ru
Feedback
كلمات

كلمات

Открыть в Telegram

📈 Аналитический обзор Telegram-канала كلمات

Канал كلمات (@posts74) языкового сегмента Арабский является активным участником. Сейчас сообщество объединяет 10 493 подписчиков, занимая 8 877 место в категории Религия и духовность и 11 678 место в регионе Ирак.

📊 Показатели аудитории и динамика

С момента создания невідомо проект демонстрирует стремительный рост, собрав аудиторию из 10 493 подписчиков.

Согласно последним данным от 23 июня, 2026, канал показывает стабильную активность. За последние 30 дней изменение числа участников составило -167, а за последние 24 часа — -2, при этом общий охват остаётся высоким.

  • Статус верификации: Не верифицирован
  • Уровень вовлечённости (ER): Средний показатель вовлечённости аудитории составляет 11.75%. В первые 24 часа после публикации контент обычно набирает N/A% реакций от общего числа подписчиков.
  • Охват публикаций: В среднем каждый пост получает 0 просмотров. В течение первых суток публикация набирает 0 просмотров.
  • Реакции и взаимодействия: Аудитория активно поддерживает контент: среднее количество реакций на один пост — 0.

📝 Описание и контентная политика

Автор описывает ресурс как площадку для выражения субъективного мнения:
Postz

Благодаря высокой частоте обновлений (последние данные получены 24 июня, 2026) канал поддерживает актуальность и высокий уровень охвата публикаций. Аналитика показывает, что аудитория активно взаимодействует с контентом, что делает его важной точкой влияния в категории Религия и духовность.

10 493
Подписчики
-224 часа
-397 дней
-16730 день
Архив постов
photo content

‏عارف لما تبقي sensitive وأقل حاجه بتأثر فيك بس بتحب تبان إنك جامد ومبتتأثرش بحاجه؟

فضلا وليس امرا ... ابعتو القناة لصحبكم ينضمو معانا ع القناة ❤❤

‏أعان الله أصحاب القُلوب المُنكسرة، الكتومين ومُتصنعي الإبتسامة الذين لا يُريدوا أن يرى أحد ضعفهم أو يشفق عليهُم، أعان الله كُل من سكن في قلبه نارًا لا تهدأ ولا يستطيع أن يبوح بألمه لأحد.

‏أنا وحشتني شخصيتي القديمة أوي، كنت شخص سعيد و نشيط، متفائل، شايف الجمال في كل حاجه حواليا، عنده أمل ودافع، بيحب نفسه، بيقدر يقبل كل حاجه وبيعرف يتبسط بأقل حاجه متاحه ولسه بيقدر يحس بالحب .. بس معرفش ايه اللي حصل ليا والله و بقيت كل حاجة كنت بكرهها فعلًا.

‏مش شرط أكون زعلان بسبب حد !! ممكن أكون زعلان على نفسي ، على كل حاجه عاوزها ومبتحصلش ، على كل وقت بحس فيه اني لوحدي ومحدش حاسس بيا ، على مواقف كتير محطوط فيها ومش بمزاجي ، على الخذلان اللي بحسه من أقرب الناس ليا ، على حياتي اللي متلغبطه ، ممكن أكون زعلان على نفسي عادي !

لو قررنا نلغي عاده من عادات الزواج 🤵 المكلفه.. نلغي اييه

أغرب سبب رفضتي عريس علشانه .

كلمتان خفيفتان علي اللسان، ثقيلتان في الميزان: سبحان الله وبحمده سبحان الله العظيم

صلوا على خير خلق الله ♥️✨

هيفضل من أجمل علامات الحُب بالنسبالي إن شَخص يكون بيفكر فيك وهو مشغول جداً ، بيسحب نَفسُه فـ وَقت الزحمَه عشان يكلمك ، بيخطف الفُرصه فـ عز السحله وممكن يكركب مواعيدُه عشان يشوفك ، بتوحشه وهو حواليه كُل حبايبه ، ببحس إنه محتاجلك حتي لو هو بيعرف يعمل كُل حاجه لـ نَفسُه او عندُه ناس تساعدُه، بيقولك بحبك طول اليوم بـ أفعاله مش لازم ينطقها فـ حروف.

وبيقولوا ع الشتا فصل الكآبة .. حوش ياخويا البهجة اللي غرقانين فيها دلوقتي

#سؤال_تخيّلي تفتكر لو قابلت نفسك القديمة عايز تقولها إيه؟؟ 🤔

‏لما تحس انك مرهق و مستنزف نفسياً او جسدياً ادعي هذا الدعاء: "اللهم اخرجني من حولي إلى حولك، و من عزمي الى عزمك، و من ضعفي الى قوّتك، و من انكساري الى عزّتك، و من ضيق اختياري الى براح إرادتك"

اقتراحات ل نوعيه بوستات القناه ... مستني رايكم

فضلا وليس امرا لينك البيدج ع الفيس ممكن تعملو لايك لينا وشوفو البوستات وشير ليها لان التفاعل وقع عليها 😢💔 https://www.facebook.com/ppencil7/ تابعونا بقي

"حفاظًا على السلام الداخلي.. نحتاج بين كل فترة والأخرى أن نُذكِّر أنفسنا أن الله لا يفعل شيء سيئ.. المكان الذي توجد فيه الآن هو أنسب مكان لك في الوقت الحالي، والمكان الذي ستذهب إليه فيما بعد عندما يأذن الله سيكون الأنسب لك حينها.. القرار الذي اتخذته وتراه خاطئًا ما هو إلا درس لتتعلم منه.. والموقف الصعب الذي تراه ابتلاءًا الغرض منه كان تحفيزك وتشجيعك لتكمل الطريق.. والصديق الذي يهجرك لا خير فيه لذلك أبعده الله عنك وعن طريقك.. والشيء الذي تمنيته كثيرًا ولم تحصل عليه لا خير لك فيه.. ولقد عوَّضك الله في شيءٍ غيره.. الرزق في يد الله.. الله فقط.. هو العدل.. هو الرحيم.. هو الخبير."

‏المكان الوحيد الذي أحسّستُ فيه بالوحدة، لم يكُن عندما كُنت وحدي، كان في غُرفة غربَ لوس أنجلوس، حينما أحببتُ شخصًا لم يُحبني. ‏- ميريت مالوي

قبل آذان الفجر : "هَونّ على قلبي يا اللّه ، فقد ضاق كل شئ."