ru
Feedback
Nesfea🌌

Nesfea🌌

Открыть в Telegram
2 368
Подписчики
-124 часа
-37 дней
-2330 день
Архив постов
‏گفتن "مراقب خودت باش" فقط واسه فهموندن اینه که واسم مهم و باارزشی وگرنه خود طرف میدونه باید مراقب خودش باشه. @nesfeaW 🖤

‏اونیکه با یه پیام می تونه حالتو خوب کنه: @nesfeaW 🖤
‏اونیکه با یه پیام می تونه حالتو خوب کنه: @nesfeaW 🖤

خوب نی.... @nesfeaW 🖤

‏رابطه با آدم درست یعنی دوس داشتن خودت هزار بار بیشتر از قبل @nesfeaW 🖤

444

اگه بتونم تا ماه میام دنبالت. @nesfeaW 🖤

دلیل سینگلیم اینه که بلد نیستم پیشنهاد بدم، منتظرم یکی بیاد بگه من مال توام و یهو رابطمون شروع شه.. @nesfeaW 🖤

‏یکی از غم انگیزه ترین جمله ها بی شک جمله ایه که هاروکی موراکامی تو رمانش کافکا درکرانه نوشته و اون اینه: باید بپذیری که برخی افراد برای همیشه در قلبت جا خواهند داشت بدون اینکه جایی در زندگیت داشته باشند.. @nesfeaW 🖤

گوش کردین پادکستو؟ 🥺 نظرتون وی بود تو کامنت برام بنویسید🥲

In vaghean bade agha vaghean gham gereft mano😔😔😔

صداهایی که میشنوید آخرین ویس‌های این افراده(فوت شدن)؛ مکالماتی واقعی ، تلخ و بدون پاسخ. _شنیدن این پادکست به کسانی که مصدومیت روحی دارند توصیه نمیشود.

صداهایی که تواین ویس میشنوید آخرین صحبت های دو نفر هست  که هیچوقت به همدیگه نرسیدن و راهشون ازهم جداشد

🌌 be jorat mitonam begam ,gham angiz tarin podcasti ke to omram gosh dadame in!!!!!!👇👇👇👇👇
🌌 be jorat mitonam begam ,gham angiz tarin podcasti ke to omram gosh dadame in!!!!!!👇👇👇👇👇

بچه ها یه پادکست پیدا کردم خداوندگار غمو ایناس🥲 بذارم براتون؟
Anonymous voting

از تنها موندن نه، ولی از اینکه هیچوقت دوست داشتن واقعی رو تجربه نکنم می‌ترسم.. @nesfeaW 🖤

چهره پرست چه داند ارزش دل صاف را؟ @nesfeaW 🖤

امیدوارم وقتی داری پروفایل تلگرامشو چک میکنی دستت بخوره و بهش زنگ بزنی @nesfeaW 🖤

ببین از دروغ بدم میاد؛ تو حقیقتو تف کن تو صورتم، مثل سوزن بکن تو تخمِ چشمام، مثل گچ بکش رو دیوار دلم.اما دروغ نگو.نزار باور کنم آدم خوبه ی قصه تویی و همه چیزم رواله.بعدا بفهمم هیچی اونطوری نبوده و نیست؛کاری نکن که هرچی گفتی از این به بعد، به دروغ بگم باورت کردم و نکرده باشم. @nesfeaW 🖤

«‏لراحة قلبك لاتراقب شيئاً لم يعد لك» برای آرامش قلبت چیزی که دیگه مال تو نیست رو دنبال نکن @nesfeaW 🖤