من ادماییو دوس دارم که دوسم دارن؛ دلتنگ ادمایی میشم که اونا هم دلتنگم میشن، به ادمایی اهمیت میدم که بهم اهمیت میدن؛ چون عمر ما کوتاه تر از اونه بخوایم فکرمونو درگیر هر ادمی کنیم ..
@nesfeaW 🖤
اگه یکیو دارید که شب تا دیر موقع باهاش چت میکنید و صبح با چشمایی نیمه باز، اولین اکانتیه که چک میکنید تا پیامشو جواب بدید و همیشه موقع چت کردن باهاش نیشتون بازه؛ میتونید بگید دنیا هنوز آدمایی رو داره که باعث میشن زندگیمون قشنگ تر بشه.
@nesfeaW 🖤