охват остаётся высоким.

  • Статус верификации: Не верифицирован
  • Уровень вовлечённости (ER): Средний показатель вовлечённости аудитории составляет 46.80%. В первые 24 часа после публикации контент обычно набирает 29.88% реакций от общего числа подписчиков.
  • Охват публикаций: В среднем каждый пост получает 6 949 просмотров. В течение первых суток публикация набирает 4 436 просмотров.
  • Реакции и взаимодействия: Аудитория активно поддерживает контент: среднее количество реакций на один пост — 95.
  • Тематические интересы: Контент сосредоточен на ключевых темах, таких как مارکت, کندل, بیتکوین, دالیو, بسته.

📝 Описание и контентная политика

Автор описывает ресурс как площадку для выражения субъективного мнения:
In blockchain we trust.

Благодаря высокой частоте обновлений (последние данные получены 28 июня, 2026) канал поддерживает актуальность и высокий уровень охвата публикаций. Аналитика показывает, что аудитория активно взаимодействует с контентом, что делает его важной точкой влияния в категории Криптовалюты.

14 842
Подписчики
+524 часа
+617 дней
+7430 день
Архив постов
خب دیگه روند کار رو بلدید! یک عدد دعوتنامه فاندیشن برای نفر برنده از بین کسایی که در قرعه کشی شرکت کنن. برای شرکت روی دکمه participate در پایین بزنید. ۱۵ دقیقه وقت دارید! @amircryptothoughts

ساعت ۱۲

یه قرعه کشی giveaway بزاریم دوباره؟

یه قرعه کشی giveaway دیگه بزاریم؟

‏📌چطور از ‎#NFT ها سود ببریم؟ امروز بیایم در مورد NFT ها صحبت کنیم. مباحث فلسفی و وجودی توکن های غیر مثلی رو که کنار بذاریم، چیزی که واقعا مهمه اینه که اینها چه فایده ای برای ما داره و چطور میشه ازشون سود گرفت. لازمه که بدونید هر NFT ارزشمند نیست و خیلی از NFT هایی ‏که روزانه Mint میشه در دسته شت-NFT ها قرار میگیره! اینحا چند مورد رو میگم که با توجه به اونها میشه ابعاد قضیه رو بهتر درک کرد: ۱.اولین چیزی که مهمه، درک ذات بازار NFT هست. ارزش ذاتی یک اثر، صرفا بر اساس توجه کاربران و عرضه و تقاضا تعیین میشه. این موضوع باعث میشه که ریسک خرید ‏و فروش NFT ها نسبت به ترید و خرید و فروش کوین/توکن ها بسیار بالاتر باشه، چون با کاهش توجه به آثار قیمتشون میتونه بشدت کاهش پیدا کنه. با توجه به سرعت بسیار زیاد رشد بازار، بهتره آثاری که جدیدتر هستن در اولویت قرار بگیرند. ۲. بیش از اینکه خود اثر/تصویر NFT مهم باشه، سازندگان، حمایت کننده ها، اسپانسر ها، پارتنر های تجاری و جامعه دارندگان (در صورتی که مجموعه کالکشن باشه) مهمتر هستند و باید در اولویت بررسی قرار بگیرن. گاهی وقتا همونجور که دیدین یک تصویر سنگ میتونه ارزش بالایی پیدا کنه فقط بخاطر اینکه کل اون مجموعه و پیشینه اون ‏پروژه با ارزشه و داشتن اون اثر شما رو به عضوی از دارندگان اون مجموعه و حامیانش تبدیل میکنه (DAO) ۳.در مورد کاکلکشن ها و NFT های Generative art ، این نکته مهمه که ارزش مینت کردنشون در بلاکچین های جدیدتر، به مراتب سود قابل توجه‌تری داره. هر چه سراغ بلاکچین های قدیمی تر و فعالتر ‏در زمینه NFT ها بریم، ارزش مینت کردن به نسبت کاهش پیدا میکنه و کالکت کردن آثار پروژه های خاص با توجه به دیدتون به آینده اونها سود بیشتری به همراه داره ۴. از نظر من فعلا ترتیب توسعه یافتگی NFT ها روی بلاکچین ها به ترتیب زیر هست I.ETHERIUM II.SOLANA III & IV. LUNA & CARDANO ‏ البته پلتفرم ها و بلاکچین های دیگه هم به سرعت دست به کار شدن و در حال اضافه کردن NFT ها و توکن های غیر مثلی به شبکه خودشون هستن اما تا فراگیر شدنشون مسیر طولانی در پیش دارن. ۵.زمانی که وارد یک پروژه شدید و از آثارشون خرید داشتید، در تمام شبکه های اجتماعی و گروه هاشون عضو بشید ‏و اخبارشون رو پیگیری کنید. روند توسعه، آپدیت‌های جدید، رودمپ پروژه و سایر موارد چیزهاییه که میتونه بر روی قیمت اثر گذار باشه. در نهایت اینکه NFT ها هنوز یک مبحث کاملا جدید در دنیای فناوری هستند. اگر میخواید پول و سرمایه ای وارد این بخش از بازار کنید، ترجیحا قسمتی از سرمایه آزادتون باشه که قابلیت ریسک بالا و مانورهای هیجانی رو باهاش دارید. موفق باشید. @amircryptothoughts

گل آفتابگردون هر روز به انتظار دیدن یاره... #music https://www.youtube.com/watch?v=kbGPAw5Az0U @amircryptothoughts

اگر با بازی darkforest آشنایی دارید من 4 تا کد دعوت دارم اینجا میزارم اگر علاقه داشتید استفاده کنید ضمنا فعلا این بازی هیچ برنامه ای برای ایردراپ یا جایزه نداره و صرفا برای سرگرمی هست. 2XVKR-WMQL1-VGV3H-L167H-TXC3L 2UQKI-1EMVD-KVUKM-GGKHU-9NU6X 4TFBN-MGVOW-4AUCK-H58RU-S73KF 0LEHU-HHURO-IA8C7-RQX7O-ZWL5F @amircryptothoughts

از نظر من کفه ترازو به سمت صعودی شدنه. ناحیه 40 به خوبی نگه داشته شده و رنج حدودا 10 روزه در این ناحیه داشتیم. شکست ناحیه قرم
از نظر من کفه ترازو به سمت صعودی شدنه. ناحیه 40 به خوبی نگه داشته شده و رنج حدودا 10 روزه در این ناحیه داشتیم. شکست ناحیه قرمز (45500) به قیمت اجازه ورود به ناحیه 48k-52k-57k رو خواهد داد. ضمنا نقطه امن برای اطمینان از صعود از نظر من تثبیت در 47500 هست. @amircryptothoughts

photo content

26$ +96%

شرط تیم کریپتوکوانت برای اجازه نشر اطلاعاتشون در گروه تلگرام رسیدن به ۱۰ هزار فالور است. شخصا علاقه‌ای به بازاریابی یا تشویق افراد برای استفاده از چیزی به اجبار ندارم. صرفا شرایط تیم بازرگانی این شرکت بیان رو می‌کنم. تا آخرین روز اتمام قراردادشون هم تمام تلاشمون می‌کنیم که تحلیل‌های مختلف تیم کوانت رو برای فارسی زبان ها انجام بدیم. https://t.me/cryptoquant_fa

‏در عین حال که امروز چارت خیلی خسته کننده بود، ولی من انقدر پوستم شفاف شد که نگو!! یه برنامه هم دارم با دو تا از بچه های خوب کامیونیتی که بهتون بگیم چطوری پوستمون رو شفاف کنیم :)) جزییاتش رو بزودی بهتون میگم!

Alice +10%

تا حالا از روش پرداخت بیتکوین لایتنینگ Lightening استفاده کردید؟
Anonymous voting

عدد طلاییمون چند باشه؟ 47500 #BTC

21.7$ +65%

#BTC
#BTC

چرا این چند وقته روی $DYDX تاکید میکنم؟ صرافی اوراق مشتقه در مبحث غیرمتمرکز ها فصل تازه ای هست و سابقه زیادی نداره. با اینکه چندین صرافی برای اینکار وجود داشتند، ولی با اومدن dydx همشون کنار کشیدن. این صرافی با پارتنرهای تجاری و سرمایه گذارهایی که داره، بخوبی تونسته خودش رو در این بازار ثابت کنه و رشد روزانه اش نشون دهنده این موضوع هست. همین امروز این صرافی تونست با موفقیت به رتبه اول صرافی های غیرمتمرکز دست پیدا کنه. حتی بالاتر از uniswap ! موضوع دیگری که هست، آینده صرافی های غیر متمرکزه. دنیا به مرور داره متوجه میشه که چه قدرتی پشت غیرمتمرکز بودن و decentralization هست و خودش رو آماده میکنه. روز به روز تعداد کاربران این پلتفرم ها بیشتر میشه و هر چه دولت ها فشار بیشتری بر صرافی های متمرکز مثل بایننس، بیتمکس، بیترکس، هوبی (نمونه امروز که خبرش اومد) بیارند، ارزش صرافی های غیرمتمرکز بیشتر خواهد شد. شاید تابستان دیفای نداشتیم، ولی بنظرم فصل دیفای رو بزودی خواهیم دید... اگر قصد خرید داشتید، حتما بصورت پله‌ای و DCA خرید کنید. یادتون باشه تمام مواردی که من گفتم نظر شخصی من هست و حتما بررسی های خودتون رو انجام بدید و در اولویت قرارشون بدید! $DYDX #DEFI #DEFI_SEASON #DYOR @amircryptothoughts