621
Подписчики
Нет данных24 часа
+27 дней
+1730 день
Архив постов
زنــدگی نوشـتنی زیــاد داره
امــا گاهی هیچی پیدا نمیکنی
که بنویسی جــز سـکوت....
@Matn_NOCHAT
ˢᵒᵐᵉᵒⁿᵉ ʷʰᵒ ᵘⁿᵈᵉʳˢᵗᵃⁿᵈˢ ʸᵒᵘʳ ᵛᵃˡᵘᵉ ʷⁱˡˡ ᵃᵖᵖʳᵉᶜⁱᵃᵗᵉ ⁱᵗ
کسی که ارزشت رو بفهمه، قدر میدونه
@Matn_NOCHAT
از دست دادن هرکسی باخت محسوب نمیشه
بعضیا مثل یه تلنگر وارد زندگی مون میشن که بعد از مدتی با از دست داد نشون به خود واقعی مون نزدیک تر میشیم و این رهایی از دیگری و پیوند به خود یه برد بزرگه:)
از دست دادن هرکسی باخت محسوب نمیشه
بعضیا مثل یه تلنگر وارد زندگی مون میشن که بعد از مدتی با از دست داد نشون به خود واقعی مون نزدیک تر میشیم و این رهایی از دیگری و پیوند به خود یه برد بزرگه:)
@Matn_NOCHAT
هیچوقت ادمی که از زندگیتون رفتُ بنا به هر دلیلی،دلتنگی،دوست داشتن،برنگردونین تو زندگیتون؛چون اگه دوست داشت رابطه رو تموم نمیکرد که الان بخاد برگرده،ولش کن،برو دنبال هدفات،ادم درست زندگیت خودش پیدا میشه.
@Matn_NOCHAT
00:00
گفت : جنگ چیه ؟!
گفتم : همون که آرامشو بهم میزنه.
گفت : کی جنگ میشه ؟!
گفتم : هر وقت تو نباشی !!
@Matn_NOCHAT
کوله باریست پر از هیچ
که بر شانه ماست
گله از دست کسی نیست
مقصر دل دیوانه ماست .
@Matn_NOCHAT
یه مدت میگذره از زمانی که تو رفتی و فکر کنم حالا میتونم بگم که باهاش کنار اومدم. ولی یه موقعهایی حس میکنم انگار یه حفرهٔ خالی تو قلبمه و نمیتونم اون تیکه رو سرجاش برگردونم. مهم نیست با چند نفر آشنا میشم،تو یه چیزی رو ازم گرفتی که هیچوقت نمیتونم پسش بگیرم
@Matn_NOCHAT
بهترین تصمیمی که میتوانی برای دل و روح
و روانت بگیری این است که وقتی میبینی
کسی سمی است، رهایش کنی؛ جنگیدن برای
کسی که مدام زندگیات را جهنم میکند
هیچ فایدهای ندارد.
@Matn_NOCHAT
ᏁᎾ ᎳᎾuᏁᎠᎥᏁᎶ Ꭵs ᎶᎾᎾᎠ ᎾᏒ ᎥᏆ's ᎶᎾᏁᎬ ᎾᏒ ᎽᎾu ᏒᎬmᎬmbᎬᏒ
هیچ زخمے خوب نمیشه یا جاش میمونه یا یادش . . .
@Matn_NOCHAT
سر بچرخان
خورشید ....
دارد از مشرق عالم به تماشای تو بر میخیزد
باز کن چشمت را و ببین...
آسمان آبیِ دلخواه تو را پوشیده ...
و زمین
چشم براه است قدم های تو را...
که تو با شور و نشاط
صفحهٔ دیگری از زندگیات باز کنی
دست در دست خدا بگذاری
عشق را بنویسی و بخوانی...
و معنا بکنی...
@Matn_NOCHAT
تا وقتی که توی یک رابطه سمی هستی ، هیچوقت نمیفهمی چقدر رابطت سمی بوده
تا زمانی که از اون شخص و اون رابطه فاصله بگیری تازه متوجه میشی توی چه رابطه سمی داشتی دست و پا میزدی خودت متوجهش نبودی !
بهترین کاری که می تونیم برای خودمون و روح و روانمون انجام بدیم اینه که با هیچکس صمیمی نشیم و به هیچکس اطمینان نکنیم !
@Matn_NOCHAT
بهترین مترجم کسی است که:
سکوت دیگران را ترجمه کند!
شاید سکوتی تلخ
گویای دوست داشتنی شیرین باشد…
@Matn_NOCHAT
یه چیزی میگم آویزهی گوشت کن:
نَ دست بندِ سِت نَ حلقه ازدواج نَ پروفایل سِت نَ بیو و تگ کردنش تو اینستا اینا هیچکدوم وفاداری نمیاره!
وفاداری یه چیزه ذاتیِ پچیزی تو وجودِ آدماس!
حالا برو ببین چقدر داریش!
@Matn_NOCHAT
داشتم فکر میکردم به اینکه بعضیامون خیلی بی رحمانه داریم یه دردایی رو تحمل میکنیم، دردایی که خیلی بزرگ تر از قد و قواره ماست، هیچوقت حق انتخابی براشون نداشتیم، زورشون خیلی بیشتر از لبخندامونه، دردایی که هر بار از خودت میپرسی چرا من؟
و هر بار جوابی که هیچوقت پیداش نکردی غمگین و غمگین ترت میکنه.
@Matn_NOCHAT
بعضی ها آمده اند
که معجزه ی زندگی آدم باشند...
می آیند که وسطِ بدبختی های روزمره ات،
برای لحظاتی هم که شده
پرت شوی وسط خوشبختی...
می آیند که حتی وقتی از دردهایت برایشان حرف میزنی، از اینکه او را داری که اینطور دو جفت گوش شده برای شنیدنِ حرف هایت،
کیف کنی و یکهو دردهایت فراموشت شوند...
اصلا بعضی ها آنقدر با خودشان معجزه
می آورند که اگر یک روز نباشند، همین نبودنشان می شود بزرگ ترین دردِ زندگی...
@Matn_NOCHAT
زنها میگن دوستت دارن ولی وقتی با ذوق براشون تعریف میکنی که روغن گیربکسو عوض کردی و الان دنده نرم تر جا میره ذوقمرگ نمیشن.
@Matn_NOCHAT
.
جرم این دل همه آنست که
دل عاشقِ توست
چه بگنجد به خیالم که
خیالم پُــرِ توست ...
@Matn_NOCHAT
زندگی را نفسی ارزش غم خوردن نیست
و دلم بس تنگ است، باز هم میخندم
آنقدر میخندم که غم از روی رود.
زندگی بـاید کرد
گاه بـا یک گل سرخ
گاه با یک دل تنگ
گاه بـاید روییددر پس این بـاران
گاه بـاید خندید.
@Matn_NOCHAT
Уже доступно! Исследование Telegram 2025 — ключевые инсайты года 
