cookie

Мы используем файлы cookie для улучшения сервиса. Нажав кнопку «Принять все», вы соглашаетесь с использованием cookies.

avatar

قصص رعب | احمد يونس

القناة الأولي لقصص الرعب في الشرق الأوسط ع تليجرام

Больше
Египет1 811Арабский19 745Книги2 464
Рекламные посты
11 098
Подписчики
+824 часа
+347 дней
+5330 дней

Загрузка данных...

Прирост подписчиков

Загрузка данных...

بعد الآن 30 | خارج أسوار القرية
Показать все...
بعد الآن 30 _ خارج أسوار القرية.mp35.70 MB
1
تجارب حقيقية حصرية 71
Показать все...
تجارب حقيقية حصرية 71.mp336.80 MB
4🔥 2
00:30
Видео недоступноПоказать в Telegram
ياجماعه ايه ده ؟؟ كل يوم بفتح الشباك الصبح بدري فبيدخل ذباب كتير من الشارع بس بكون راشش مبيد ماكس كيلر ف الذباب بيتساقط لوحدو المهم انهارده سمعت زنه عاليه ببص لقيت الذبابه الكبيره دي بتموت ضربتها بالشبشب وبشيلها بورقه عشان ارميها لقيت دود كتير اوي عمال يخرج منها وبقا المنظر كده حد يقولي ايه ده بالله عليكم
Показать все...
3.54 MB
Фото недоступноПоказать в Telegram
اللعبة الرابعة الي عامله ضجة كبيرة اوي زيها زي هامستر بتسجل يوم يوم وبتاخد زي تذاكر تلعب بيها لعبة تجميع جمع يومياً علي قد ماتقدر عشان لما يوزعوا الفلوس تكون حصتك كبيرة وللعلم كله لسه في مرحلة التجميع دلوقتي ومفيش ميعاد محدد لتوزيع الأرباح فلسه قدامك فرصه t.me/BlumCryptoBot/app?startapp=ref_YWwWPagdWR
Показать все...
Jypsy Rose _ القصه الأكثر غموضاً على الإطلاق والتي حدثت بين أم وابنتها أحداث حقيقية 54
Показать все...
Jypsy_Rose_القصه_الأكثر_غموضاً_على_الإطلاق_والتي_حدثت_بين_أم_وابنتها.mp312.98 MB
8😍 1
5 فبراير من كل عام
Показать все...
5 فبراير من كل عام.mp318.03 MB
11
ستريو كاسيت
Показать все...
ستريو كاسيت.mp321.18 MB
11
حلوه الميزه الجديده دي
هنبقا نحط القصص هنا 😃
Показать все...
التفجير واحدة ورا واحدة وكل ما اعدي مكان افجره واجري وعمالة اردد الطلسم والتعويذة وانا بجري وحوليا الصخور بتقع والكهف بيدمر وصوت صراخ ، ووصلت وخلاص هخرج لقيت ايد من نار مسكت رجلي بصيت لقيته هو وبيصرخ وسمعت صوته : لن اسمح لكِ بالخروج من هنا علي قيد الحياة . قولت ما بدهاش بقي ضغطت اخر مرة وهو اخر تفجير والي هيدمر الكهف ويساويه بالارض وضغطت علي ايده برجليا بعزم مافيا وونطيت برا الكهف بسرعة وانا سامعة صراخه وصوت التكسير والتدمير حوليا وقعت برا علي الارض وبصيت لقيت الكهف الارض بتبلعه وصوت الصرخات بيقل شوية شوية وبيهدي لغاية ما سكتت خلاص ومافيش صوت ، رميت نفسي علي ضهري وخدت نفسي وقولت براحة : الحمدلله الحمدلله ياربي الحمدلله . كنت حاسة بوجع في ايدي من الجرح بس مهتمتش وبصيت علي القمر لقيته بدأ يرجع للونه الطبيعي تاني قومت من مكاني وانا بعرج لان رجلي اتحرقت من ايده لما مسكها ، فضلت امشي لغاية ما لقيت عمار وهو واقف وباصص علي اطلال الكهف وساكت مش بيتكلم قولت بصوت عالي : متعيطش متعيطش عارفة اني فراقي صعب ومتقدروش تعيشوا من غيري تقريبا غرور او تكبر علي فكرة . بص ناحيتي وقرب براحة مني واكلم : كاميليا ؟ انتي مموتيش ؟ انتي عايشة بجد قولتله بهزار : لا موت وديه روحي عوووو خاف بقي لقيته ضربني فجأة علي كتفي جامد اتوجعت وقولت : ايييه ليييه انا عملت ايييه ؟؟ حضني بسرعة وقالي : حرام عليكي والله حرام كنتي هتجبيلي صرع الله يخربيتك مكنتش عارف اصدق انك موتي ومش هشوفك تاني وكمان مش عارف أدخلك ولا اعمل حاجة . حضنته انا كمان وقولتله : خلاص كل حاجة خلصت وانتهت ومافيش موت تاني وهنرجع لحياتنا الطبيعية كمل وهو بيبعد وبيبتسم وقال : ومافيش عفاريت ولا سبع اروح ولا مقابر ولا مستشفيات كملت : ولا فيه طلاسم ولا تعاويذ كمل : وفي حب وفي جواز كملت لا تلقائي : اه بالظبط في حب وجو.... ايييه ؟ ضحك وقالي : يلا يلا من هنا لاني بدأت اخاف الساحر ده يطلعلي زي عفريت العلبة تاني وياخدك مني ويقولي مسا مسا علي الناس الكويسة يلا والنبي . فصلت ضحك وقولتله : والله عندك حق بس استني بصيت لمكان الكهف والي مبقاش باقي منه حاجة وقولت بعلو صوتي : سلاااام يا ساحر السحرة سلملي علي مامي في جهنم بقيييي باااااي وفصلنا كلنا ضحك وبعد كدة مسك ايدي ولفينا ومشينا وورانا الكهف ملوش وجود خلاص ... "الخير دائما سينتصر حقاً مهما ظننا ان الشر هو الأقوي " تمت.
Показать все...
28🔥 3😍 1
فهمت ساعتها ليه عمار كان تحت مسمي قريني بس ازاي وانا احتمال كبير اموت ؟ يعني مش هكون دائمة معاه ؟ ومش هكمل معاه حياته ؟ يعني ممكن اكون هعيش فعلا ؟؟، قولت هبقي اشوف ايه الي هيحصل المهم اخلص من اللعنة ديه ، وروحت لفصل التعاويذ والطلاسم وفضلت احفظ فيهم علشان تبقي سهلة بالنسبالي لما اجي اقولها . اخر اليوم نزلت اجيب اعشاب سامة من العطار علشان استخدمها في موتي اخر يومين وقبل ما انام حطيتها في كوباية قهوة وشربتها ونمت وقفلت الباب عليا بالمفتاح علشان لو سمعوا اي صوت ميدخلوش وفعلا بعد شوية مفعول السم اشتغل وكنت بتلوا من الوجع وبصرخ واعيط وسمعتهم بيحاولوا يفتحوا الباب وبعد كدة فقدت الوعي . عادي جدا صحيت تاني يوم وهو 14 جهزت ولبست وخرجت سلمت علي ماما ونوران وكمال وهما متنحين ديه واحدة كانت عمالة تعيط وتموت امبارح ؟؟ بس مركزتش وفضلت قاعدة معاهم شوية مين يعرف ممكن مرجعش تاني ولا اشوفهم تاني ونزلت بسرعة علشان معيطش بس للاسف عيطت وانا نازلة علي السلم وقولت انا عاوزة اموت وارتاح اه بس هيوحشوني كلهم بجد ، عمار لاحظ عياطي وانا واقفة عند مدخل البيت بدأ يقرب لما لقيته كدة اتقدمت وركبت العربية بسرعة وقولتله يلا علشان هنتأخر ومسحت دموعي ، كنت عارفة اني بجرحه بس لازم اعمل كدة . اتحركنا وانا طول الطريق معايا الكتاب وعمالة احفظ في التعاويذ والطلاسم وشوية وانام وشوية واكل وشوية انزل في اي ريست اتمشي شوية لغاية ما وصلنا بس علي بليل نزلت الحاجات مع عمار وعسكرنا جنب الكهف علشان هنبات هناك وكان معايا بقايا من السم بتاع امبارح استنيت لما لقيت عمار نام وشربته ونمت . طبعا كوابيس ووجع والم في كل حتة وحاجات كتير وعياط ومشاهد لعمار ماسك ايدي وبيهديني بس كنت اتعودت عادي ، وصحيت الصبح لقيت عمار عمال بيجهز في الديناميت فساعدته نحطه حوالين الكهف في كل حتة ودخلنا حطناه جوا برده وكان معايا ال remote حطيته في جيبي والوقت كان العصر وخلاص داخل علي المغرب قولت لعمار : هدخل انا بقي وخليك انت هنا ومهما حصل مهما حصل حتي لو لقتني بموت جوا متدخلش تمام ؟ لسة هيتكلم كملت : عارفة ومتأكدة اني ممكن مطلعش من جوا فياريت ياعمار تعيش حياتك عادي وتنساني انا عارفة انك بتحبني وانا بحبك وكلامي الي قولته قبل ما اضرب نفسي بالرصاص كان حقيقي ومدكبتش بس صدقني مكنش ينفع اقولك كدة واديك امل وتتعلق بيا زيادة بس انا فعلا مش هخرج من هنا فوصيتي ليك خلي بالك من نفسك. ودخلت الكهف وانا معايا الطابشير والسكينة والكتاب وفجرت الباب بديناميت كنت حطاه وانا بحط مع عمار الديناميت كله وده علشان اقفل الباب واقفل ان عمار يعرف يدخل ، و لو عرفت اخرج انا عارفة مخرج تاني بس عمار ميعرفش عنه حاجة ، دخلت الساحة بتاعة الكهف وبصيت علي حلقة النار الي لقيتها وسعت جدا فعلا وبتوسع قدامي بس بهدوء وببطء وده لاني خايفة وخايفة جدا المسخ كمان بيتغذي علي خوفي ، مهتمتش وبدأت ارسم التعاويذ والطلاسم وانا كنت حفظاها اساسا وعمالة اكتب حوالين الحلقة واكتب واكتب واسمع اصوات ناس بتتحرك واصوات بتصرخ واصوات بتهمس ومش هاممني المهم اخلص الي انا جاية علشانه ، بصيت علي الموبايل لقيت الساعة 7 والقمر الدموي هيبدأ 7:25 مسكت السكينة واستنيت ، خمس دقايق عشرة ربع ساعة تلت ساعة وبدأ ... والكهف لقيته غرق في النور الاحمر وحلقة النار بدأت تفور وتغلي وكأنها بركان ولمست الخط البارز ، قولت جيه الوقت وجرحت نفسي في ايدي جرح كبير علشان ينزل دم كتير ومضطرش اجرح نفسي تاني وبدأت اقول : " أريقا أريقا فليقا فليقا حليفا حليفا أتوني مستكين مستكين مستكين احضروا أينما تكونوا أحضروا فإنكم محاطون به من كل جانبا سمائيل الهوام يحاقوق احضروا للمسائيل الهوام يحاموف ارجعوا يا جنود المارد ارجعوا يا جنود المارد فكوم يا حليق مكوم يا حليق نخدام يهاميم بحق سمائيل أن تأتينوا احضروا یا جنود المارد التكونوا الجيش الأعظم الوحي الوحي العجل العجل الساعة الساعة احضروا أحضروا " وبدأت ارددها كتير وانا بنزل دمي علي الكلام كله وفضلت اردد وانا ايدي بتوجعني جدا بس مش مهتمة ، لغاية ما بدأت اسمع صراخ من كل حتة والارض بتتهز من تحتيا وكائنات كتير بدأت تطلع من النار وتصرخ وكأنهم طالعين من الجحيم ولقيت الكائن الاسود ظهر وعلي وشه اقوي علامات الغضب وكان كل ما يحاول يخرج من الحلقة ويمسكني كل الكائنات تشده تاني بعنف ويفضل يصرخ وانا عمالة اردد ومش عاوزة اسكت ، سمعت صوت بشع في دماغي بيقول : اخرسيييي بحق الجحيم سأجعلك تتعذبي وانا اقطع جسدك الي اشلاااء والقيكي في الجحيم ليلتهم جسددددك اخرسيييي . اتخضيت واترعبت وسكت بدأ يبتسم والكائنات قلت حواليه وبدأ يعرف يخرج ويجي ناحيتي ، روحت بصيت علي المخرج الوحيد الي قدامي وبدأت احسب المسافة اني هلحق اخرج ولا لا مهتمتش بصيتله وابتسمت وقولت : دايما كنت بحلم اقول الجملة " ارسل تحياتي الي ابليس في جهنم ايها المسخ " وضغطت علي زرار التفجير وبدأت عملية
Показать все...
11🔥 2
Выберите другой тариф

Ваш текущий тарифный план позволяет посмотреть аналитику только 5 каналов. Чтобы получить больше, выберите другой план.