ru
Feedback
تی تی سئونلر | TT SEVANLAR

تی تی سئونلر | TT SEVANLAR

Закрытый канал

﷽ #بیر_تیم_بیر_یول❤ #تراختور_عشق_ابدی❤ 🇾 🇦 🇸 🇭 🇦 🇸 🇮 🇳 🇹 🇷 🇦 🇨 🇹 🇴 🇷

Больше
1 548
Подписчики
Нет данных24 часа
-137 дней
+4830 день
Архив постов
بی تعصب بگین بازی دیروز تیم چطور بود؟ خوب ❤️ متوسط 😁 ضعیف 😡 افتضاح 💔 @TT_sevanlar | #A

بهمنی: کمیته انضباطی با تخلفات دیدار ملوان و تراکتور برخورد می‌کند/ کارت‌های خبرنگاران متخلف باطل می‌شود. سخن‌گوی سازمان لیگ
بهمنی: کمیته انضباطی با تخلفات دیدار ملوان و تراکتور برخورد می‌کند/ کارت‌های خبرنگاران متخلف باطل می‌شود. سخن‌گوی سازمان لیگ فوتبال اعلام کرد که کمیته انضباطی درپی برخوردهای قانونی با متخلفان دیدار ملوان و تراکتور است. همچنین کارت‌های خبرنگارانی که خارج از چارچوب‌های کاری رفتار کرده‌اند، باطل خواهد شد. @TT_sevanlar | #A

#نقل‌وانتقالات با اعلام باشگاه پیروزی؛ بند تمدید اوسمار ویرا سرمربی این تیم فعال شد. @TT_sevanlar | #A

امیر میرزائیان، کارشناس فوتبال: وزن بازیکنان باتجربه تراکتور از نیمکت فنی این تیم بیش‌تر است. بازیکنان باتجربه تراکتور ازجمله علیرضا بیرانوند و شجاع خلیل‌زاده از شرایط درک دارند؛ عملکرد تراکتور خوب بوده، به‌خاطر این‌که ثبات در این تیم پابرجا شده است و همین موضوع هم باعث نتیجه‌گیری این تیم شد؛ علاوه بر این، بازیکنان هم بازی قابل‌قبولی را ارائه دادند و بازی مالکانه همراه با نتیجه‌گیری را در تیم تراکتور شاهد هستیم. تراکتور ابزار و حمایت‌ها را دارد و یک چیزی که این تیم می‌بینید، داشتن مدیریت قوی است؛ همه در تراکتور یک‌سو بودند، اما اکنون با رفتن اسکوچیچ و آمدن ربیعی خیلی مهم است که ربیعی به چه صورت می‌خواهد تیمش را مدیریت کند، ربیعی یک تیم شفته و رفته و منسجم را تحویل گرفته است. ربیعی زحمات زیادی برای فوتبال کشیده است، اما باید بداند ازنظر تجربه فوتبالی شاید در ادامه راه نتواند مباحث تاکتیکی را به بازیکنان باتجربه‌ای مثل بیرانوند و خلیل‌زاده منتقل کند، ربیعی عملکرد بدی نداشته است، اما باید قبول کنیم که این مربی تجربه‌ای در سطح بالای یک تیم ندارد. @TT_sevanlar | #A

زمان بازی تراکتور و پیروزی مشخص شد. زمان اعلام شده برای این بازی روز ۱۵ اسفند می‌باشد، اما باتوجه به دوبازی رفت‌وبرگشت تراکتور در دور یک‌هشتم نهایی لیگ نخبگان آسیا که قرار است روزهای ۱۱ و ۱۸ اسفند به‌مصاف شباب‌الاهلی برود، باعث شد تا این مسابقه لغو و به زمان دیگری موکول شود. اگر اتفاق خاصی نیفتد، این بازی با تأخیر ۱۰ روزه در تاریخ ۲۵ اسفند برگزار می‌شود که در این صورت به آخرین بازی دوتیم در سال ۱۴۰۴ تبدیل خواهد شد. ✍ورزش سه @TT_sevanlar | #A

#دکه_مطبوعات جلد اصلی روزنامه‌های ورزشی صبح امروز بعد از تساوی تراکتور مقابل ملوان روزنامه ایران ورزشی: توقف تراکتور در نبرد
+2
#دکه_مطبوعات جلد اصلی روزنامه‌های ورزشی صبح امروز بعد از تساوی تراکتور مقابل ملوان روزنامه ایران ورزشی: توقف تراکتور در نبرد جنجالی انزلی روزنامه فرهیختگان: تراکتور در نخستین بازی با مربی‌گری ربیعی، به‌زحمت یک امتیاز گرفت. روزنامه خبر ورزشی: تراکتور از مرداب فرار کرد. @TT_sevanlar | #A

photo content

یاسر همرنگ، کارشناس داوری: بعد ار گل تساوی تراکتور، خطای بازیکن ملوان روی دانیال اسماعیلی‌فر، پنالتی بود. @TT_sevanlar | #A

استوری کاپی شجاع😍❤️ @TT_sevanlar | #A
استوری کاپی شجاع😍❤️ @TT_sevanlar | #A

باشگاه ما هم نه مدیرعامل داره نه سخنگو که بیاد از حق تیم دفاع کنه ...... @TT_sevanlar | #alireza

اگه نمی‌خواهید قهرمان بشیم یه بار بگید تکلیف ما روشن بشه دیگه . @TT_sevanlar | #alireza

وی ار تو بازی امروز قطع بود😐😐😐 @TT_sevanlar | #alireza

خب تمام همه چیز حل شد به جای مصاحبه های بی مورد درست حسابی پیگیری کنین قضیه فحاشی رو بس دیگه از دستتون خسته شدیمممممم @TT_sevanlar | #alireza

الیاسی: حقوق تراکتور در بازی با ملوان نادیده گرفته شد. سرپرست مدیرعاملی باشگاه تراکتور معتقد است که داور دیدار مقابل ملوان از بررسی یک صحنه مشکوک به پنالتی با کمک VAR خودداری کرده است. عباس الیاسی با انتقاد از داوری این دیدار اظهار داشت: در لحظات پایانی مسابقه، مدافع ملوان با خطایی آشکار روی دانیال اسماعیلی‌فر مرتکب پنالتی شد، اما داور بدون مراجعه به VAR، بازی را ادامه داد و ضربه دروازه اعلام کرد. او با اشاره به پروتکل استفاده از کمک‌داور ویدئویی افزود: در چنین صحنه‌های تأثیرگذار که می‌تواند نتیجه مسابقه را تغییر دهد، داور مؤظف است از VAR استفاده کند. تصاویر آهسته‌ای که پخش شد نیز نشان‌دهنده وقوع خطای واضح بود، اما این صحنه به اتاق VAR ارجاع داده نشد. الیاسی ادامه داد: تداوم چنین تصمیماتی که حقوق تیم‌ها را تضییع می‌کند و در چیدمان جدول تأثیرگذار است، باید ازسوی فدراسیون فوتبال و کمیته داوران مورد بررسی جدی قرار بگیرد. وی در پایان تأکید کرد: وی‌ای‌آر دکور استادیوم نیست و باید در لحظات حساس مورداستفاده قرار بگیرد؛ بی‌توجهی به این موضوع در مسابقات سطح بالای لیگ‌برتر پذیرفتنی نیست. @TT_sevanlar | #alireza

به گزارش رسانه رسمی باشگاه تراکتور، محمد ربیعی در نشست خبری بعد از بازی با ملوان بندرانزلی، بیان کرد: در ۸ دقیقه ابتدایی ملوان روی ما فشار آورد و بعد از آن، بازی تا پایان نیمه در اختیار ما بود. سه چهار موقعیت خوب داشتیم در نیمه اول که تبدیل به گل نشد. وی افزود: نیمه دوم ریتم بازی متعادل بود. ما محیای اجرای برنامه‌های دستیابی به گل می‌شدیم که روی ضربه ایستگاهی به گل رسیدند. بعد از آن با رعایت نظم و حملات مستمر به گل رسیدیم و قبل و بعد از گل موقعیت‌های خوبی داشتیم. ربیعی در خصوص خطا روی دانیال اسماعیلی‌فر بیان کرد: خطای پنالتی روی دانیال اسماعیلی‌فر رخ داد و از زاویه دوربین باشگاه مشخص است که مدافع حریف بازیکن ما را هل داد و پایش را زد که پنالتی بود. کارشناسان داوری باید نظر بدهند. سرمربی تراکتور خاطرنشان کرد: اگر ۸ دقیقه ابتدایی را کنار بگذاریم، موقعیت خاصی به حریف ندادیم و شانس گل بالا داشتیم، می‌توانستیم برنده باشیم. از بچه‌ها تشکر می‌کنم؛ زحمت کشیدند و انگیزه بالایی داشتند که نشان از وحدت در تیم و مجموعه است. امیدوارم در بازی بعدی نتیجه بهتر شود. ربیعی در خصوص درگیری بین نیمکت دو تیم، گفت: در زمان اتفاقات بنده در حال یادداشت کار فنی بودم. جای سوال دارد که بازی بدون هوادار بود، اما تماشاگران زیادی حضور داشتند. ناظر بازی و مسئولان برگزاری باید بگویند چرا پشت نیمکت ملوان این همه هوادار بود. وی تاکید کرد: خداداد عزیزی و مازیار زارع پیشکسوتان هستند و بهتر است خودشان صحبت کنند. من در حال کار فنی بودم و چیزی ندیدم که بخواهم نظر بدهم. آقای عزیزی مدیر محترم ما و از مفاخر فوتبال ایران هستند. من برای مردم انزلی و مردم تبریز احترام قائل هستم و احترام به کنفرانس خبری، تیم‌ها و جایگاه‌ها باید حفظ شود. @tractorclub1970

ربیعی: موقعیت گلزنی خاصی به ملوان ندادیم/ خطا روی اسماعیلی‌فر پنالتی بود/ خداداد عزیزی از مفاخر فوتبال ایران است سرمربی تراکت
ربیعی: موقعیت گلزنی خاصی به ملوان ندادیم/ خطا روی اسماعیلی‌فر پنالتی بود/ خداداد عزیزی از مفاخر فوتبال ایران است سرمربی تراکتور گفت: موقعیت گلزنی خاصی به ملوان ندادیم و موقعیت گل بالایی داشتیم. @tractorclub1970

شما مگه قانون وضع نکرده بودین که اگه توهین کننن بازی متوقف بشه و سه بر هیچ اعلام بشه ؟؟ چی شد پس؟؟ @TT_sevanlar | #alireza

ای جندا لار گلجاخسوز دا تبریزه ، سیکجاخ نکواروزه #Ata7