من اگه بدونم کنار من غمگین تری میرم، من اگه بدونم بودنم محدودت میکنه میرم، من اگه بدونم با من راحت نیستی میرم، من اگه بدونم با من به خواسته هات نمیرسی میرم، من اگه بدونم دوسم نداری میرم، ولی میدونی همهی روحم پیشت جا میمونه...
@nesfeaW 🖤
آدما از یه جایی به بعد
واسه هم تکراری میشن
اگه از اون به بعد هنوزم بتونن
از تکرارِ هم لذت ببرن اونجاس که معلوم میشه آدم درستیو انتخاب کرده بودن.
@nesfeaW 🖤