ru
Feedback
ɴᴏᴄʜᴀᴛ TEXT | متن

ɴᴏᴄʜᴀᴛ TEXT | متن

Открыть в Telegram

بالاترین دادگاه شرافت انسان است و مهمترین قاضی وجدان اوست🫀 Main : @NocHaTcO Cr : @PmNochaT 🍓💞🍭

Больше
621
Подписчики
Нет данных24 часа
-27 дней
+1730 день
Архив постов
‏عزیزم، تلخ ولی واقعیت اینه برای کسی چندان مهم نیست تو ناراحتی، غمگینی، خسته‌ای، نااُمیدی، چه حسرت‌هایی داری، چه آرزوهایی داری؛ ولی برای خودت باید مهم باشه، این ناراحتی‌ها، رنج‌ها، خستگی‌ها، حسرت‌ها، آرزوها؛ باید به این‌ها معنی بدی. @Matn_NOCHAT

توانگری به هنر است نه به مال، و بزرگی به عقل است نه به سال.
سعدی
ɴᴏᴄʜᴀᴛ TEXT | متن

مهربان كه باشی خورشید از سمت قلب تو طلوع خواهد کرد🌝💛 @Matn_NOCHAT

روابط رو قاطی نکنید! با همکار دوست نشید با فامیل صمیمی نشید با رفیق وارد رابطه نشید با خانواده کار نکنید دلیلشم از کسایی که این کارو کردن بپرسید...🤌🏻 @Matn_NOCHAT

یه روزی به هر دليلی اگر یه دوستی تموم شد حرمت رفاقتا رو نگه دارید هرچی از هم میدونید هراتفاقی افتاده همونجا چال کنید رد شیدو گند نزنید به احساس و روان و اعتماد افراد باشعور باشید و آدما رو بی اعتماد به همه‌ی دنیا نکنید👍🏻🤍 @Matn_NOCHAT

ظاهرا قراره جنگ بشه، البته برای ما ایرانیا که چیز خاصی نیست و هرچه بادا باد. @Matn_NOCHAT

‌ ‌‏تاریک بود، تاریک… انگار جرعه‌ای از شب را سر کشیده بود. ‌‌ ‌@Matn_NOCHAT

جنگی تمام نشدنی است بین "منِ غمگین" و "منی که تلاش میکند غمگین نباشد."✨ @Matn_NOCHAT

آدمیزاد سختشه که بگه؛ «به من توجه کن» برای همین قیل و قال راه میندازه، عصبی میشه، داد میزنه،قهر میکنه، فرار میکنه، با خودش و زمین و زمان لج میکنه، برای اینکه به چشم بیاد؛ برای اینکه دیده بشه! تو فقط میبینی که چشماشُ میبنده و داد میزنه و هیچی نمیشنوه، اون داره میپره و دستاشُ تکون میده و میگه: “هی! من اینجام! ببین منُ!” اینجاست که شاعر میگه من لج میکنم تا تو بغلم کنی. @Matn_NOCHAT

جنگی تمام نشدنی است بین "منِ غمگین" و "منی که تلاش میکند غمگین نباشد."✨

کسی که به خاطر یه مشکلی که با ۵ دقیقه صحبت کردن حل می‌شه تو رو ساعت ها با دعوا های غیر منطقی به گریه می‌ندازه، قطعا « دوست نداره». @Matn_NOCHAT

چند قدم دور شو و اگه دیدی خیلی هم ناراحت نبود، به دور شدنت ادامه بده. 🪼 @Matn_NOCHAT

تک فرزندها در مقایسه با چند فرزندها: روان‌رنجوری کمتر ریسک‌پذیری بیشتر همدلی کمتر خلاقیت بیشتر انعطاف‌پذیری بیشتر و ماده‌ی خاکستری مغز بیشتر در نواحی از مغز دارند که آنها را در کنترل و تنظیم احساسات قابل‌تر می‌کند. علت این تفاوتها، عمدتا بخاطر وقت و تعامل بیشتریست که والدین با تک فرزندشان دارند. «معجزه‌ی باهم بودن، مغز را برای همیشه تغییر می‌دهد.» @Matn_NOCHAT

آدما هم فقط بلدن متوجه تغییر رفتارت بشن، ولی هیچوقت متوجه رفتار خودشون نمیشن که باعث تغییر رفتار ما شده @Matn_NOCHAT

توی یه دنیای دیگه، تو هم من رو دوست داری همونقدر که من تو رو. با هم زندگی می‌کنیم، با هم پیر میشیم با هم می‌میریم، مارو کنارِ هم دفن می‌کنن از خاکمون یه سروِ بلند قد میکشه تا آسمون همه پرنده‌های دنیا میان رو شاخه‌ها خونه می‌سازن تموم میشه آوارگی. سبز می‌مونیم من و تو، برای همیشه... @Matn_NOCHAT

یکی از حس‌هایی که موقع عاشقی تجربه می‌کنید وقتیه که صداشو می‌شنوید یا بهش فکر می‌کنید بعد میگید هُری دلم ریخت:) از نظر علمی اسمش pvc هست که یعنی: قلبتون یه ضربان قلبی رو جا می‌ندازه! یا به عبارتی یادش میره بتپه و تو ضربان بعدی جبران می‌کنه که این حس رو بهتون میده...! @Matn_NOCHAT

لذت ‏تنها رانندگی کردن فقط اونجاش که آهنگ مورد علاقه‌ات رو ۲۷ بار پشت سر هم گوش میدی و کسی نیست اعتراض کنه. @Matn_NOCHAT

درست همان گونه که اگر آهن را به کارنگیریم، زنگ می زند. همان گونه که آب راکد می گندد و یا هنگام سرما یخ می بندد اگر از آگاهی و مغز خود بهره نگیریم آن را از دست می دهیم.
لئوناردوداوینچی
@Matn_NOCHAT

«أتَعلمُ مَا هُوَ الحَنين؟ الحَنينُ هُوَ حينَ لَا يَستطيعُ الجَسدُ أن يَذهبَ حَيثُ تَذهبُ الرُّوح ...» می‌دانی "دلتنگی" چیست؟ دلتنگی آن است که جسمت نتواند به آنجایی برود که جانت به آنجا می‌رود... @Matn_NOCHAT

وقتی یه زخم داره خوب میشه، یه آدم عاقل دست دستش نمی‌کنه که دوباره تازه بشه. وقتی یه رابطه به خصوص از نوع سمی و ناسالمو قطع می‌کنیم، به جز موارد استثناء مثل همکار یا فامیل بودن اونم در حد ضرورت، هیچ نیازی به احوالپرسی و نگرانت بودم و خواستم سراغتو بگیرم نیاز نیست. @Matn_NOCHAT