ru
Feedback
كلمات

كلمات

Открыть в Telegram

📈 Аналитический обзор Telegram-канала كلمات

Канал كلمات (@posts74) языкового сегмента Арабский является активным участником. Сейчас сообщество объединяет 10 497 подписчиков, занимая 8 880 место в категории Религия и духовность и 11 680 место в регионе Ирак.

📊 Показатели аудитории и динамика

С момента создания невідомо проект демонстрирует стремительный рост, собрав аудиторию из 10 497 подписчиков.

Согласно последним данным от 22 июня, 2026, канал показывает стабильную активность. За последние 30 дней изменение числа участников составило -171, а за последние 24 часа — -4, при этом общий охват остаётся высоким.

  • Статус верификации: Не верифицирован
  • Уровень вовлечённости (ER): Средний показатель вовлечённости аудитории составляет 11.74%. В первые 24 часа после публикации контент обычно набирает N/A% реакций от общего числа подписчиков.
  • Охват публикаций: В среднем каждый пост получает 0 просмотров. В течение первых суток публикация набирает 0 просмотров.
  • Реакции и взаимодействия: Аудитория активно поддерживает контент: среднее количество реакций на один пост — 0.

📝 Описание и контентная политика

Автор описывает ресурс как площадку для выражения субъективного мнения:
Postz

Благодаря высокой частоте обновлений (последние данные получены 23 июня, 2026) канал поддерживает актуальность и высокий уровень охвата публикаций. Аналитика показывает, что аудитория активно взаимодействует с контентом, что делает его важной точкой влияния в категории Религия и духовность.

10 497
Подписчики
-424 часа
-447 дней
-17130 день
Архив постов
‏"يا صانع المعجزات، يارب المستحيلات، أرني الفرح في تحقيق كل ما أريد".

ما توعدش حد بحاجة مش هتعملها علشان فى ناس بترتب حياتها علي كدب حضرتك .

لما بدخل اكاونت حد اتوفى والاقي البروفايل مليان تعازي و حزن و افضل اقلب جوه وأوصل للبوستات الطبيعيه اللي فيها ضحك وهزار و منشنات للصحاب و ما بين الفتره دي والفتره دي لحظه واحده بس بحس قد ايه الدنيا دي ولا حاجه و مش مستاهله أبدا كل اللي بيحصل فيها .. الموضوع بيرعبني جدا حقيقي وبتمنى من ربنا اني لو في يوم من الأيام بقيت مكانهم اكون مشيت وأنا سايب أثر حلو في قلوب كل الناس اللي حواليا..

الناس اللي بتلاقي نفسك بتحبها من غير سبب هم دول! ﴿سَيجْعلُ لَهُمُ الرَّحمَن ودَا﴾❤️

قالت : كُل اللي كُنت محتاجاه في حياتي ، شخص يكون هادي ، سهل لما نقفش مع بعض نرجع نتصافى بسرعه المواضيع متكبرش مننا ، أحس معاه بالأمان و لما أكون زعلانه من حاجه أجري عليه زي الطفله و يتقبل ده عادي ، ميزهقش مني ولا من طفولتي في بعض الأوقات ، و يخاف على زعلي ، وللأسف ملقيتش معاك أي حاجه من الحاجات دي

النهارده وبكرا ولبعد مليون سنة: متخليش حبك لشخص يعميك عن اي تصرف بيقلل منك .

‏لا تيأس، إذا فاتك أمر تحبه، الله يعلم أنك كنت تريد، وأنك بذلت وحاولت، وأنك جاهدت لكي يحصل فلم يحصل، اطمئنّ، لن تموت قبل أن تستوفي رزقك، وحسبك أنّ الله من يدبر أمرك، وإذا فاتك شيءٌ من الدنيا، يكفيك أنّه من الدنيا، وكلّ ما فيها معوّضٌ إلا الجنّة.🤍

“أسوَأ الفَترات، هي الَّتي يكون فيها حُزنك بينك وبين روحك، لا أحد يعلم ما في داخِلك لأنَّك لَمْ تبُح، ويحسب أنَّك في نَعيمٍ مِنْ أمرك ويُلقِ عليك شيء لا تطيقه.”

لما بحب حد بديله كل حاجه، كل مجهودي وكل طاقتي تقريبا يمكن انا بحب بطريقه مختلفه شوية بتتميز بالعطاء، انا حبيتك؟ اذاً انا هديك حب و اهتمام و مجهود و طاقه ودعم واطمئنان و ثقه و كل حاجه حرفيا، ممكن اطبق معاك يوم كامل اقعد احكيلك انت قد اي شخص كويس و مميز او عشان اطمنك فـ يوم فيه انت محتاج فيه انك تطمن ممكن انزل معاك مشوار مهم بالنسبالك مهما كنت تعبان بس عشان ابقي معاك فـ اهم لحظات حياتك ومقابل دا كله أنا مش ببقا عاوز منك غير إني فـ يوم مندمش على اختياري ليك! 💜

فلانتين إيه بقي العضمه كبرت خلاص ناوليني الفولتارين من جنبك .

فلانتين إيه بس يا جماعة ، أنا Single من أيام ما كان الكراش إسمه الجو .

‏هناك رسائل نرد عليها بإبتسامة قبل الكتابة ❤️

بلاش مكالمة كان ممكن تتكتب في رسالة .. فيه ناس بتكره التليفون ونفسها بيضيق والله مجرد ما بيرن الناس دى عاشت طول عمرها حياة صاخبة مليانة توتر بسبب الجهاز الملعون ده وللأسف ما يقدروش يقفلوه عشان الطوارئ اعذروهم وما تفهموهمش غلط وأحسنوا الظن فيهم وما تزودوش الضغط عليهم بالاتصال فيما يمكن كتابته في رسالة خليه مبدأ عام ف حياتك ، الرسالة المكتوبة أحسن وأفضل ألف مرة للراسل والمرسل إليه

photo content

‏لو علمت السرعة التي سينساك بها الناس بعد موتك, لن تعيش لإرضاء أحد سوى اللّه. -مصطفى محمود.

‏بتيجي فتره من الفترات كده بتحس إنك بتحارب العالم كله لوحدك وإنك مش عارف ترتبلها إزاي ولا تعمل ايه، لكن من الحاجات المريحه نفسياً جدا هى الاستسلام لفكرة ان ربنا موجود، وإن كركبة حياتنا دي ربنا قادر فى لمح البصر يرتبها بطريقه لا يمكن تخطر على بالنا.

‏الدنيا مش مستاهلة لا إنتقام ولا حقد ولا زعل...أصل إنت زعلتني وأذيتني وغلطت فيا فبسيطة أنا هتجنبك من غير غلط ومش هسامحك "وعند الله تجتمع الخصوم وساعتها هاخد حقي منك تالت ومتلت"

‏" ليرحل من يشاء، فالله لا يبعد إلا السيئين ."

صباح الخير : شيرين رجعت لحسام و الله المستعان ..

أنا نفسي تحصلي معجزه بجد ، مش معجزه اوي بس نفسي جدًا اجرب احساس اني اتنطط من الفرحه بحاجه مكنتش أتوقع إنها تحصل ، او إني اروح اصلي وانا بعيط من "الفرحه" ان ربنا استجابلي ، اكيد احساس حلو وان شاء الله اجربه في يوم من الايام .