ru
Feedback
Gitme...💚

Gitme...💚

Открыть в Telegram

•gitme ✔️ •İletişim:@vartolu1

Больше
1 883
Подписчики
Нет данных24 часа
+17 дней
+1630 день
Архив постов
آدما هرچی با همدیگه صمیمی‌تر می‌شن، به همون نسبت پتانسیل شبیه بهم شدن ‌شون بیشتر می‌شه مثلا یه دفعه به خودت میای و می‌بینی خندیدنتون مثل همه، نظراتو افکارتون مثل همه، سلیقه‌هاتون مثل همه و یه دفعه می‌بینی یه نفر شبیه خودت کنارت داری، همونقدر عزیز، همونقدر دوست‌داشتنی، همونقدر نزدیک!

توی زندگیم سختیهایی را تحمل کردم که پیش از اون فکرشو نمیکردم بتونم از پسشون بربیام حتى تا مدتها بعدش هم باور نمی‌کردم که در توی اون ماجرا دووم آوردم، انسان خودش رو نمی‌شناسه، مخصوصا قدرت هاش رو.🫡😉

‏کسی که آسمون ریسمون نمی‌بافه و راحت می‌گه «من ازت دلخورم» خیلی برام محترمه، اهل گفتگو، بالغ و لایق دوستی.

🫡🫡

Cîhan-Şivan Perwer.mp34.50 MB

زیباس‌ نه؟

photo content
+1

این گفته‌ی آلبرت انیشتین برای من به‌شدت امیدبخشه؛ می‌گه: «‏اگر می‌خواهید زندگی شادی داشته باشید، آن را به هدفی گره بزنید، نه به افراد یا اشیاء.»

شبتون بخیر

قدر همدیگه رو بدونید شاید‌ یکی شب خوابید و ده صبح بیدار نشد ..!

اینطوری شده که دیگه اکثرا خوشگل و خوشتیپن اما لِوِل.. نگم از لول! نگم از پوچ و سطحی بودن.😆

‏و ناگهان هر آنچه که شوقش را داشتی برایت پوچ و بی‌معنی می‌شود.

منو با فاصله گرفتن تست نکنین من ادم جالبی نیستم کلن عادت میکنم ب نبودنتون.

شبتون بخیر 🕸️

لذت ببرید از هرچیزی که دارید زندگی کنید.

اینم برای بلاگرای شهرم اصلا تو ایران life وجود داره که شما style شو استوری می‌کنین؟! بس کنید

شما‌هایی که میتونید حتما انجام بدین

ما‌هم فقط میتونیم اهنگشو پلی کنیم🥹🙂

اون دسته ادمایی که شرایط این کارو دارین حتما انجام بدین حسه خوبی میده..!

بقول جدیدا با پارتنرت باشی‌او این اهنگو‌ پلی کنی دونه ب دونه کوچه های این شهرو باهاش بگردی تو این هوا میچسبه نه😅🤤