ru
Feedback
ɴᴏᴄʜᴀᴛ TEXT | متن

ɴᴏᴄʜᴀᴛ TEXT | متن

Открыть в Telegram

بالاترین دادگاه شرافت انسان است و مهمترین قاضی وجدان اوست🫀 Main : @NocHaTcO Cr : @PmNochaT 🍓💞🍭

Больше
621
Подписчики
Нет данных24 часа
-17 дней
+1730 день
Архив постов
:)))))
:)))))

من به عنوان یه خوشگل تایید میکنم خوشگلا پارتنر ندارن.😁 @matn_nochat

هر جایی میرم، هر کاری می‌کنم، با هر چیزی که سرمو گرم می‌کنم آخرش غم میاد پارم میکنه. @matn_nochat

رفاقت با خدا خیلی قشنگه، رهات نمیکنه، حتی اگه ازت بی معرفتی  ببینه! @matn_nochat

امیدوارم جوری رشد کنی که خدا از جیبت برای کمک به مردم و از دستت برای گرفتن دست بقیه استفاده کنه🍃 @matn_nochat

امیدوارم جوری رشد کنی که خدا از جیبت برای کمک به مردم و از دستت برای گرفتن دست بقیه استفاده کنه🍃

یک کلمه عجیبی تو زبان عربی هست به اسم : "النحیط" به معنایِ گریه ای که ظاهر نمیشه اما در سینه وجود داره... @matn_nochat

بَیْنَنا مُدُنٌ کَثیرة لٰکِنَّنا دائماً نَلتَقي في مَقْطوعَةٍ موسیقیَّة... بینِ ما شهرهایِ بسیاری است اما همیشه در قطعه‌ای موسیقی همدیگر را ملاقات می‌کنیم. @matn_nochat

معین دهاز نوشته: «نرسیدن به آرزو، غم‌انگیزه. اما غم انگیزتر اینه که بدونی آرزوت یه جای دیگه‌ای از دنیا، در جریانه. یکی داره جات زندگی می‌کنه.» داشتم فکر می‌کردم تویی که یه گوشه این دنیا تو یه شهر ساحلی خنک روزها برای روزنامه محلی مقاله می‌نویسی و عصرها تو ساحل راه میری و کافه های جدید کشف میکنی اگه ارزوی زندگی سگی رو داشتی بیا زندگیهامون عوض @matn_nochat

پائولو کوئیلو در وصف کسایی که مدام دیگران رو با عیب و نقص میبینن، میگه:« ما آدم‌ها دو سبد با خودمون داریم؛ یکی جلومون آویزونه، یکی هم پشتمون؛ نکات مثبت و خوبی‌هامونو می‌ندازیم تو سبد جلویی، عیب‌هامونو تو سبد پشتی! وقتی تو مسیر زندگی داریم راه می‌ریم، فقط دو چیزو می‌بینیم؛ خوبی‌های خودمون و عیب‌های نفر جلویی.. » @matn_nochat

گَهی گِریان، گَهی خندان، گَهی چون اَبرِ سرگردان، گَهی عاقل تر از عاقل، گَهی نادان تر از نادان... زندگی همینه… @Matn_NOCHAT

کُردا تو اوج ناراحتیِ کسی که دوسش دارن بهش میگن: دردِ قلبت وَه دَردِیلم! یعنی: "درد قلبت به دردام" یعنی انقدر دوستت دارم ! که با وجود همه‌ی دردای خودم، دردای‌ تورو هم به جون میخرم 🤍🍂 @Matn_NOCHAT

«اُطلبوا من الله على قدر ملكه لا على قدر أحْلامكم مالك السَّماوات والأرض لن يعجزه شيءٌ ، فاطلبوا المستحيل!» +از خداوند به اندازه‌ی دارایی‌اش بخواهید نه به اندازه‌ی رویاهایتان. خداوندی که صاحبِ آسمان‌ها و زمین است هیچ چیز خارج از اراده‌‌اش نیست،از او غیرممکن طلب کنید! @matn_nochat

دختر شماس؟ مرسی که بزرگش کردید، دیگه دختر خودمه😁 @matn_nochat

‌ ‌ ‌‌‏ ‏اونکه کمکت میکنه تو آیینس! یاسین ؛ @matn_nochat

تو چه کردی که دلم این همه خواهان تو شد؟ @matn_nochat

میدونستید وقتی بارون میباره پروانه ها استراحت میکنن که تا بارون به بال هاشون آسیب نرسونه؟! خواستم بهت بگم که استراحت تو طوفان های زندگیت اصلا اشکالی نداره، تو دوباره مثل پروانه ها پرواز میکنی عزیزِ من @matn_nochat

یه تئوری قشنگ هست که میگه ‏ اون قسمت‌هایی از بدنتون که خال دارن تو زندگی قبلیتون توسط معشوقه‌تون بوسیده شده و هر چقدر تیره تر و بزرگتر باشن، تعداد دفعاتش بیشتر بوده. @matn_nochat

یه مفهوم شاهکاری این فیلم "در آغوش درخت" داشت که می گفت: "یا قدر همو می فهمید یا نبودن بهتون می‌فهمونه" +چقدر زندگیش کردیم @matn_nochat

هنگام رقصیدن،اگر به تماشاچیا نگاه کنی تعادلت رو از دست خواهی داد زندگی هم همینه. @matn_nochat