ru
Feedback
Gitme...💚

Gitme...💚

Открыть в Telegram

•gitme ✔️ •İletişim:@vartolu1

Больше
1 883
Подписчики
-124 часа
+57 дней
+1830 день
Архив постов
برای کسایی که در حقتون خیانت کردن دلتنگ نشید برای کسایی که حتی یکبار شمارو کوچیک کردن دلتنگ نشید برای کسایی که دوستون ندارن دلتنگ نشید برای بی معرفتا، دروغگوها، حسودا و دوروها دلتنگ نشید برای کسایی که رازاتونو برملا کردن دلتنگ نشید آدمای اشتباه لیاقت دلتنگیتونو ندارن! Tell | @GitMee

برای کسایی که در حقتون خیانت کردن دلتنگ نشید برای کسایی که حتی یکبار شمارو کوچیک کردن دلتنگ نشید برای کسایی که دوستون ندارن دلتنگ نشید برای بی معرفتا، دروغگوها، حسودا و دوروها دلتنگ نشید برای کسایی که رازاتونو برملا کردن دلتنگ نشید آدمای اشتباه لیاقت دلتنگیتونو ندارن! @GitMee

حقیقت اینه که چیزی که واستون بودم، واسم نبودید.

کاش می‌شد، حتی وقتی ساکتم یکی منو بشنوه.

براتون آرزو میکنم سرنوشتتون به آدمی گره بخوره که باعث میشه خودتونو بیشتر دوست داشته باشید.

باش

تو ستاره دنباله داری بودی که با دیدنش آرزو میکردم••• ✍️Fekrat Abdollahi

‏تخم نشون دادن شخصیت واقعیتونو ندارین، برا همین ادای آدم خوبا رو در میارین.

Sevenin gönlünde umut olmasa Hayal neye yarar? Duş neye yarar?

ولی یه رابطه شکل می‌گیره تا خوشحال ترت کنه از اضطرابت کم کنه دغدغه هات رو کاهش بده به رشدت کمک کنه زندگی رو کمی آسون کنه و کمکت کنه پیشرفت کنی اگر غیر از آینه، لطفا رهاش کن، چون داری وقتتو هدر میدی.

Madem ki günün birinde hepimiz çekip gidicez ozaman kalanında gidenin de gonlu hoş olsun .

ما هيچ‌تر از هیچ پِیِ هیچ دویدیم، جز هیچ در این هیچ دگر هیچ ندیدیم .

تراپیستم امروز بعد از تموم حرفام گفت میدونی راه حل تمام مشکلاتت چیه؟ "لطفا ‏انقدر به بقیه وفادار نباش که یهو به خودت بیای ببینی داری به خودت خیانت می‌کنی."

تمام هنر برای ابر بود اما همه برای باران شعر گفتند!

اگه بیوفتی دنبال پروانه‌ها، اونا میپرن میرن ولی اگه زمانتو برای ساختن یه باغ زیبا بزاری، پروانه‌ها خودشون میان سمتت، دنبال کسی نیوفت! هیچوقت..

photo content
+1

یوقتایی میرم تو فکر وقتی همسنامو میبینم! سطح فکر و دغدغه هاشونو که چقدر از نظر من بچگونه و مسخره به حساب میاد نمیدونم شاید من متعلق به این نسل نیستم.

وقتی به یه نفر بیشتر از ظرفیتش بها میدی اولین نفری که از خودش کوچیک‌تر می‌بینه تویی، قبل از بها دادن، نسبت به شناخت ظرفیت‌های طرف مقابل تون کوشا باشید، باتشکر.

همه‌ی آدما تاریخ انقضا دارن، البته اینکه هرکس چقدر انقضا داشته باشه رو خودش مشخص میکنه؛ با کاراش، حرفاش، رفتاراش..

یه جمله میگم از من به یادگار داشته باش: هیچکس ارزش اینو نداره که بخوای بخاطرش از کارِت، ورزشت، دَرسِت، خوابت، آرامشت، هدفت بزنی تاکید میکنم هیچکس..