ru
Feedback
Nesfea🌌

Nesfea🌌

Открыть в Telegram
2 366
Подписчики
Нет данных24 часа
-47 дней
-2230 день
Архив постов

‏وقت برای نبودن بسیار است، کمی بغلم کن کمی دوستم داشته‌باش و کمی جون مادرت نرو @nesfeaW 🖤

به من نگو مراقب خودت باش، من دلم میخواد تو مراقبم باشی. @nesfeaW 🖤

‏ما حتی یه بغل نداریم که بهمون انگیزه ادامه دادن بده. @nesfeaW 🖤

پسرا اینجوری عاشق میشن. @nesfeaW 🖤
پسرا اینجوری عاشق میشن. @nesfeaW 🖤

نه اون الان می‌دونه کجام، نه من نه اون هنوز عاشق منه، نه من این روزا دلمو میزنه، همش شبیه هم ولی نه اون حرفی میزنه نه من. @nesfeaW 🖤

فرق رابطه های موفق و ناموفق اینه که کسایی رابطه موفق دارن که وقتی یه اتفاقی میافته درموردش با همدیگه صحبت میکنن، نه با بقیه. @nesfeaW 🖤

i really, really want to hug you @nesfeaW 🖤

خلاصه‌ی تجربیاتم از زندگی تا الان: به خودت اهمیت بده‌، بقیه رو ول کن. میان میرن، میزنن خراب میکنن؛ یه روز خوبن یه روز بد، یه روز راضین یه روز ناراضی؛ ولی تنها چیزی که همیشه واست میمونه بدون هیچ توقع و چشم داشتی؛ خودتی. بقیه فقط تجربن. @nesfeaW 🖤

🥺🥺🥺 @nesfeaW 🖤
🥺🥺🥺 @nesfeaW 🖤

🥲🥲 @nesfeaW 🖤
🥲🥲 @nesfeaW 🖤

اگه از آرامش پرسیدن از بودنت میگم @nesfeaW 🖤

﮼بودی‌قول‌میدادم‌قدرتو‌بدونم. @nesfeaW 🖤

من نمیخوام یه غریبه باشم؛ میخوام اون کسی باشم که بالای استخون ترقوتُ میبوسه. همونی که وقتی خسته شدی و کسل بودی دوست داری کنارش بشینی پشت فرمون و بزنی به جاده، تو خیابونا آهنگای مورد علاقتو باهاش گوش بدی و مطمعن باشی همیشه یکی کنارت هست که هر وقت خواستی همزمان با تو اونارو فریاد بزنه و برات بخونتشون. همونی که وقتی باهاشی دیگران بهش حسودی کنن و بدونن چه جایگاهی توی قلبت داره. همونی که وقتی میخوای گریه کنی، دوست داری بری بغلش و هیچوقت از عطر تنش جدا نشی. همونی که درست تو شرایط سخت دستاتو سفت میگیره و توی چشمات زل میزنه و میگه من تا تهش باهاتم. همونی که وقتی دورت شلوغ میشه سریع اسمشو صدا میزنی و نگرانی نکنه یه موقع ازت دور شه. همونی که دوست داری تا همیشه اسمش روی قلبت، توی رگای آبیِ تنت و زبونت جاری باشه. من دلم میخواد همون فردی باشم که حاضر نیست به کسِ دیگه ای به غیر از تو بگه "عشق" @nesfeaW 🖤

3:33 @nesfeaW 🖤
3:33 @nesfeaW 🖤

بالاخره اونی که بخواد، توی شلوغ ترین روزهاش هم یه چند دقیقه براتون وقت پیدا میکنه. @nesfeaW 🖤

تعهد پذیر بودن باید تو ذات آدما باشه نه زوری از طرف مقابلت بخوای. @nesfeaW 🖤

آره سینگلی خیلی خوبه ولی بعضی وقتا آدم دلش آرامش یه رابطه ی طولانی میخواد.. @nesfeaW 🖤

+ از کجا بفهمم دوستش دارم؟ - تا وقتی هست، نمی‌فهمی. @nesfeaW 🖤

سیمین دانشور یه جا میگه: هر کس هر چیزی را عاشقانه بخواهد به آن می‌رسد، وقتی از ته ته قلبت میخوای مطمئن باش که میرسی. @nesfeaW 🖤