ru
Feedback
ɴᴏᴄʜᴀᴛ TEXT | متن

ɴᴏᴄʜᴀᴛ TEXT | متن

Открыть в Telegram

بالاترین دادگاه شرافت انسان است و مهمترین قاضی وجدان اوست🫀 Main : @NocHaTcO Cr : @PmNochaT 🍓💞🍭

Больше
620
Подписчики
Нет данных24 часа
Нет данных7 дней
+1730 день
Архив постов
زیگموند فرويد در نامه ای به دخترش آنا می نویسه: " آنای عزیزم، وقتی از افرادی که بیشتر به آنها اعتماد داری آسیب می بینی؛ به این معنی نیست که تو ضعیف هستی، طبق قوانین فیزیک اگر جسمی که به آن تکیه می‌دهی ناگهان از بین برود، تو هم به همان سمت سقوط میکنی، و این ربطی به ضعف تو ندارد به این معنا است که تو با قدرت و اعتماد کامل به آن تکیه کرده بودی." @Matn_NOCHAT

حاجی دنیا به کام نامرداس؛ دلِ صافتُ وجود یک رنگت میشه عذابِ روزگارت: تلخه ولی حقیقته @Matn_NOCHAT

بودن‌ های نصفه و نيمه آدم‌ ها به هيچ دردتان نمی‌ خورد! خودتان را گرفتار همچين افرادی نكنيد ! همانها كه نه می‌ شود گفت دارينشان و نه می‌ شود گفت ندارينشان! همان‌ها كه تنها شما را از كسانی كه واقعا دوستتان دارند دور می‌ كنند! و در آخر با يک جمله‌ ی "لياقت تو بهتر از من است" رهايتان می‌ كنند و خطايشان را توجيه! و شما می‌ مانيد و آدم‌ هايي كه به خاطر وجود آنها دركنارتان و دوست داشتنشان، از خود رهانده‌ ايد و جز تنهايی راهی برای خود نگذاشته‌ ايد! @Matn_NOCHAT

دنیا همه هیچ و اهل دنیا همه هیچ ای هیچ؛ برای هیچ، بر هیچ ، مپیچ @Matn_NOCHAT

با آشنا معامله نکن، با همکارت دوست نشو، آشنارو با خودت همکار نکن، چیزی که قطعی نشده رو به هیچکس نگو، خوشحالی و موفقیتت رو جار
با آشنا معامله نکن، با همکارت دوست نشو، آشنارو با خودت همکار نکن، چیزی که قطعی نشده رو به هیچکس نگو، خوشحالی و موفقیتت رو جار نزن، زود میفهمی آدم یدونه از غریبه میخوره ده تا از خودی... #J_H_N @Matn_NOCHAT

باورکن یسری وقتا از دست دادن بهتر از بدست آوردنه @Matn_NOCHAT

آدما یک نمونه مشابهن ! فقط زخم‌هایی که خوردن، محبتی که دیدن، توجه و نوع احساستی که دریافت کردن اون‌ها رو از هم متفاوت کرده !
آدما یک نمونه مشابهن ! فقط زخم‌هایی که خوردن، محبتی که دیدن، توجه و نوع احساستی که دریافت کردن اون‌ها رو از هم متفاوت کرده ! ➺𓆩᳦᳣ @Matn_NOCHAT

من كم نذاشتم؛ تو زندگي شخصيم؛ تو رفاقتم؛ تو رابطه احساسي ام؛ تو خانواده ام؛ من هميشه همه تلاشم و كردم که بهترین باشم برای دوس
من كم نذاشتم؛ تو زندگي شخصيم؛ تو رفاقتم؛ تو رابطه احساسي ام؛ تو خانواده ام؛ من هميشه همه تلاشم و كردم که بهترین باشم برای دوستام،خانوادم،کسی که دوسش داشتم و حتی یه غریبه که ازم کمک خواسته، و همیشه وجدانم راحته. پس اگه جایی کسی رو رها کردم یا رفتارم باهاش عوض شده نتیجه کارای خودشه من از خوبی که در حق هر کسی کردم پشیمون نیستم و با یه لبخند رها کردم و رفتم؛به نظرم این سادگی یا خل بودن آدم نیست. چون اگر قدرمو ندوستن من ذات خودمو تغییر نمیدم... ➺𓆩᳦᳣ @Matn_NOCHAT

‹‌در پسِ مزاح‌ها و لبخندها؛ قلبی‌ست شکسته، در پس قوی بودن‌ها، انسانی‌ست خسته، در پس ظاهری آرام، باطنی‌ست ویران، در پسِ خوبم‌گ
‹‌در پسِ مزاح‌ها و لبخندها؛ قلبی‌ست شکسته، در پس قوی بودن‌ها، انسانی‌ست خسته، در پس ظاهری آرام، باطنی‌ست ویران، در پسِ خوبم‌گفتن‌ها، حالِ خرابی‌ست که گفته نمی‌شود، و در پس سکوت‌ها و نگفتن‌ها، روانی‌ست فرو پاشیده. ببین! آدم‌ها معمولا شکننده‌تر از چیزی هستند که تو فکر می‌کنی!›‌ ➺𓆩᳦᳣ @Matn_NOCHAT

این جمله که: "هرکی داره با غمی می‌جنگه که ما ازش خبر نداریم" واقعا آدمو مهربون‌تر می‌کنه @Matn_NOCHAT

یسری ها هم بی عقلن و قدر آدم های خوب زندگی اشون نمی دونن ودنبال حرف مردم ان... اینجور آدم سم ان  باید ساده از کنار اشون رد شد... @Matn_NOCHAT

بودن‌ های نصفه و نيمه آدم‌ ها به هيچ دردتان نمی‌ خورد! خودتان را گرفتار همچين افرادی نكنيد ! همانها كه نه می‌ شود گفت دارينشان و نه می‌ شود گفت ندارينشان! همان‌ها كه تنها شما را از كسانی كه واقعا دوستتان دارند دور می‌ كنند! و در آخر با يک جمله‌ ی "لياقت تو بهتر از من است" رهايتان می‌ كنند و خطايشان را توجيه! و شما می‌ مانيد و آدم‌ هايي كه به خاطر وجود آنها دركنارتان و دوست داشتنشان، از خود رهانده‌ ايد و جز تنهايی راهی برای خود نگذاشته‌ ايد! @Matn_NOCHAT

نصیحت امروز: سر میز آدمایی بشینید که درمورد موفقیت و پیشرفت آدما حرف میزنن نه در مورد دختر پسر مردم... @Matn_NOCHAT

آدم وقتی یکی رو دوست داره از اون بهتر براش وجود نداره؛ برای هیچ‌کار و حسی... هیچ‌کس بهتر از اون نمیشه واسش برای عاشقی کردن بهتر از اونو پیدا نمیکنه، برای دیوونگی کردن، برای از تهِ دل خندیدن به بی مزه ترین اتفاقات زندگی... حتی اگه بهترین آشپزهام بیان آشپزی با آدم مورد علاقش یه چیز دیگست، حتی اگه دنج‌ترین جای دنیاهم ببرنش، معشوقش که اونجا نباشه براش با جهنم فرقی نداره! برای آدمِ عاشق هیچ چشمی، به زیبایی چشم‌های معشوقش نمیشه هیچ صدایی به دل‌نشینیِ صدای معشوقش وجود نداره... مثل من که بهتر از تو برام توی هیچ جایِ دنیا وجود نداره‌..

برات اون وقتی رو آرزو میکنم که از ته دلت لبخند میزنی و میگی خدایا این بیشتر از اون چیزی بود که براش دعا کرده بودم شکرت :) @Matn_NOCHAT

مهربانی را بکار بالای هر زمینی و زیر هر آسمانی! و اگر جای دانه‌هایی که کاشتی را فراموش کردی، روزی باران، جایشان را به تو نشان خواهد داد... @Matn_NOCHAT

یه مدل از آدما داریم خیلی عجیبن همیشه صدشونو میذارن همیشه پای قولشون هستن خیلی راحت میبخشن همیشه روشون میشه حساب کرد اگه یکی‌ از اینا پیدا کردین دو دستی بچسبین بهشون اگه خودت از همین آدمایی نذار آدما عوضت کنن چون تو نوری توی تاریکی. یکی مثل تو، تو زندگیم @Matn_NOCHAT

دیگه نه تو قراره بفهمی نه من قراره حرفی بزنم! @Matn_NOCHAT

صائب تبریزی چقدر قشنگ میگه که: «اندیشه معشوق نگهبان خیال است.. عاشق نتواند به خیال دگر افتد..» میخوام بگم اونی که دوسش داری حتی اگه نباشه هم کِس دیگه ای نمیتونه جاشو پر کنه... @Matn_NOCHAT

من میگم خوشبختی؛ چیزای کلیشه‌ای و حرفای قلمبه سلمبه نیست. «خوشبختی داشتن آدمیه که پیشش بتونی خودت باشی» @Matn_NOCHAT