623
Подписчики
-124 часа
+67 дней
+1730 день
Архив постов
حضرت مولانا توی یکی از داستان های مثنوی میگه که:
اگر دانه ای رو کاشتی به هیچکس راجع بهش نگو چون حتی اگه یه کلاغ جای اونو یاد بگیره ثمرهی کارتو از دست میدی چه برسه اینکه آدما ازش با خبر بشن
هر ایده، هدف، تفکر، برنامه ای تو ذهنتون هست تا زمان به ثمر نشستنش به کسی چیزی نگید...
@Matn_NOCHAT
راستشو بخوای اره من تورو واسه خودت نمیخوام
من تورو واسه خودِ خودم میخوام .
➺𓆩᳦᳣ @Matn_NOCHAT
میگن:
جنازه كه مال شما نباشه,حلوا براتون شيرين مياد؛ اكه دردى مال شما نباشه حرف زدن راجبش خيلى راحته:)
➺𓆩᳦᳣ @Matn_NOCHAT
من برایِ این زندگی؛
برایِ ثانیه به ثانیه حالِ خوب داشتن،
دارم زحمت میکِشم..،
معلومه که وقتی گَند بزنی به حالم حذفت میکنم.
➺𓆩᳦᳣ @Matn_NOCHAT
ازم میپرسی چرا انقدر لوسم ؟!
خب معلومه وقتی اون پسر خوشگله بعد از کلی خستگیِ کارش نازمو بکشه قربون صدقم بره لوس میشم (: ✨
➺𓆩᳦᳣ @Matn_NOCHAT
خانمها در دو کار استعداد ویژه دارن:
۱. آروم کردن مردها وقتی عصبانی هستن
۲. عصبانی کردن مردها وقتی آروم هستن
@Matn_NOCHAT
سخنرانی ناتالی پورتمن در دانشگاه هاروارد:
تو هرگز نمیتونی بینقص باشی!
تنها کاری که میتونی انجام بدی، اینه که هرروز خودت رو ارتقاء بدی و سعی کنی بهترین خودت باشی. چارلز بوکفسکی یجا میگه؛
ما برای ادامه دادن
هیچکسی را نداریم جز خودمان...
شاید غم انگیز باشه، ولی در انتها همه یه روز با تمام وجود این واقعیت رو درک میکنن...
پس هی خودتو سرزنش نکن هی خودتو آزار نده، لطفا با خودت مهربون باش.
@Matn_NOCHAT
یه نصحیت تمام و کمال از خواجه نصیرالدین طوسی بهتون بگم؟!
"کم گوی و به جز مصلحت خویش مگوی
چیزی که نپرسند، تو از پیش مگوی
از آغاز دو گوش و یک زبانت دادند
یعنی که دو بشنو و یکی بیش مگوی.."
@Matn_NOCHAT
پارتنر مناسب اونیه که بتونید کنارش زندگی کنید، زندگی واقعی سکوت داره، بیحوصلگی داره، خستگی داره، شلختگی داره، قیافه زشت داره، پارتنر مناسب اونیه که تو روزهای سخت، خودش یه بار نشه رو شونهات که همهاش بخوای نگران باشی نکنه دوستم نداشته باشه یا نکنه خستهاش کنم.
➺𓆩᳦᳣ @Matn_NOCHAT
🔴میخوای تو رابطه همش بحث و دعوا نباشه ؟ پس این سیاست هارو یاد بگیر دختر »»»»❤️
چرا بهم توجه نمیکنی ؟
سیاست زنانه:(وقتی بهم توجه میکنی احساس میکنم یه مرد خیلی خوب کنارمه!)
چرا همش با دوستاتی؟
سیاست زنانه:(از اینکه میتونی بین دیدار با من و دوستات تعادل داشته باشی خیلی خوشم میاد )
همیشه سرت تو گوشیه !
سیاست زنانه:(به نظرم به جای اینکه مداوم برای گوشی وقت بزاریم برای همدیگه بزاریم هم رابطه بهتری داریم هم شادتریم )
من دیگه برات عادی شدم؟
سیاست زنانه:( رابطمون یکنواخت شده باید بهش هیجان بدیم )
چرا حرفایی که بهت زدم یادت میره
سیاست زنانه:( راجع هر چیزی مختصر صحبت کن مردها در حفظ جزئیات ضعیفن!)
➺𓆩᳦᳣ @Matn_NOCHAT
تو با بقیه فرق داری. تو تصورم بهم
لبخند میزنی، وقتی کنارمی به حرفام
گوش میدی، وقتی که ساکتم،
صدامو میشنوی، وقتی ناراحتم
فقط تو میفهمیم. مهم نیست پیشم
باشی یا نه! من حضورتو کنارم حس
میکنم و وجودت تو زندگیم پر رنگتر
از هرکسِ دیگهایه. ✨❤️
➺𓆩᳦᳣ @Matn_NOCHAT
برای هر انسان، کسی باید باشد
که با دوست داشتن زیباترش کند.
مثل آن پنجرهی چوبی،
که از شمعدانیها جان تازهای میگیرد.
تورگوت اویار
➺𓆩᳦᳣ @Matn_NOCHAT
اونجا که گابریل گارسیا مارکز در کتاب صد سال تنهایی میگه:
در زندگیمان از یک جایی به بعد به همه چیز و همه کس بی اعتنا میشویم، دیگر نه از کسی می رنجیم و نه به عشقِ کسی دل می بندیم❤️🩹🥲
➺𓆩᳦᳣ @Matn_NOCHAT
گواهی میدهم
به گنجشکهایی که
از چشمهای تو
تا قلب من پرواز میکنند!
گواهی میدهم که من
یکبار عاشقت شدم
و هنوز هم ...
➺𓆩᳦᳣ @Matn_NOCHAT
Уже доступно! Исследование Telegram 2025 — ключевые инсайты года 
