ru
Feedback
Gitme...💚

Gitme...💚

Открыть в Telegram

•gitme ✔️ •İletişim:@vartolu1

Больше
1 885
Подписчики
Нет данных24 часа
+47 дней
+2030 день
Архив постов
شاد بودن یه هنره وگرنه هیچ دلی بی‌ غم نیست!

هركس پتانسيل اينو داره كه يه روزى، از درد و دلامون يه اسلحه بسازه و بهمون شليک كنه

﮼دراوج‌باران‌مراحس‌کن🙃

ولـی خوش نمیگذره!

Gel Gor Beni-Bariş Akarsu.mp33.22 MB

Gel Gör Beni-Cem Adrian.mp33.72 MB

خُب میگذره خوبیش اینه میگذره!

هیچوقت رازتو به عزیزت نگو ، چون اون هم یه عزیز دیگه‌ای داره…

“Mümkün değil benim ölmem lazım”

تو به خودت بدهکاری، به چشم‌ هات برای دیدنِ لحظه‌ی موفقیتت، به گوش هات برای شنیدن اسمت از میکرفن ها، به پاهات برای قدم زدن تو دانشگاه یا محل کارِ رویایی‌ات، به دستات برای تلاشششون به قلبت برای این همه صبوری و قشنگیش!

‏هیچوقت راز بزرگ زندگیتو به هیچ‌ کسی نگو، وقتی خودت نمیتونی حفظش کنی چطور انتظار داری کس دیگه ای واست راز نگه داره؟

ولی وارد رابطه شدن با فردی منطق و پخته واقعا لذت بخشه! بدون خیانت دروغ بدون اینکه احساس اضافه بودن داشته باشی کنارش آرامش داری روانت آرومه و فارغ از دغدغه‌های کم اهمیت میتونی بدون هیچ ترس و واهمهای از ترک شدن و طرد شدن بهش اعتماد کنی، با آدم اصیل و بالغ حال دلت همیشه خوبه.

یجوری بجنگین، تلاش کنید و بی‌وقفه کار کنید و مودتون رو نگه دارید که وقتی شب خواستید بخوابید، با خودتون بگین بیشتر و بهتر از این در توانم نبود دیگه نتیجه اهمیتی نداره!

تا ابد دل به اندوهت دچار است🖤

شاید ۷۰ سال‌مون که بشه، بفهمیم زندگی نه مسابقه بود که دنبال بُرد و باختش بودیم، نه شهربازی بود که خواستیم همه بازی‌هاشو امتحان کنیم، نه اینقدر تو این جهان مهم بودیم که بخوایم خودمونو بالا بگیریم! زندگی رو فقط و فقط باید زندگی می‌کردیم، همین و بس...

برای خودت زندگی کن برای خودت بمیر… دیگران دیگرانند هرچقدر عزیز و نزدیک باشند روزی نشانت میدهند که دیگرانند🌱

برای خودت زندگی کن برای خودت بمیر… دیگران دیگرانند هرچقدر عزیز و نزدیک باشند روزی نشانت میدهند که دیگرانند🌱

روز غمم نبودی، خوشیت با دیگرون بود🙃

روز غمم نبودی خوشیت با دیگرون بود🙃

یعنی ارزشش فقط ۸ تا لایکه!